loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
57 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

لوازم طراحی و نقاشی

در پشت هر اثر هنری بزرگ، مجموعه‌ای از ابزارهای هنری وجود دارد که هنرمند را قادر می‌سازد به نتیجه نهایی موردنظر خود دست یابد. البته، تمرین جزء اصلی افزایش مهارت در هر فعالیت است، اما داشتن لوازم طراحی و نقاشی مناسب برای کار و تمرین یک تکنیک خاص نیز جزء ضروریات است.

خرید لوازم نقاشی

 ارتباط بین لوازم نقاشی و طراحی با کیفیت با آثار هنری با کیفیت در طول مسیر هنری، بیش از پیش قابل‌توجه می‌شود و جای تعجب نیست که هنرمندان نوظهور مایل به داشتن بهترین لوازم طراحی و نقاشی ممکن هستند. امروزه لوازم طراحی و نقاشی تنوع گسترده‌ای دارند و عرضه ابزار نقاشی و طراحی جدید نیز روز به روز در حال گسترش است. 

 انواع لوازم طراحی و نقاشی

انواع ابزار رنگ آمیزی کودکان و بزرگسالان توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند و تنوع آن کلیه‌ نیازهای هنرمندان در هر سطح، سبک، بودجه و سلیقه ای را پوشش می‌دهد. هریک از این ابزارها با توجه به سبک نقاشی کاربرد خاص خود را دارند.  استفاده از ابزار طراحی مناسب و استاندارد می‌تواند بر روی اثر هنری شما تاثیرات مثبتی داشته باشد. 

از مهم‌ترین لوازم طراحی و نقاشی می‌توان به وسایلی چون بوم نقاشی، قلم مو، کاغذ طراحی، مداد طراحی، پاک کن، مداد تراش، انواع مداد رنگی، پاستل، مداد شمعی، آبرنگ، رنگ انگشتی برای کودکان، ماژیک نقاشی، رنگ روغن، آکریلیک، رنگ شیشه و... اشاره کرد.

خرید لوازم طراحی و نقاشی

بزرگترین مجموعه لوازم طراحی و نقاشی، و دیگر لوازم تحریر باکیفیت را، در  فروشگاه آنلاین کتابانه خواهید یافت. مجموعه لوازم نقاشی و طراحی باکیفیت از  شناخته شده‌ترین و برترین برندها در فروشگاه لوازم طراحی کتابانه، شما را در خلق ایده‌های هنری در هر مرحله یاری می‌رسانند. برای مشاهده و  خرید ابزار طراحی و نقاشی می‌توانید به وب‌سایت کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی آسان به انواع لوازم نقاشی و طراحی باکیفیت و در عین حال ارزان، سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان در مکان دلخواه‌ تحویل بگیرید.

خرید رنگ نقاشی

قیمت وسایل نقاشی و طراحی

لوازم طراحی و نقاشی تنوع گسترده‌ای دارند که با توجه به نوع برند، کیفیت، شکل ظاهری و... در قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند.  هدف ما این است که همواره یکی از ارزان‌ترین تامین‌کنندگان لوازم تحریر اداری باشیم تا شما مجبور نباشید کیفیت را فدای قیمت کنید. تنها کافیست محصولات ما را با سایر محصولات مقایسه کنند و بهترین و باکیفیت‌ترین گزینه‌ها را با بهترین قیمت خریداری کنید. 

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل