loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
13 کالا

جامدادی و کاربردهای آن

جامدادی؛ محصولی کاربردی و پرطرفدار، که استفاده از آن به دانش‌آموز بودن یا نبودن شما ارتباطی ندارد. اگر دانشجو باشید یا شاغل، در صورتی که به نوشت افزار احتیاج داشته باشید، قطعا جامدادی یکی از نیازهای شماست. انواع زیادی از جامدادی در بازار وجود دارند که بسته به نیاز هر شخص، یک نوع از آن خریداری می‌شود. شما نیز اگر کنجکاوید تا بدانید برای خرید جامدادی باید به چه نکاتی توجه کنید، این مطلب را از دست ندهید. خرید جامدادی

نکات جالبی در باب تاریخچه جامدادی

قدمت جامدادی مربوط به سالهای بسیار دور است، ولی اولین محصولی که رسما به عنوان جامدادی شناخته شد، تاریخچه‌ای 200 ساله دارد. نخستین جامدادی‌ها، غالباً، فلزی یا چوبی بودند. هرچند که انواع پارچه‌ای و چرمی آنها نیز از قبل وجود داشتند؛ برای مثال، نقاش‌های باستانی، همواره از شی‌ای چرمی یا پارچه‌ای آنها برای نگهداری قلموهای خود استفاده می‌کردند، اما نام مشخصی برای آن وجود نداشت. تا اینکه اولین جامدادی مدرن در سال 1946 به دست یه خانم امریکایی تولید شد.

انواع جامدادی

جامدادی‌ها در دو گروه وسیع دسته بندی می‌شوند: جامدادی‌ها و جاقلمی‌ها. جامدادی‌ها همان ابزاری هستند که دانش‌آموزان و دانشجویان برای حمل لوازم تحریر خود از آن استفاده می‌کنند. جاقلمی‌ها خود به دو دسته تقسیم می‌شوند:
  1. ابزارهای لیوان‌مانندی که برای نگهداری مدادها و خودکارها روی میز قرار داده می‌شوند.
  2. جامدادی‌های گران قیمتی که برای حمل یا نگهداری نوشت‌افزار لوکس و مدرن استفاده می‌شوند.
اما در این مطلب، ما قصد داریم تا جامدادی ها را از لحاظ جنس و شکل مورد بررسی قرار دهیم؛ پس با ما همراه باشید. خرید جامدادی فانتزی
  • جامدادی فلزی: این نوع از جامدادی ها معمولا در چندین طبقه و دارای قفل‌های جذاب و زیبا هستند. مقاومت بالایی دارند و جای خاصی برای هر یک از نوشت افزار در آنها طراحی شده است. از معایب جامدادی فلزی می‌توان به پر سر و صدا بودن آن حین حمل اشاره کرد.
  • جامدادی پارچه‌ای: متداول‌ترین نوع جامدادی، جامدادی پارچه‌ای است. این نوع، به دلیل محاسن زیاد از جمله قابلیت شست‌وشو، انعطاف‌پذیری، تنوع در طرح و رنگ، قابلیت تبدیل شدن به جامدادی عروسکی و...، طرفداران زیادی دارد. این نوع از محصولات، معمولا با زیپ یا دکمه تولید می‌شوند و در میان آنها، درخواست خرید جامدادی 3 زیپ، به علت جادارتر بودن، بیشتر به چشم می‌خورد. از معایب این جامدادی نیز می‌توان آسیب‌پذیر بودن آن را نام برد.
  • جامدادی چرمی: کهن‌ترین نوع جامدادی، جامدادی چرمی است که معمولا با استفاده از یک زیپ یا یک بند چرمی باز و بسته می‌شود. اگر قصد خرید یک جامدادی شیک را دارید، جامدادی چرمی یکی از بهترین گزینه‌هاست. نقطه ضعف این محصول تنها قیمت بالای آن می‌باشد.
  • جامدادی پلاستیکی: این نوع از جامدادی‌ها نیز در میان دانش آموزان بسیار محبوب و پذیرفته شده هستند. نوشت افزار در آنها به راحتی جای می‌گیرند و دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای نیز هستند. نقطه ضعف این نوع محصولات، شکننده بودن آنهاست.
  • جامدادی چوبی: این نوع از جامدادی‌ها به علت وزن بالایی که دارند، معمولا برای حمل و نقل داخل کیف مدرسه یا دانشگاه مناسب نمی‌باشند؛ به همین علت، امروزه جامدادی‌های چوبی کمتر برای مصارف این چنینی تولید می‌شوند و بیشتر در حالت جاقلمی‌های رومیزی به بازار عرضه می‌گردند.
  • جامدادی سیلیکونی: یکی از محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین انواع جامدادی، جامدادی سیلیکونی است. تنوع بالا در طراحی شکل، استفاده از رنگ‌های شاد، انعطاف پذیری بالا، ضدآب بودن، مقاومت در برابر سایش و پاره شدن و... این محصول را از پرطرفدارترین لوازم تحریر موجود در بازار کرده است. جامدادی های سیلیکنی، بیشتر، به شکل جامدادی فانتزی و با اشکال جذاب، به بازار نوشت‌افزار عرضه می‌شوند.
  • جامدادی پاپتی: نوعی از جامدادی های سیلیکونی هستند که با سطح پاپت‌دار تولید می‌شوند و در نوع خود بسیار پرطرفدارند.
جامدادی بزرگ

هنگام خرید جامدادی، باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. جامدادی با سلیقه و خواست شما مطابقت کند
 تنوع در بازار امروزی غوغا می‌کند. با توجه به همین موضوع، باید دانش‌آموز و دانشجویی که قصد خرید دارد، با توجه به سلیقه و جنسیت خود (جامدادی دخترانه و پسرانه معمولا در طرح و رنگ با هم متفاوتند) انتخاب کند.
  1. قرار است چه لوازمی در چه حجمی با جامدادی حمل شود؟
مسلماً قرار دادن لوازمی بزرگ‌تر از ابعاد جامدادی در آن، یا سنگین کردن آن بیش از حد ظرفیتش، سبب کاهش عمر و آسیب دیدن آن خواهد شد. بنابراین باید هنگام خرید، به لوازمی که در آن قرار خواهید داد بیندیشید.
  1. مقاومت و دوام جامدادی
 اینکه هر شخصی مطابق با سلیقه‌ی خود خرید کند، امری قابل درک است؛ اما همواره باید میزان مقاومت و استحکام جامدادی را نیز معیار قرار داد. مثلا اگر جامدادی نتواند در مقابل نوک تیز یک مداد مقاومت کند یا بافت آسیب‌پذیر و بی‌دوامی داشته باشد، خریدن آن بیهوده است.
  1. جزئیات استاندارد
در جامدادی‌ها غالبا از مواردی مانند زیپ، دکمه و چسب استفاده شده است. پس هنگام خرید جامدادی باید توجه کنید که استانداردهای لازم در این جرئیات رعایت شده باشد. اگر دوخت محکم نباشد، چسب بی‌کیفیت باشد یا مواردی از این دست، خرید آن صرفا به دلیل زیبایی، افتادن در دام تبلیغات است. خرید جامدادی ارزان قیمت

قیمت جامدادی

قیمت جامدادی های موجود در بازار لوازم تحریر، با توجه به کیفیت، جنس، ابعاد و... متفاوت‌اند. مسلما یک جامدادی بزرگ و جادار، قیمت بالاتری نسبت به جامدادی‌های کوچک و فانتزی دارد. شما دوستان، برای اطلاع از قیمت هر کدام از جامدادی‌های دلخواه‌تان می‌توانید در سایت کتابانه جستجو نموده و از تنوع آرشیو کتابانه بازدید نمایید.

خرید جامدادی از فروشگاه کتابانه

در فروشگاه کتابانه، تلاش ما بر عرضه انواع محصولات فرهنگی و کتاب های گوناگون، با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول بوده است. شما برای خرید جامدادی های دلخواه خود می‌توانید از طریق سایت کتابانه اقدام نمایید. در وبسایت کتابانه امکان خرید جامدادی ارزان قیمت، با کیفیت بالا، خرید جامدادی کتابی، عروسکی، جاقلمی‌های چوبی و فلزی و سایر انواع لوازم تحریر فراهم شده است.
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل