loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های TOEFL

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
15 کالا

کتاب های آزمون تافل TOEFL

آزمون تافل یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. تافل مخفف عبارت «Test Of English as a Forign Language» است. این آزمون که توسط مؤسسه ETS برگزار می‌گردد، برای سنجش میزان توانایی برقراری ارتباط با زبان انگلیسی در سطح دانشگاهی است و در دو نوع کاغذی (PBT) و اینترنتی (iBT) برگزار می‌شود. خرید کتاب های آزمون تافل Toefl در ایران نیز این آزمون در دانشگاه‌ها و مؤسسات برگزار می‌شوند. در این مطلب قصد داریم تا کمی بیشتر درباره آزمون تافل iBT صحبت کنیم. اگر قصد شرکت در این آزمون را دارید و یا می‌خواهید درباره آن کسب اطلاعات کنید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. همچنین اگر دوست دارید خرید آنلاین کتاب آزمون تافل (TOEFL) با تخفیف داشته باشید، فروشگاه آنلاین کتابانه می‌تواند مرجع مناسبی برای خرید کتاب های تافل TOEFL شما باشد.

اهمیت تافل (TOEFL) در میان سایر آزمون های بین‌المللی

داشتن مدرک زبان استاندارد بین‌المللی یکی از مهم‌ترین مسائل برای کسانی است که قصد مهاجرت کاری و تحصیلی دارند. داشتن مدارک تافل (TOEFL)، آیلتس (IELTS)، PTE و... هرکدام می‌توانند گزینه‌ای برای متقاضی باشند. اینکه کدام یک از این آزمون‌ها مناسب چه کسی است، بستگی به درخواست هر شخص، لهجه، شرایط زندگی و کاری، قدرت تمرکز طولانی، قدرت و سرعت کار با کامپیوتر و... او دارد. تافل یکی از بهترین گزینه‌ها در میان آزمون‌های دیگر، برای دریافت ویزای کار و پذیرش تحصیلی و ادامه تحصیل در خارج از ایران است. آنچه که مسلم است، شما باید متناسب با اهداف مهاجرتی خود دست به انتخاب یکی از این آزمون‌ها بزنید.

کاربرد مدرک تافل (TOEFL)

تافل، یکی از معروف‌ترین و معتبرترین آزمون‌های استاندارد زبان در سطح جهان است که تقریباً در اغلب کشورها و در بیش از یازده هزار دانشگاه و مؤسسه در سراسر جهان به رسمیت شناخته می‌شود. اعتبار این مدرک دوساله است و دارنده آن تا دو سال می‌تواند آن را ارائه دهد.

مهارت های اصلی در آزمون تافل

در آزمون 120 نمره‌ای تافل، چهار مهارت اصلی 30 نمره‌ای وجود دارد که مهارت‌های زبان‌آموزان در آن‌ها سنجیده می‌شود. هرکدام از این مهارت‌ها به‌صورت جداگانه، در زمان‌های خود و در یک روز، سنجش می‌شوند؛ بنابراین تأثیر هرکدام از این مهارت‌ها بین صفر تا سی نمره است و کسب آمادگی در هر چهار مهارت الزامی است.

تأثیر Reading در آزمون تافل

در بخش سنجش مهارت خواندن یا Reading آزمون تافل، شرکت‌کننده 54 تا 72 دقیقه زمان دارد تا به 30 تا 40 سؤال از متونی که ارائه شده پاسخ دهد. در این قسمت، داوطلب با 3 تا 4 پاراگراف در سطح دانشگاهی و سؤالات متنوع آنها مواجه خواهد شد. این بخش از آزمون تافل، معمولاً دربردارنده کلمات دشوار زیادی است که داوطلب باید تسلطی خوب در یادسپاری و یا مواجهه با آنها داشته باشد. مسلماً، داوطلب هرچه آمادگی بیشتری برای درک مطالب و شناخت نوع سؤالات داشته باشد، از اقبال بیشتری در پاسخگویی به سؤالات Reading برخوردار خواهد بود.

تأثیر Speaking در آزمون تافل

سنجش مهارت صحبت‌کردن داوطلب در بخش Speaking اتفاق می‌افتد. در این بخش، داوطلب باید به 4 سؤال در 17 دقیقه پاسخ دهد. این سؤالات عموماً از اطلاعات عمومی، سؤالات آشنا، مرتبط به دانشگاه و... هستند. مدت‌زمان پاسخگویی به هر سؤال بسیار محدود و مشخص است، بنابراین داوطلب بایستی پیش از حضور در آزمون، به تسلط کافی در مورد چگونگی پاسخ‌دادن به سؤالات رسیده باشد تا بتواند ارائه اطلاعاتی کافی را در زمانی محدود جای دهد.

تأثیر Writing در آزمون تافل

بخش Writing، مختص سنجش مهارت نوشتن داوطلبان است. این بخش شامل دو بخش نوشتن نظر خود و مقایسه یک متن با سخنرانی است و زمان تخصیص‌داده‌شده به آن، 50 دقیقه است. مهارت نوشتن، پاشنه آشیل بسیاری از داوطلبان است! بنابراین بایستی تمرین زیادی در این مهارت انجام داده تا برای روز آزمون، آماده باشند. با به‌دست‌آوردن نمره بالا در این بخش، داوطلب می‌تواند به کسب نمره کلی بالاتری امیدوار باشد.

تأثیر Listening در آزمون تافل

سنجش مهارت شنیداری یا Listening، شامل 28 تا 39 سؤال و 41 تا 57 دقیقه زمان برای پاسخ‌دادن به سؤالات 3-4 سخنرانی و 2-3 مکالمه است. این مکالمات در سطح دانشگاهی و با لهجه‌های مختلف هستند؛ بنابراین داوطلب شرکت در آزمون تافل، باید قدرت درک مطلب خود را بالا برده تا بتواند متوجه کلیات موضوعات، مفاهیم، کلمات و تلفظ‌های متنوع شوند.

خرید اینترنتی کتاب و منابع تافل (TOEFL) با تخفیف از کتابانه

هر کدام از کتاب های تافل (مثل کتاب های لغت تافل، کتاب های گرامر تافل، کتاب های اسپیکینگ تافل، کتاب های واژگان تافل و یا کتاب های نمونه سوالات تافل) چه به‌صورت تکی و چه به‌صورت مجتمع، در کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور وجود دارند اما ازاین‌بین، خرید اینترنتی کتاب های آزمون تافل (TOEFL) با تخفیف، یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های خرید کتاب های تافل TOEFL است. شما می‌توانید برای انتخاب و خرید آنلاین کتاب آزمون تافل (TOEFL) با تخفیف یا کتاب های آزمون آیلتس IELTS، از سایت کتابانه کمک بخواهید. ما در این زمینه با ناشران سرشناسی همکاری داریم و تمام کتاب های معتبر تافل نظیر کتاب های تافل انتشارات جنگل، کتاب های تافل لانگمن و... در کتابانه موجود می‌باشند.

قیمت کتاب‌ها و منابع تافل (TOEFL)

قیمت کتاب های آزمون تافل، بسته به حجم، نوع کاغذ، نوع جلد، انتشارات و... متفاوت است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات درباره محتوا و قیمت کتاب های آزمون تافل به کتابانه مراجعه کنید. همچنین کتابانه همواره پیشنهادهای بسیار خوبی برای خرید منابع و کتاب های آزمون تافل (TOEFL) با تخفیف برای شما دارد.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل