loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های Course Book

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
429 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره‌ی کتاب های آموزشگاهی زبان

روش‌های زیادی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد اما انتخاب کتاب و منبع آموزشی مناسب و استاندارد، یکی از مهم‌ترین گام‌های یادگیری زبان انگلیسی و از ماندگارترین شیوه‌های یادگیری زبان است. زبان دانشی فرار است که یادگیری آن مستلزم مطالعه پیوسته و پایدار است. هر زبان‌آموز بسته به سطح علمی و نوع آموزش، به دنبال کتاب آموزشی مناسب است. به همین منظور در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهم یک کتاب آموزشگاهی مناسب و نیز روش خرید کتاب آموزشگاهی زبان  (Course Book) مناسب خواهیم پرداخت. خرید کتاب های آموزشگاهی زبان انگلیسی (Course Book)

انواع کتاب های آموزشگاهی زبان انگلیسی (Course Book)

کتاب های آموزشگاهی زبان انگلیسی بسیار متنوع هستند که بسته به سطح، سن، نیاز زبان‌آموزان و سایر فاکتورها به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که هنگام انتخاب و خرید کتاب آموزشگاهی زبان باید مد‌نظر گرفته شود. کتاب‌های آموزشگاهی زبان انگلیسی بسته به سن زبان‌آموز به گروه‌های زیر تقسیم می‌شوند.

کتاب های آموزشگاهی کودک:

این نوع کتاب‌ها اغلب متناسب با دنیای شاد و شخصیت کودکان طراحی می‌شوند و با تصاویر و گرافیک رنگی و جذاب در کودکان ایجاد انگیزه می‌کند و کودکان را به آموزش زبان علاقه‌مند کرده و به تثبیت حروف و کلمات در ذهن کودکان کمک می‌کند.

کتاب های آموزشگاهی نوجوان:

کتاب ‌های آموزشگاهی زبان نوجوانان، علاوه بر سایر فاکتورهای تعیین‌کننده‌ی کیفیت کتاب آموزشگاهی، باید محتوایی جذاب و سرگرم‌کننده داشته باشد. سرگرم‌کننده بودن محتوای آموزشی، یکی از عوامل جذب نوجوانان به آموزش زبان است.

کتاب های آموزشگاهی بزرگسال:

کتاب‌های آموزشی بزرگسالان علاوه بر سایر فاکتورهای موثر در یادگیری زبان، باید به استفاده بهینه و موثر زبان‌‌آموزان از زمان و انرژی خود کمک کند.

اهمیت کتاب آموزشگاهی (Course Book) در یادگیری زبان آموزان

کتاب‌های آموزشگاهی از اجزا کلیدی اکثر برنامه‌های آموزش زبان هستند. این کتاب‌ها که به صورت استاندارد و هدفمند طراحی شده، می‌توانند مبنایی برای تعیین محتوای دروس، ایجاد تعادل در آموزش مهارت‌ها، ارائه‌دهنده‌ی تمرین‌های متنوع و مفید زبانی برای زبان‌آموزان و تکمیل‌کننده‌ی دستورالعمل های معلم باشد. داشتن یک مبنای آموزشی مناسب، می‌تواند در یادگیری بهتر و سریع‌تر آن زبان بسیار موثر باشند. کتاب‌های آموزشی اصولی و هدفمند، منبع مفیدی برای معلمان مبتدی هستند. این کتاب‌ها ارائه‌دهنده جزئیات، مطالب، برنامه‌ها و دروسی است که زبان‌آموز برای آموزش دقیق به آن نیاز دارد.

کتاب زبان انگلیسی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک کتاب زبان انگلیسی خوب کتابی است که علاوه بر پوشش استاندارد و به‌روز تمام جزئیات مهم یادگیری زبان، همچون گرامر، درک مطلب، لغت و غیره متناسب با سطح زبان زبان‌آموز و رعایت اصول نگارش، دارای حوزه موضوعی صحیح و دقیقی باشد و رشد روانی، علاقه، خواسته و هدف زبان‌آموز را نیز مدنظر قرار دهد.  یک کتاب زبان انگلیسی خوب علاوه بر داشتن شکل‌ها، تصاویر و فرمول‌های مناسب، ارائه‌دهنده‌ی فعالیت‌های عملی و کاربردی در کنار مباحث تئوریک است. محتوای کتاب آموزشی تعیین‌کننده‌ی سطح یادگیری زبان‌آموز است، به عبارت دیگر، نحوه ارائه مطالب در کتاب آموزشی، تعیین‌کننده یادگیری زبان‌آموز است و بر کلاس و فرآیند یادگیری تأثیر می‌گذارند. روشن است که آموزش زبان انگلیسی بدون فعالیت‌ها و سرگرمی‌های جانبی همچون بازی و تمرین‌های جذاب، کاری دشوار است. بنابراین یک کتاب خوب برای افزایش بازده یادگیری زبان‌آموز،  باید انعطاف‌پذیری زیادی نیز داشته باشد.

نحوه استفاده از کتاب های آموزشگاهی زبان انگلیسی (Course Book)

کتاب های ‌آموزشگاهی زبان انگلیسی  یا Course Book، کتاب‌هایی هستند که چهار مهارت speaking، reading،listening  و writing  را پوشش می‌دهند. برای استفاده بهینه از یک کتاب آموزشگاهی، کتاب را بر اساس سطح و هدف آموزشی خود انتخاب کنید و شیوه‌ی مطالعه خود را مطابق با آن تعیین نمایید. با انجام دقیق تمرینات و پرسش‌های هر درس و نکته‌برداری، نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسید. تکرار و تمرین مستمر، افزایش دایره واژگان و مطالعه کتاب‌های انگلیسی از مهم‌ترین فاکتورهای یادگیری زبان انگلیسی بشمار می‌روند. با ساده‌سازی و هدف‌گذاری و انجام فعالیت‌های تکمیلی همچون بازی‌های واژگانی و بازی‌های دستور زبانی آمادگی خود را افزایش دهید. مباحث کلیدی دستور زبان و واژگان هر درس را مرور کنید و سپس به سراغ تمرینات مرتبط با آن درس بروید.

عوامل موثر در یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان مهارتی نیست که در وجود فردی باشد یا نباشد. در واقع عوامل درونی و بیرونی زیادی همچون علاقه و پشتکار، انتخاب درست سطح زبان، هدف، منبع آموزشی مناسب یا نحوه آموزش زبان، بر میزان یادگیری زبان جدید تأثیر می‌گذارند. برخی از زبان ‌آموزان یک زبان جدید را سریعتر و راحت‌تر از دیگران فرا می‌گیرند. برخی به دلیل سخت‌کوشی و پشتکار فراوان موفق به یادگیری زبان می‌شوند. با این حال، عوامل مهم دیگری نیز بر این موفقیت تأثیر می‌گذارند که تا حد زیادی از کنترل زبان‌آموز خارج هستند. این عوامل را می‌توان به دو دسته عوامل درونی همچون هدف‌گذاری، سن، شخصیت،  انگیزه (درونی)، تجارب، شناخت، زبان مادری و عوامل بیرونی مانند برنامه و منبع آموزشی، دستورالعمل‌ها، محیط، انگیزه (بیرونی) و دسترسی به افراد انگلیسی زبان دسته‌بندی کرد.

خرید اینترنتی کتاب آموزشگاهی (Course Book) زبان با تخفیف از کتابانه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، خریدهای غیرحضوری گسترش فراوانی یافته است.  خریدهای غیرحضوری امکان دسترسی آسان و سریع به انواع کتاب‌ها را برای تمامی افراد در هر مکان و زمانی فراهم نموده است. فروشگاه آنلاین کتابانه نیز با فراهم‌آوردن امکان خرید اینترنتی کتاب‌های آموزشگاهی زبان (Course Book)  با تخفیف، خرید هر نو کتابی در این حوزه را برای علاقه‌مندان و زبان‌آموزان سراسر کشور آسان ساخته است. دور از هیاهوی خرید‌های حضوری، در خانه، محل کار و هرجای دیگر، تنها با فشردن چند دکمه، بهترین کتاب‌های آموزشگاهی را با بهترین قیمت سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های آموزشگاهی زبان انگلیسی

قیمت کتاب ‌های آموزشگاهی زبان  (Course Book)  در فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه را با سایر همکاران مقایسه نمایید تا متوجه قیمت‌های مناسب و با صرفه این کتاب‌ها در کتابانه شوید. شما زبان‌آموزان گرامی با خرید اینترنتی کتاب‌های آموزشگاهی از کتابانه می‌توانید از تخفیفات مناسب این کتاب‌ها در این فروشگاه بهره‌مند شوید.

کتاب های Reading     کتاب های Listening     کتاب های Speaking     کتاب های Writing

 

سؤالات متداول:

کتاب‌های آموزشگاهی در میزان یادگیری زبان‌آموزان چه تاثیری دارند؟ کتاب‌های آموزشگاهی از اجزا کلیدی اکثر برنامه‌های آموزش زبان هستند. این کتاب‌ها که به‌صورت استاندارد و هدفمند طراحی شده و از ابزارهای ضروری برای زبان آموزان محسوب می‌شوند. یک کتاب آموزشی زبان انگلیسی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ یک کتاب زبان انگلیسی خوب کتابی است که همه مطالب را به صورت استاندارد و به‌روز، همراه با تمام جزئیات مهم پوشش دهد. مطالبی از جمله گرامر، درک مطلب، لغت و رعایت اصول نگارش و... نحوه استفاده از کتاب های آموزشگاهی زبان انگلیسی (Course Book) چگونه است؟ برای استفاده بهینه از یک کتاب آموزشگاهی، کتاب را بر اساس سطح و هدف آموزشی خود انتخاب کنید و شیوه‌ی مطالعه خود را مطابق با آن تعیین نمایید. چه عواملی بر یادگیری زبان انگلیسی تاثیر می‌گذارند؟ برخی از زبان‌آموزان یک زبان جدید را سریعتر و راحت‌تر از دیگران فرا می‌گیرند. واضح است که برخی از زبان‌آموزان به دلیل سخت‌کوشی و پشتکار فراوان موفق به یادگیری زبان می‌شوند.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل