loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های گام به گام دهم تجربی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
7 کالا

سوألات متداول

گام به گام دهم تجربی از انتشارات مدتنظرتان را انتخاب نموده و با چند کلیک ناقابل، سفارش خود را در وبسایت کتابانه ثبت نمایید.

گام به گام دهم تجربی؛ یک گامِ جسورانه برای تازه واردهای رشته تجربی!

ورود به پایه دهم تجربی، اولین سالِ مواجهه با یک انتخاب جسورانه است! تصورش را بکنید! دانش‌آموز کلاس دهمی برای اولین بار با دروس تخصصی رشته خود آشنا می‌شود و به دنبال آن، مسیری پُرفراز و نشیب و نوعی سردرگمیِ آمیخته با اشتیاق، دلش را می‌لرزاند! برای هموارتر ساختن این مسیر، داشتن منابع کمک آموزشی متعدد و متناسب با نیاز دانش‌آموز ضرورت دارد. یکی از این منابع بدون شک، گام به گام دهم تجربی است که سوال‌های کتاب درسی را با راه‌حل‌های خلاقانه و متداول پاسخ می‌دهد. کتاب گام به گام دهم تجربی، یک راهنمای تمام‌عیار برای کلاس دهمی‌ها است؛ رشته‌ای که انتخاب کردنش به معنای حریف طلبیدن در میدان کنکور است؛ به معنای اهل مبارزه بودن و نترسیدن! به همین منطور، در مطلب این صفحه وبسایت کتابانه، فرصت‌های خرید گام به گام دهم تجربی و عملکرد ناشرهای معتبر در این حوزه را بررسی نموده و البته، به هر سوالی که در ارتباط با گام به گام‌ها ذهن شما را مشغول کرده، پاسخ خواهیم داد! خرید کتاب گام به گام دهم تجربی با تخیفیف

معرفی کتاب گام به گام دهم تجربی

دانش‌آموزان دهم تجربی، برای اینکه تسلیم بسیاری از دروس جدید مانند زیست شناسی، شیمی، ریاضیات و فیزیک نشوند، به یک راهنمای تاییدشده نیاز دارند. این راهنما اکثر اوقات دبیر درس مربوطه است و بعدازآن، کتاب‌های کمک آموزشیِ مناسب. کتاب گام به گام تجربی از آن‌جایی مهم می‌شود که امکان دسترسی به جواب صحیح تمرینات کتاب، مهیا خواهد بود؛ بنابراین دانش‌آموز می‌تواند فرصت خوبی برای سنجش و ارزیابی عملکرد خود در پاسخگویی به سوالات داشته باشد. البته گام به گام دهم تجربی صرفا به سوالات کتاب پاسخ نمی‌دهد؛ بلکه درس‌نامه‌ها و ایستگاه‌های نکته و تست جذابی را نیز برای کلاس دهمی‌ها طراحی خواهد کرد.

اهداف کتاب های گام به گام دهم تجربی

خرید گام به گام دهم تجربی چراغ راهی است که قدم زدن در مسیر دشواری‌های کتب درسی جدید را آسان‌تر خواهد کرد. درحقیقت، اهداف استفاده از گام به گام دهم تجربی می‌تواند به شرح زیر باشد:

  1. آشنایی عمیق‌تر با دروس تخصصی و دروس جدیدی که دانش‌آموز برای اولین بار با آن‌ها رو‌به‌رو شده است.
  2. کسب آمادگی بیشتر برای پاسخگویی به سوالات امتحانی در چهارچوب کتاب درسی
  3. استمرار در یادگیری با حل تمرین‌های مشابهِ تمارین کتاب درسی
  4. یافتن پاسخ صحیح تمرین‌های کتاب در صورت عدم دسترسی به دبیر مربوطه
  5. یادگیری چند روش حل مسئله در دروسی مانند ریاضی و فیزیک

قیمت گام به گام دهم تجربی

انواع کتاب گام به گام دهم تجربی

گام به گام دهم تجربی معمولا به دو صورت عمومی و تخصصی وارد بازار شده است. گام به گام عمومی شامل دروس عمومی و مشترک با سایر رشته‌ها است. در مقابل آن، گام به گام تجربی تخصصی، صرفا شامل دروس تخصصی  و برجسته رشته تجربی مانند شیمی، زیست شناسی، فیزیک و ریاضیات است. البته توجه داشته باشید که شما می‌توانید گام به گام را به صورت تک جلد( فقط یک درس مشخص) نیز تهیه نمایید.

خرید کتاب گام به گام دهم تجربی با تخفیف از کتابانه

لیستی از بهترین گام به گام ها و سایر کتاب های کمک درسی دهم تجربی در وبسایت کتابانه موجود است؛ از مزایای خرید غیرحضوری و سفارش آنلاین کتاب، می‌توان به افزایش قدرت انتخاب و دسترسی آسان به کلیه گام به گام‌های موجود با ناشرهای مختلف اشاره کرد. بنابراین کافی است که گام به گام دهم تجربی از انتشارات مدتنظرتان را انتخاب نموده و با چند کلیک ناقابل، سفارش خود را در وبسایت کتابانه ثبت نمایید!

قیمت کتاب های گام به گام دهم تجربی در وبسایت کتابانه

ضرورت خرید گام به گام دهم تجربی در کنار تهیه سایر منابع کمک آموزشی برای پیشرفت کلاس دهمی‌ها از اوجب واجبات است! البته باتوجه به افزایش قیمت روزافزون منابع کمک درسی، حق می‌دهیم اگر برای این انتخاب هنوز هم تردید داشته باشید. پیشنهاد کارشناسان کتابانه به شما این است که قیمت‌های کتابفروشی آنلاین کتابانه را با کتابفروشی‌های دیگر مقایسه نموده و تخفیف‌های روزانه خرید بهترین گام به گام دهم تجربی را به هیچ‌وجه از دست ندهید!

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل