loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های گام به گام نهم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
6 کالا

درباره‌ی کتاب های گام به گام نهم

کتاب‌های گام به گام نهم (یا همان حل‌المسائل) سال‌هاست که توسط برخی از دانش‌آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور معمول، بسیاری از والدین، آموزگاران و مربیان محترم، دیدگاه مثبتی به کتاب های گام به گام نداشته و نوجوانان عزیز را از داشتن آن‌ها منع می‌کنند. اما توجه به این نکته ضروری است که قصد و نیت مخاطب از تهیه‌ی کتاب‌های گام به گام نهم، مفید یا مضر بودن آن را تعیین می‌کند. به بیانی ساده‌تر، در صورتی این آثار در دسته‌ی اقلام غیرضروری و مخرب قرار خواهند گرفت که دانش‌آموزان، فقط به منظور رونویسی کردن، از محتوای آن‌ها استفاده نمایند. خرید گام به گام نهم با تخفیف

اهمیت خرید کتاب گام به گام نهم

همان‌طور که مطلع هستید، کتاب های گام به گام نهم، پاسخ تمامی تمرینات و پرسش‌های موجود در کتاب های درسی نهم را به مخاطب ارائه می‌دهند. در اختیار داشتن جواب‌های صحیح، از اهمیت بسیار بالایی برخودار می‌باشد. زیرا دانش‌آموزان با بررسی و مطالعه‌ی آن‌ها، به درک درست و کامل‌تری از مباحث درسی خود دست خواهند یافت. به عبارتی دیگر، با تمرین و تکرار همین پاسخ‌هاست که هر گونه ابهام و کج‌فهمی‌ها در ذهن مخاطب از بین خواهد رفت. در نتیجه، تحقق چنین موارد مهمی، موجب ایجاد آمادگی هر چه بیش‌تر دانش‌اموزان برای شرکت در آزمون‌های مختلف و کسب موفقیت تحصیلی برای آن‌ها می‌گردد.

ویژگی کتاب های گام به گام نهم

کتاب های گام‌ به گام نهم، تمامی درس های ریاضی، علوم، عربی، زبان انگلیسی، فارسی، نگارش، آمادگی دفاعی، کار و فناوری و قرآن را پوشش می‌دهند. این آثار اغلب حاوی درس‌نامه‌ هستند؛ درس‌نامه‌هایی که تمامی مباحث را به طور خلاصه‌وار اما کامل و دقیق به مخاطب آموزش می‌دهند. ذکر نکات مهم و برجسته از دیگر ویژگی‌های شمار زیادی از کتاب های گام به گام نهم می‌باشد. کتاب دروس طلایی نهم کاگو

انواع کتاب های گام به گام نهم

کتاب های گام به گام نهم، توسط مولفان و مراکز انتشاراتی مختلف و متعددی به چاپ می‌رسند. در ادامه به تشریخ برخی از این کتاب ها خواهیم پرداخت:

  1. گام به گام نهم شاه کلید کلاغ سپید: در طول محتوای این اثر، مولف، جهت ارائه‌ی پاسخ‌های صحیح تمامی فعالیت‌ها و پرسش‌های موجود در هر درس، از تصاویر و جداول جذاب استفاده کرده و نکات با اهمیت را به طور دقیق، برای مخاطب تشریح می‌کند. علاوه بر این موارد، تمرین‌ها و سوال‌های متنوعی را نیز همراه با جواب‌های درست، طراحی نموده تا بدین واسطه، دانش‌آموزان مباحث درسی را به طور دقیق‌تری فرا بگیرند.
  2. کتاب گام به گام دروس نهم منتشران: این اثر، حاوی درس‌نامه‌هایی است که تمامی مفاهیم و مباحث هر درس را، مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌دهند؛ اقدامی که کلیه‌ی ابهامات و ایرادات را در ذهن مخاطب از بین می‌برد.
  3. کتاب گام به گام نهم خیلی سبز: این کتاب نیز، همچون بسیاری از گام به گام های نهم موجود در بازار، از درس‌نامه‌هایی مختصر اما کامل، همراه با پاسخ فعالیت‌ها و سوالاتِ تعبیه شده در کتاب، تشکیل می‌گردد؛ این پاسخ‌ها، در قالب توضیحاتی مفصل ارائه می‌شوند که فهم دروس را تسهیل می‌بخشند. استفاده از جملات و عبارات ساده و روان و نیز ارائه‌ی نمونه سوالات امتحانی، مثال‌هایی کاربردی و عینی، از جمله ویژگی‌های بارز و برجسته‌ی گام به گام نهم خیلی سبز می‌باشند.

قیمت کتاب گام به گام نهم

قیمت کتاب های گام به گام نهم

استفاده از کتاب گام به گام نهم، یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها، جهت تقویت سطح یادگیری و پیشرفت تحصیلی نوجوانان می‌باشد. شما همراهان همیشگی کتابانه میتوانید برای اطلاع از قیمت و سایر مشخصات کتاب گام به گام مورد نظر خود، عنوان آن را در سایت کتابانه جستجو نمایید.

خرید کتاب گام به گام نهم از کتابانه

فروشگاه کتابانه، ارائه‌کننده‌ی انواع کتاب های کمک درسی نهم، از جمله کتاب های گام به گام نهم می‌باشد. تنها کافی است که خریداران و علاقه‌مندان به این آثار، با مراجعه‌ی حضوری به فروشگاه و یا به صورت آنلاین از طریق سامانه‌ی فروش اینترنتی کتابانه، اقدام به تهیه‌ی کتاب مورد نظر خود نمایند.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل