loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
16 کالا

کتاب کمک‌درسی گسسته دوازدهم

همانطور که می‌دانیم درس ریاضی از دروس مهم و سرنوشت‌ساز رشته ریاضی است. مبحث گسسته بخشی از دانش ریاضی و شامل مطالعه ساختارهای ریاضی می‌باشد که در حدود 18 درصد تست‌های ریاضی را به خود اختصاص داده است. این مسئله به اهمیت یادگیری مفهومی و توجه به نکات تستی این درس اشاره دارد.  

هرچند کتاب گسسته دوازدهم حجم اندکی دارد، اما به سبب امکان طرح سوالات متنوع، پاسخگویی به سوالات آن برای دانش‌آموزان دشوار است. با تمرین و تکرار زیاد می‌توان این مشکل را رفع و به خوبی بر حل انواع سوالات تسلط یافت. انواع کتاب کمک آموزشی گسسته دوازدهم با آموزش نکته به نکته مباحث کلیدی در قالب درس‌نامه‌های مفید، طرح سؤالات متنوع کنکوری و امتحانی و ارائهی پاسخ تشریحی سوالات، منبع خوبی برای درک و فهم بهتر مباحث این درس هستند.

دانش‌آموزان با حل تست‌های متنوع موجود در انواع کتاب تست گسسته دوازدهم، علاوه بر یادگیری بهتر می‌توانند مهارت‌های تست‌زنی و حل مسئله خود را نیز بهبود بخشند.

کتاب کمک درسی گسسته دوازدهم

انواع کتاب کمک درسی گسسته دوازدهم

کتاب های کمک آموزشی گسسته دوازدهم تنوع زیادی دارند و هر دانش‌آموز هر کتاب را با توجه به هدف‌ خود انتخاب می‌کند: هدف‌تان از خرید کتاب کمک آموزشی گسسته دوازدهم چیست؟
مطالب را خوب فرا نگرفته‌اید؟ به دنبال حل نمونه سوال هستید؟ برای امتحانات آماده می‌شوید؟ یا مایلید با خرید کتاب تست گسسته دوازدهم مهارت تست‌زنی خود را تقویت کنید؟

هدف شما هرچه که باشد می‌توانید در تنوع گسترده کتاب  فروشگاه اینترنتی کتابانه، کتاب کمک آموزشی گسسته دوازدهم مناسب خود را خواهید یافت. برخی از کتاب‌های کمک آموزشی گسسته دوازدهم عبارت‌اند از: 

کتاب تست گسسته دوازدهم

کتاب تست گسسته منبع جامعی از انواع سوالات چهارگزینه‌ای تالیفی و کنکوری همراه با پاسخ تشریحی است. با خرید کتاب تست گسسته دوازدهم می‌توانید با انواع سؤالات این درس در کنکور سراسری آشنا شوید و مهارت تست‌زنی و حل مسئله را در خود تقویت نمایید.

کتاب کار گسسته دوازدهم

کتاب های کار گسسته دوازدهم متشکل از بخش‌های درس‌نامه، سؤالات تستی و پاسخ‌نامه هستند که به سبب داشتن سوال‌های متنوع، برای آمادگی در امتحانات مدارس بسیار مناسب هستند.

کتاب نمونه سؤالات امتحانی گسسته دوازدهم   

کتاب‌ نمونه سؤالات گسسته دوازدهم منبعی از نمونه سؤالات امتحانی کتاب گسسته در مدارس مختلف هستند. خرید کتاب نمونه سوالات گسسته دوازدهم روشی مناسب برای آشنایی دانش‌آموزان با نمونه سؤالات امتحانی و آماده شدن برای امتحانات پایانی است.

خرید کتاب تست گسسته دوازدهم با تخفیف

خرید کتاب تست گسسته دوازدهم از کتابانه  

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای تأمین آسان و سریع کتاب های کمک درسی دوازدهم ریاضی و دیگر کتاب های کنکوری و کمک آموزشی است. برای مشاهده و خرید کتاب کمک آموزشی گسسته دوازدهم می‌توانید به کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به مجموعه‌ی کاملی از این کتاب‌ها،‌ از تخفیفات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید.  

قیمت کتاب کمک آموزشی گسسته دوازدهم

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به عرضه‌ی انواع کتاب های آموزشی و کمک آموزشی (و حتی کتاب درسی ریاضیات گسسته دوازدهم) با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. قیمت و تنوع کتاب کمک آموزشی گسسته دوازدهم را با همکاران ما مقایسه کنید و بهترین‌ها را با بهترین قیمت از کتابانه خریداری کنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل