loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
31 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب تیزهوشان پنجم؛ یک ابزار جانانه برای پذیرش در بهترین مدارس!

درست است که پایه تحصیلی پنجم دبستان، به دلیل آمادگی دانش‌آموزان برای ورود به مقاطع جدی‌تر، پایه بسیار مهمی است؛ اما کسانی که با اهداف ورود به مدارس خاص برای شرکت در آزمون‌های ورودی این مدارس کمر همت می‌بندند، کارشان به مراتب سخت‌تر است! دقیقا درست حدس زدید؛ تیزهوشانی‌ها را می‌گوییم! برای تیزهوشانی‌های کلاس پنجمی خرید اینترنتی کتاب تیزهوشان پنجم، به‌ویژه در دروس پایه اهمیت زیادی دارد؛ البته تنوع زیاد این دسته از کتاب‌ها باعث شده است که فرایند انتخاب کمی سخت به نظر بیاید. کارشناسان ما برای خرید بهترین کتاب تیزهوشان پنجم راهنمای شما هستند و با افتخار به بررسی کامل کتاب‌های این حوزه می‌پردازند. اگر کلاس پنجمی هستید و از قضا چشم‌های‌تان با شنیدن هر آن‌چه که مربوط به تیزهوشان است، برق می‌زند، این مطلب دقیقا برای شما است! خرید کتاب تیزهوشان پنجم

اهمیت کتاب های تیزهوشان پنجم دبستان

آزمون‌های تیزهوشان پنجم، یک سنجش جانانه از عملکرد فعال ذهن، میزان پرورش هوش و خلاقیت کلاس پنجمی‌ها است.در همین راستا کتاب تیزهوشان پنجم دبستان می‌تواند مسیر شما را برای ضمانت موفقیت در این آزمون‌ها هموارتر کند. لزوم عمیق‌تر خواندن مطالب درسی در کنار حل تست تیزهوشان پنجم به روش‌های خلاقانه، اهمیت خرید کتاب تیزهوشان پنجم را یادآور می‌شود. البته خیال‌تان راحت باشد، کتاب‌های تیزهوشان معمولا با پاسخ تشریحی مفصل ارائه می‌شوند و فرایند ارزیابی آموخته‌‌های دانش‌آموزان در کنار افزایش سرعت آن‌ها در پاسخگویی به سوالات، به صورت کاملا علمی و قدم به قدم صورت می‌گیرد.

اهداف کتاب های تیزهوشان پنجم دبستان

کتاب تیزهوشان پنجم دبستان با اهداف گوناگونی تالیف شده و به چاپ رسیده است. در ادامه به بررسی مهم‌ترین اهداف خرید اینترنتی کتاب تیزهوشان پنجم خواهیم پرداخت: کتاب تیزهوشان پنجم؛ شاه‌کلید ورود به مدارس ویژه برای قبولی در آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان، نمونه‌دولتی و استعدادهای درخشان لازم است به یک منبع خوب و معتبر متکی باشید. کتاب‌های تیزهوشان پنجم درکنار کتاب‌های درسی، بهترین راه برای شروع این مسیرِ پُرچالش و البته پُر رقیب است. کتاب تیزهوشان پنجم؛ قلقلک کلاس پنجمی‌ها برای عمیق‌تر خواندن! تنها دلیل خرید کتاب تست تیزهوشان پنجم، شرکت در آزمون‌ها و ورود به مدارس خاص نیست. سری کتاب‌های تیزهوشان با سوالات طبقه‌بندی شده و کمی پیچیده‌تر از کتاب درسی، ذهن دانش‌آموز را به چالش می‌کشد. این به چالش کشیده شدن همانا و عطش او برای حل پرسش‌های سخت‌تر همانا! کتاب تیزهوشان پنجم؛ آشنایی با پرسش‌های چهارگزینه‌ای در بستر کلاس درس و صرفا با مطالعه کتاب‌های درسی، انتظار پاسخگویی به پرسش‌های چهار گزینه‌ای وجود ندارد؛ بنابراین دانش‌آموز همواره در سطح مشخصی از دانش می‌ماند و برای رسیدن به سطوح عالی در جست‌وجوی ابزار ارزشمندی است؛ یکی از همین ابزار ارزشمند، کتاب‌های تیزهوشان هستند. کتاب تیزهوشان پنجم؛ بسترسازی برای شرکت در رقابت‌های کنکوری تصور این که دانش‌آموز کلاس پنجم به صورت ناگهانی در مقاطع بالاتر با غول بی‌شاخ و دم کنکور مواجه شود، کمی ترسناک به نظر می‌رسد! راستش را بخواهید، خرید بهترین کتاب تیزهوشان پنجم حتی اگر به صرف شرکت در آزمون‌های ورودی این مدارس هم نباشد، بستری مناسب و دوراز هیاهو برای رسیدن به شناخت نسبی از فضای رقابتی کنکور است. قیمت کتاب تیزهوشان پنجم

انواع کتاب های تیزهوشان پنجم دبستان

پیش از خرید کتاب تیزهوشان پنجم دبستان، بدانید و آگاه باشید که فرزند یا دانش‌آموز شما دقیقا به چه کتاب تیزهوشانی نیاز دارد؛ سپس ضمن آگاهی و شناخت کامل از نیازهای فردی او، بهتر است انواع کتاب موجود در بازار را به طور مفصل مورد بررسی قرار دهید؛ البته کمی دست نگه دارید! کارشناسان کتابانه این کار را به خوبی انجام داده‌اند:

کتاب‌های تیزهوشان پنجم شبیه‌ساز آزمون

در کتاب‌های شبیه‌ ساز آزمون، شما مطابق با بودجه‌بندی حقیقی آزمون تیزهوشان با نمونه آزمون‌هایی رو‌به‌رو خواهید شد؛ در این آزمون‌ها که شامل چند دفترچه و پاسخ تشریحی کامل هستند، هوش تجسمی، هوش تصویری، هوش منطقی، هوش کلامی، هوش ادبی و هوش محاسباتی دانش‌آموز مورد آزمون قرار می‌گیرد.

کتاب‌های آموزش نکته به نکته تیزهوشان پنجم

این کتاب‌ها هم به صورت جامع(همه دروس) و هم به صورت تک جلدی ارائه می‌شوند. مرور ایستگاه‌های نکته و درس، طرح سوال از جاهایی که فکرش را نمی‌کنید و افزایش مهارت‌های مطالعاتی، از مهم‌ترین دلایل حضور این کتاب در سبد خرید تیزهوشانی‌ها است.

کتاب‌های پاسخ سوالات آزمون‌های تیزهوشان سال‌های گذشته

برای کلاس پنجمی‌های تیزهوش، تهیه این کتاب از اوجب واجبات است. داشتن مرجعی قابل اطمینان برای یافتن پاسخ آزمون‌های تیزهوشان مربوط به دوره‌های قبل، اولین لطفی است که در حق خودتان انجام می‌دهید! لطفی که در نهایت به موفقیت در آزمون نهایی منجر خواهد شد.

راهنمای خرید کتاب های تیزهوشان پنجم

اگر شما هم با دغدغه خرید کتاب تست تیزهوشان پنجم میهمان کتابانه هستید، حقیقتا خوش آمدید! تیم‌ کارشناسان کتابانه در حوزه انتخاب کتاب تیزهوشان مناسب برای فرزند یا دانش‌آموزِ کلاس پنجمیِ شما همراهی‌تان خواهد کرد‌. لیست کتاب‌های منتخب فروشگاه کتابانه با اطلاعات کامل‌ کتاب در دسترس شما است؛ در صورت نیاز به راهنمایی‌های تکمیلی می‌توانید با مشاورین کتابانه ارتباط بگیرید.

خرید اینترنتی کتاب تیزهوشان پنجم از کتابانه

فرصت خرید بهترین کتاب تیزهوشان پنجم از وبسایت کتابانه فراهم شده است؛ بنابراین شما می‌توانید صرفا با چندکلیک و دوراز هیاهوی همیشگی خیابان‌ها، برای خرید اینترنتی کتاب های تیزهوشان پنجم یا سایر کتاب های کمک درسی پنجم اقدام کنید. راستی! در هرکجای ایران که هستید، کتاب‌های شما با بهترین کیفیت بسته‌بندی شده و در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.

قیمت کتاب های تیزهوشان پنجم

فروشگاه اینترنتی کتابانه با افتخار فرصت تهیه کتاب های تیزهوشان پنجم و سایر کتاب‌های کمک درسی را در رنج قیمتی به‌مراتب به صرفه و همراه با تخفیف قابل‌توجه فراهم نموده است‌. شما می‌توانید ضمن مشاهده لیست کتاب‌های تیزهوشان پنجم و مقایسه‌ی آن‌ها با سایر فروشگاه‌ها، لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب از طریق کتابانه را به خود و عزیزان‌تان هدیه دهید!

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل