loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های فلش کارت انگلیسی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
33 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

فلش کارت (Flash Card)؛ زبان‌آموزی به شرط هیجان و خلاقیت!

این روزها کاربرد فلش کارت‌های آموزشی در روند آموزش مهارت‌های مختلف زبان، انکارنشدنی است. فلش کارت‌ انگلیسی نقش مهمی در مرور و بازیابی آموخته‌های زبان‌آموزان دارد؛ اگرچه که بی‌انصافی است اگر کاربرد فلش کارت را صرفاً به زبان‌آموزی محدود کنیم. فلش کارت‌ها در تنوع بسیار با اهداف مختلف تولید می‌شوند. البته در این مطلب، کتابانه به صورت تخصصی لزوم خرید فلش کارت انگلیسی را کنار یکدیگر بررسی می‌کنیم و به پرسش‌های مهم در این زمینه پاسخ می‌دهیم. خرید فلش کارت انگلیسی

مزایای فلش کارت در یادگیری زبان انگلیسی

فلش کارت‌ها در حقیقت کارت‌های کوچکی هستند که با اهداف آموزشی، به‌ویژه آموزش زبان‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. فارغ از هدف ارائه فلش کارت، جالب است بدانید که این نوع آموزش در هر کجای دنیا شناخته شده است و به‌واسطه تقویت حافظه تصویری، می‌تواند آموخته‌هارا تا مدت‌ها در حافظه بلند مدت زبان‌آموزان نگه دارد. به طور خلاصه بهترین مزایای استفاده از فلش کارت انگلیسی به انتخاب کارشناسان زبان‌شناسی وب‌سایت کتابانه به شرح زیر است:

  1. تقویت حافظه تصویری در روند آموزش
  2. عدم محدودیت مکانی برای استفاده از فلش کارت‌ها به دلیل داشتن ابعاد مناسب
  3. عجله نداشتن برای القای مفاهیم آموزشی( آموزش از طریق فلش کارت گام به گام صورت می‌گیرد.)
  4. جذابیت آموزش از طریق فلش کارت انگلیسی به‌ویژه برای کودکان که در بستر بازی‌های کودکانه شکل می‌گیرد.
  5. ذهن برای حدس زدن لغات روی فلش کارت بیشتراز سایر روش‌ها به تکاپو می‌افتد و درگیر می‌شود؛ به همین دلیل کاربرد فلش کارت لغات انگلیسی در بحث گسترش دامنه واژگان به‌شدت موثر عمل می‌کند.

آموزش بهتر لغات انگلیسی با فلش کارت

فلش کارت لغات انگلیسی به عضلات ذهن فرصت بازسازی می‌دهند. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید حتی طراحی فلش کارت انگلیسی تا چه اندازه در روند یادگیری موثر است. طراحی این کارت‌ها ب‌ صورت دو طرفه انجام می‌شود؛ یعنی در یک سمت کارت‌ سوال را می‌بینید و در سمت دیگر جواب مشخص شده است. دقیقاً به همین واسطه لغات انگلیسی و معانی آن‌ها بسیار آسان‌تر از آن‌چه در روش‌های سنتی دیده می‌شود، به حافظه بلند مدت زبان‌آموز منتقل خواهد شد.  یادگیری واژگان با استفاده از فلش کارت لغات انگلیسی برای فراموش‌کارها و فراری‌ها از مرور و بازخوانی، اتفاق بزرگی است! فلش کارت انگلیسی

چگونه از فلش کارت‌های بیش‌ترین بازخورد را بگیریم؟

برای یادگیری لغات انگلیسی با فلش کارت، اولین قدم بلندخوانی کلماتی است که در یک سوی کارت نوشته شده است. بعد از آنکه کلمه مورد نظر در ذهن زبان‌آموز حک شد، باید معنی آن کلمه را در آن سوی فلش کارت بخوانید و به خاطر بسپارید. فلش کارت‌های تصویری در این روند کمک‌کننده هستند. برای این‌که بیش‌ترین بازخورد را از لیست فلش کارت های انگلیسی بگیرید، بهتر است یک برنامه کاملا جدی برای مرور لغات آموخته طراحی کنید و مطابق با آن برنامه پیش بروید. یقین داشته باشید که نتیجه نهایی شگفت‌انگیز است.

ویژگی فلش کارت زبان انگلیسی کودکان

یکی از ساده‌ترین شیوه‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان، استفاده از فلش کارت‌ها برای آموزش حروف و کلمات است. شما می‌توانید با خرید فلش کارت انگلیسی تکنیک‌های خلاقانه‌ای را اجرا کنید و از طریق تصاویر هیجان‌انگیز و اشکال مختلف، کودک را با معنی کلمات و تلفظ صحیح آن‌ها آشنا کنید. فلش کارت انگلیسی برای کودکان، تجربه لذتبخش بازی، نمایش خلاق و یادگیری فعالانه است؛چراکه کودک کارت‌هارا به مسابه ابزار بازی می‌داند و به همین دلیل، ذهن او به‌صورت ناخوداگاه مشارکت بیشتری با روند زبان‌آموزی خواهد داشت. قیمت فلش کارت انگلیسی

خرید فلش کارت انگلیسی با تخفیف از کتابانه

فروشگاه‌هایی که بلندبالاترین لیست فلش کارت های انگلیسی را با مخاطب به اشتراک می‌گذارند کم نیستند اما، راستش را بخواهید آن‌هایی که فلش کارت را باکیفیت محتوایی و ظاهری مطلوب ارائه کنند، انگشت شمارند! بنابراین شاید شما هم درمورد خرید فلش کارت زبان انگلیسی به‌صورت غیرحضوری تردید داشته باشید. و‌ب‌سایت کتابانه با سابقه فعالیت چندین ساله در زمینه ارائه کتب و ابزار آموزشی (با تخفیف‌های باورنکردنی!) تجربه خرید فلش کارت زبان انگلیسی با تخفیف را ضمانت می‌کند؛ آن‌هم در سریع‌ترین زمان ممکن و با امکان تحویل کتاب های آموزش زبان انگلیسی مورد نیازتان، درب منزل!

قیمت فلش کارت‌های انگلیسی به فارسی

فلش کارت انگلیسی به فارسی طیف قیمتی متنوعی دارد اما، رویکرد وب‌سایت کتابخانه ارائه کتاب‌ها با منصفانه‌ترین قیمت ممکن است. البته دقت داشته باشید که در کتابانه تخفیف‌ها همیشگی هستند اما موجودی‌ها نه‌چندان! زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید فلش کارت دلخواه‌تان توسط رقبا خریداری می‌شود؛ پس دست بجنبانید که همین امروز هم دیر است.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل