loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
15 کالا

اهمیت کتاب های درسی یازدهم انسانی

پایه یازدهم انسانی، دومین سال تحصیلی 3 سال متوسطه دوم است که همچون دیگر مقاطع متوسطه دوم از اهمیت بسیاری برخوردار است، چرا که بسیاری از کتاب های درسی این مقطع از منابع اصلی کنکور رشته انسانی بشمار می‌روند و تک تک نکات این کتاب‌ها چه برای امتحانات نهایی و چه برای کنکور تجربی بایستی موردتوجه و مطالعه قرار گیرند. حتی بهترین و معتبرترین کتاب‌های کمک درسی هم نمی‌توانند جایگزین کتاب های درسی یازدهم تجربی باشند. برنامه‌ریزی برای مطالعه‌ی دقیق این کتاب‌ها باید از همان ابتدای سال تحصیلی در دستور کار دانش‌آموزان این مقطع قرار گیرد. محتوای کتاب های رشته‌های ریاضی و تجربی بعضا با هم شباهت هایی دارند، اما محتوای کتاب های درسی یازدهم انسانی خاص و بیشتر به‌صورت تئوری است. مطالعه‌ی این کتاب‌ها چه به منظور یادگیری و چه به منظور شرکت در کنکور سراسری مستلزم تلاش و پشتکار بسیار است. خرید کتاب درسی یازدهم انسانی

تعداد کتاب های یازدهم انسانی

مجموع کتاب های درسی یازدهم انسانی شامل 13 مورد با عناوین: جامعه‌شناسی، تاریخ، جغرافیای ناحیه‌ای، ریاضی و آمار، فلسفه، عربی، دین و زندگی، فارسی، نگارش انسان و محیط‌ زیست، روان‌شناسی، علوم و فنون ادبی، زبان انگلیسی، کتاب کار انگلیسی می‌باشد.

قیمت کتاب های یازدهم انسانی

 اگر مایل به خرید آسان و سریع هر یک از کتاب‌های درسی یازدهم انسانی با بهترین قیمت هستید به کتابانه مراجعه نمایید. با مراجعه به کتابانه و مشاهده مجموعه کامل کتاب درسی یازدهم انسانی در این فروشگاه، متوجه قیمت‌های مناسب و تنوع این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید از کتابانه تجربه نمایید.

خرید کتاب درسی یازدهم انسانی از کتابانه

خرید کتاب‌های درسی اغلب پیش از شروع سال تحصیلی با ثبت‌نام در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی صورت می‌گیرد که با شروع سال تحصیلی از طریق مدرسه در اختیار دانش‌آموز قرار می‌گیرد. اگر به هر دلیلی قصد خرید کتاب‌های درسی یازدهم انسانی را دارید ما در فروشگاه کتابانه مجموعه کاملی از این کتاب‌ها را چه به صورت تک‌تک و چه کامل برای‌تان فراهم ساخته‌ایم. برای مشاهده و خرید کتاب درسی یازدهم انسانی می‌توانید به کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع و آسان به مجموعه‌ی کامل کتاب ‌های درسی یازدهم انسانی، از تخفیفات و سایر خدمات بی‌نظیر ما بهره‌مند گردید. برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب‌های موردنظرتان را در کتابانه سفارش داده و در سریع‌ترین زمان ممکن در هر محل دلخواه تحویل بگیرید. لازم به ذکر است در سایت کتابانه علاوه بر کتاب درسی یازدهم انسانی امکان خریداری کتاب کمک درسی یازدهم انسانی نیز فراهم می باشد.

راهنمای خرید کتاب های یازدهم انسانی

برای خرید کتاب مورد نظر خود می‌توانید روی لینک مربوط به آن در قیمت پایین کلیک کنید:

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل