loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
37 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب های دانشگاهی رشته گرافیک (ارتباط تصویری)

گرافیک به معنای انتقال پیام بواسطه‌ی تصویر است. رشته گرافیک در عصر صنعتی و بازاریابی امروز، به جایگاهی مهمی در تمامی حوزه‌ها دست یافته است. رشته گرافیک دارای کاربردها، حیطه‌ها و تخصص‌های متنوع و گسترده‌ای است. ارتباط تصویری یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین تخصص‌های گرافیک و راهی برای انتقال و نمایش اطلاعات گرافیکی ایده‌‌ها به شیوه‌ای مؤثر و کارآمد است. در این مطلب به بررسی رشته و کتاب های رشته گرافیک دانشگاه و نحوه‌ی خرید کتاب های رشته گرافیک خواهیم پرداخت.

ارتباط تصویری به چه مسائلی می پردازد؟

سابقه استفاده بشر از ارتباطات تصویری به دوران‌های ماقبل تاریخ و طراحی و حکاکی نگاره‌ها بر سنگ باز‌می‌گردد. ارتباط تصویری  استفاده از عناصر بصری برای انتقال ایده‌ها و اطلاعات است که شامل علائم، تایپوگرافی، طراحی گرافیکی، تصویرسازی، طراحی صنعتی، تبلیغات، انیمیشن و منابع الکترونیکی می‌شود. هر یک از ویژگی ها، عناصر و اجزاء ارتباط تصویری، نقش مهمی در زندگی روزمره دارند. ارتباط تصویری در حوزه‌هایی همچون رسانه‌های اجتماعی، فرهنگ، سیاست، اقتصاد و علم اهداف خاصی را دنبال می‌کنند و علاوه بر کمک به انتقال سریعتر و بهتر ایده‌ها و اشتراک‌گذاری اطلاعات در زمان کمتر، به بهبود درک مطلب نیز کمک می‌کند. مردم خواهان ارائه اطلاعات در قالب تصویر، نمودار یا اینفوگرافیک هستند.  تصاویر بصری می‌توانند به برانگیختن احساسات مخاطب کمک کنند. کتاب های دانشگاهی گرافیک (ارتباط تصویری) به آموزش جنبه‌ها و کاربردهای گوناگون عناصر بصری و نحوه‌ی استفاده از آن می‌پردازند. تبلیغات، آموزش، سخنرانی، همه و همه برای انتقال پیام خود نیازمند عناصر تصویری هستند.

اهداف رشته گرافیک (ارتباط تصویری)

هدف اصلی هر استراتژی ارتباط تصویری، ارائه اطلاعات کافی به بهترین نحو و در کمترین زمان به مخاطبان است. ارتباط تصویری   یک حوزه‌ی قدرتمند در هنرهای زیبا و دارای تأثیرات اجتماعی و فرهنگی زیادی است. طراحان گرافیک ایده‌های بصری را گسترش داده و آنها را به محصولات دیجیتال و وب‌محور تبدیل می‌کنند. هدف رشته ارتباط تصویری و کتاب های رشته گرافیک دانشگاه آموزش کلیه‌ی مباحث این مهارت به دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی است. افراد متخصص و آموزش‌دیده می‌توانند به طراحی پوستر، برشور، جلد، لوگو، اینفوگرافیک، آگهی تبلیغاتی، صفحات وب و .... بپردازند و بسیاری از آنها موقعیت‌های خاصی مانند آموزش یا مد را انتخاب می‌کنند.

دانشجویان در رشته گرافیک چه مهارت هایی را کسب می‌ کنند؟

دانشجویان با تحصیل در رشته گرافیک و مطالعه‌ی کتاب های دانشگاهی گرافیک (ارتباط تصویری)، در زمینه‌ی اصول هندسی، تصویرسازی، صفحه‌آرایی، طراحی، عکاسی، بازاریابی و اطلاعات، تجزیه و تحلیل هنرهای تجسمی، نرم‌افزارهای گرافیکی، تئوری رنگ، تایپوگرافی و بسیاری از عناصر مورد استفاده در خلق آثار هنری چشم‌نواز، مهارت کسب می‌نمایند. از دیگر مهارت‌های دانشجویان رشته گرافیک می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • مهارت‌های عالی در فناوری اطلاعات، به ویژه با ابزارها و نرم‌افزارهای طراحی و ویرایش عکس.
  • ساخت انیمیشن و تصاویر سه بعدی.
  • خلاقیت و نوآوری.
  • مدیریت زمان و مهارت‌های سازمانی عالی.
  • دقت و توجه به جزئیات.
  • درک آخرین ترندها و نقش آنها در یک محیط تجاری.

خرید اینترنتی کتاب های رشته گرافیک از کتابانه

گسترش خریدهای غیرحضوری در سال‌های اخیر، موجب سهولت خریدهای اینترنتی به‌خصوص در حوزه‌ی کتاب و محصولات فرهنگی شده است. کتابانه یکی از فروشگاه‌های اینترنتی مطرح و مورداعتماد در‌زمینه فروش انواع کتاب و محصولات فرهنگی است که همواره می‌کوشد، امکان دسترسی سریع و آسان تمامی دانش‌آموزان، دانشجویان، اساتید، علاقه‌مندان سراسر کشور به انواع کتاب‌ها را فراهم نماید. برای مشاهده‌ی لیست کتاب های دانشگاهی گرافیک و خرید اینترنتی کتابهای رشته ارتباط تصویری می‌توانید به سایت کتابانه مراجعه نمایید، کتاب‌های موردنظرتان را به‌صورت غیرحضوری سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های دانشگاهی رشته گرافیک (ارتباط تصویری)

بهترین و باصرفه‌ترین قیمت کتابهای رشته گرافیک را از ما بخواهید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه، به مشاهده‌ی مشخصات کتاب های دانشگاهی گرافیک (ارتباط تصویری) بپردازید، قیمت‌های ما را با سایرین مقایسه نمایید و کتاب‌های موردنظرتان را با اطمینان و خیالی آسوده به‌صورت آنلاین سفارش دهید. از تجربه‌ی خرید آنلاین کتاب در کتابانه هرگز پشیمان نخواهید شد. کتاب های دانشگاهی نقاشی     کتاب های دانشگاهی نمایش     کتاب های دانشگاهی معماری      کتاب های دانشگاهی عکاسی

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل