loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های علوم هشتم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
39 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب ‌های تیزهوشان هشتم

آزمون‌های تیزهوشان از آزمون‌هایی است که برای شناخت استعدادهای برتر و پذیرش آن‌ها در مدارس ممتاز هر سال توسط مرکز استعدادهای درخشان برگزار می‌گردد. تحصیل در مدارس تیزهوشان رؤیای بسیاری از دانش‌آموزان است و می‌تواند تأثیر زیادی در موفقیت‌های تحصیلی آینده دانش‌آموزان داشته باشد. سطح تمرکز دانش آموزان، سطح درسی و استفاده بهینه از امکانات موجود از مهم‌ترین عوامل موفقیت در آزمون تیزهوشان هستند. در ادامه‌ی این مطلب به معرفی و نحوه‌ی خرید اینترنتی کتاب ‌های تیزهوشان هشتم خواهیم پرداخت. خرید کتاب های تیزهوشان هشتم با تخفیف

اهمیت کتاب‌های تیزهوشان هشتم

محتوای آزمون تیزهوشان شامل دو دسته سؤال استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی است. 40 درصد امتیاز این آزمون مربوط به سؤالات استعداد تحلیلی و 60 درصد آن مربوط به سؤالات استعداد تحصیلی می‌باشد. هرچند کلاس هشتم آزمون تیزهوشان ندارد اما مطالعه کتاب های تیزهوشان هشتم فرصت بسیار خوبی برای کسب آمادگی و تقویت تست‌زنی برای شرکت در آزمون سال بعد است. دانش‌آموزانی که مایل به شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان)، نمونه دولتی و برتر هستند و یا مایلند درک بهتری از مفاهیم درسی داشته باشند، می‌توانند با خواندن کتاب‌های تیزهوشان هشتم سطح خود را تقویت کرده و آمادگی خود را افزایش دهند.

اهداف کتاب های تیزهوشان هشتم

کتاب های تیزهوشان هشتم به‌منظور آشنایی دانش‌آموزان با زوایای متفاوتی از محتوای کتاب‌های تحصیلی طراحی شده‌اند. به‌این‌ترتیب دانش‌آموز در کنار مطالعه‌ی کتاب مرجع درسی خود، می‌تواند منبعی جامع از آموزش محتوا و پرسش‌های چهارگزینه‌ای فراتر از سطح کتاب درسی در اختیار داشته داشته باشد. پرسش‌های چهارگزینه‌ای شامل تست‌های تالیفی و نمونه تست‌های آزمون‌های سال قبلارائه‌شده در کتاب های تیزهوشان هشتم، تمامی جزئیات و نکات مفهومی را در برمی‌گیرند و طوری طراحی شده که به علاوه بر درک عمیق‌تر و تقویت دقت و تیزبینی، به تقویت قوه‌ی خلاقیت و استعداد تحلیلی نیز کمک کنند.

کتاب های مهم تیزهوشان هشتم

همانطور که اشاره شد تهیه کتاب‌های کمک‌درسی مناسب یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در موفقیت در آزمون‌های تیزهوشان است. یافتن بهترین کتاب‌های تیز هوشان هشتم ممکن است برای بسیاری از والدین و دانش‌آموزان چالش‌برانگیز باشد. برخی از بهترین کتاب‌های تیز هوشان هشتم عبارت‌اند از:

  • کتاب جامع‌ تیزهوشان هشتم خیلی سبز
  • کتاب جامع تیز هوشان هشتم گاج سری IQ
  • آموزش جامع ریاضی هشتم تیزهوشان خیلی سبز
  • کتاب ریاضی هشتم تیز هوشان انتشارات مبتکران

قیمت کتاب های تیزهوشان هشتم

خرید اینترنتی کتاب ‌های تیزهوشان هشتم از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه مرجعی جامع و مورداعتماد برای دسترسی سریع و آسان کلیه دانش‌آموزان کشور را به مجموعه‌ی کاملی از بهترین کتاب‌های درسی و غیردرسی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. ما از قبل کیفیت هر کتاب را می‌سنجیم و با همکاری ناشران بزرگ کتاب‌های ارزشمند و مفیدی را به مخاطبان خود معرفی می‌نماییم. اگر به دنبال یک مرجع مناسب برای خرید کتاب های تیزهوشان هستید، خرید آنلاین این کتاب های کمک درسی هشتم از گنجینه‌ی متنوع کتابانه، می‌تواند بهترین گزینه برای رفع نگرانی شما باشد. در هر کجای کشور که هستید، می‌توانید اقدام به خرید اینترنتی کتاب های تیزهوشان هشتم از کتابانه نمایید و ضمن بهره‌مندی از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر، سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان و بهترین کیفیت بسته‌بندی در مکان دلخواه تحویل بگیرید. لازم به ذکر است در کتابانه امکان خرید کتاب درسی هشتم نیز فراهم است.

قیمت کتاب ‌های تیزهوشان هشتم

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به ارائه‌ی متنوع‌ترین کتاب های تیزهوشان هشتم با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت می‌باشد. با مشاهده لیست کتاب های تیزهوشان هشتم در کتابانه و مقایسه‌ی آن با سایر فروشگاه‌های آنلاین کتاب، متوجه تنوع و قیمت‌های بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید کتاب از کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل