loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
20 کالا

درباره کتاب‌های گسسته کنکور

دشواری نسبی برخی از مباحث ریاضی موجب شده که بسیاری از داوطلبان از تاثیر این درس رتبه‌ساز کنکوری غافل شوند و آن را از برنامه‌ریزی خود خارج سازند. درس گسسته یکی از همین مباحث مهم و کاملا تخصصی رشته ریاضی است که با برنامه‌ریزی دقیق و مطالعه‌ی اصولی و هدفمند می‌توان از پس بسیاری از سؤالات آن در کنکور سراسری بر آمد و از بسیاری از رقبا سبقت گرفت. در این میان تهیه‌ی کتاب گسسته کنکور مفید برای یادگیری بهتر، حل تمرین و تست‌زنی بیشتر نیز می‌توانند نقشی تعیین‌کننده‌ای در موفقیت داوطلبان داشته باشند. در این مبحث سعی داریم به معرفی و نحوه‌ی خرید منابع گسسته کنکور بپردازیم. خرید کتاب گسسته کنکور

اهمیت درس گسسته در کنکور

درس گسسته حدود 10 سؤال از سؤالات ریاضی کنکور سراسری رشته ریاضی را به خود اختصاص داده است. گسسته در رشته ریاضی دارای کم‌ترین میزان علاقه‌مندی به مطالعه و همچنین کمترین آمار پاسخ‌گویی است. در حالی که این درس در مقایسه با دروسی مثل هندسه و حسابان، کم حجم‌تر و روان‌تر است، سؤالات آن تنها از کتاب ریاضیات گسسته دوازدهم طرح می‌شود و نیاز به صرف زمان کمتری برای مطالعه دارد. گسسته نیز همچون دیگر مباحث ریاضیات، از دروسی است که بسیاری از داوطلبان از آن واهمه دارند و بنابراین پاسخ‌گویی سؤالات آن می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش رتبه داوطلبان داشته باشد. میزان تنوع  تست‌ها در این درس نسبت به برخی از مباحث ریاضی کمتر است و  داوطلبانی که پایه‌ی درسی نسبتا متعادلی در این درس دارند، می‌تواند به بیش از 50 درصد سؤالات آن پاسخ دهند.

انواع کتاب های گسسته برای کنکور سراسری

کتاب های کمک درسی گسسته متنوع اند و هر داوطلب براساس زمان، سطح تحصیلی و  نیاز خود می‌تواند از آموز‌ها و سؤالات تستی آن‌ها استفاده کند. به‌منظور راهنمایی داوطلبان در ادامه به معرفی مختصر انواع کتاب های گسسته کنکور خواهیم پرداخت.

کتاب تست گسسته کنکور

کتاب تست کنکور ریاضی برای درس گسسته، منبعی از سؤالات تالیفی و کنکوری متنوع است. هدف از خرید کتاب تست گسسته، مرور آموخته‌ها، آشنایی با سؤالات کنکور و افزایش مهارت تست‌زنی است. تمرکز بیشتر این کتاب‌ها بر تست است اما برخی نیز دارای درس‌نامه‌های مفید و کاربردی هستند.

کتاب آموزش گسسته کنکور

تمرکز اصلی کتاب های آموزش گسسته کنکور، آموزش مفهومی و دقیق مباحث گسسته است. این کتاب‌ها با داشتن درس‌نامه‌های جامع و تکنیک‌هایی آموزشی خاص، می‌توانند به آموزش بهتر مباحث کتاب‌های درسی کمک کنند. در این کتاب‌ها علاوه بر درس‌نامه‌های جامعی برای یادگیری مفاهیم، تست‌هایی نیز برای مرور و آشنایی با سؤالات ارائه شده است.

کتاب جمع بندی گسسته کنکور

کتاب جمع بندی کنکور برای درس گسسته، بهترین منابع مطالعاتی برای مرور و جمع‌بندی مباحث، آشنایی با تست‌های کنکور و رفع کمبودها در آخرین هفته‌های باقی‌مانده تا کنکور هستند. به عبارت دیگر هدف از خرید کتاب جمعبندی گسسته کنکور، مطالعه مجدد مطالب مهم و کلیدی‌ای است که در طول ماه‌های گذشته آنها را تمرین کرده‌اید. درس‌نامه‌های این کتاب‌ها اغلب مختصر هستند و به ذکر نکات مهم بسنده می‌کنند. کتاب‌ها شبیه‌ساز کنکور به این گروه تعلق دارند.

سطح بندی کتاب های گسسته کنکور

به‌طور کلی بهترین منابع مطالعاتی کنکور، منابعی هستند که متناسب با سطح و نیاز داوطلب انتخاب شوند. بالطبع داوطلبانی که در درک مفاهیم مشکل دارند، باید قبل از تست‌زنی به سراغ منابعی بروند که دارای درس‌نامه‌های جامعی برای آموزش و افزایش تسلط بر مباحث و سپس تست‌هایی برای تثبیت آموخته‌ها هستند. کتاب گسسته میکروطلایی در مقایسه با سایر منابع درس‌نامه‌های کامل‌تر و تست‌های ساده‌تری دارد و بهترین گزینه برای این دسته از داوطلبان است. کتاب‌هایی نظیر کتاب گسسته خیلی سبزگزینه مناسبی برای داوطلبانی است که سطح متوسطی در درک مباحث و حل مسائل گسسته دارند. این کتاب دارای درس‌نامه‌های کامل و تست‌هایی در حد متوسط است. و اما داوطلبانی که مفاهیم را به خوبی آموخته‌اند، بیشتر به دنبال منابعی برای مرور و جمع بندی، آشنایی با نمونه سؤالات و افزایش مهارت تست‌زنی هستند. کتاب‌هایی نظیر کتاب جامع گسسته نشر الگو، گزینه‌  مناسبی برای این دسته از داوطلبان است. این کتاب  درس‌نامه‌های مختصر و نکته‌واری دارد اما از نظر تست بسیار قوی است. خرید کتاب تست گسسته کنکور

خرید کتاب گسسته کنکور از کتابانه با تخفیف

فروشگاه اینترنتی کتابانه به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های باسابقه و مطرح در حوزه‌ی فروش انواع کتاب‌های کمک‌آموزشی با فراهم ساختن امکان دسترسی آسان و سریع داوطلبان به انواع منابع برتر کنکوری، راهگشای آن‌ها در این مسیر چالش‌برانگیز است. برای مشاهده و خرید کتاب گسسته کنکور می‌توانید به سایت کتابانه مراجعه نمایید و ضمن بهره‌مندی از مزایا و  تخفیفات ویژه، سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن در مکان موردنظرتان تحویل بگیرید.

قیمت کتاب گسسته کنکور

چنانچه در انتخاب کتاب گسسته کنکور مردد هستید به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه نمایید. با مشاهده لیست کتاب های گسسته کنکور در کتابانه و مقایسه‌ی آن با سایر همکاران، متوجه قیمت‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. فرصت را معتنم بشمارید و با خرید منابع گسسته کنکور از کتابانه از قیمت‌های مناسب و تخفیفات ویژه این فروشگاه بهره‌مند شوید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل