loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
22 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره‌ی کتاب های کمک آموزشی فارسی اول دبستان

کلاس اول، شروع سفر دوازده‌ساله دوره دانش‌آموزی در مدرسه، برای دانش‌آموزان است. این سال، در عین ظاهر آسان خود، دشواری‌های خاص خود را نیز دارد. کودکانی که وارد این پایه می‌شوند، با محیط آموزشی غریبه هستند و باید راغب به درس‌خواندن شوند. علاقه‌مندسازی دانش‌آموزان این پایه، به‌وسیله ابزارها و سرگرمی‌ها امکان‌پذیر می‌شود. در این مطلب قصد داریم تا با اهداف و ابزارهای آموزش فارسی اول دبستان آشنا شویم. اگر قصد خرید کتاب کمک درسی اول دبستان (درس فارسی) و یا نمونه سوالات فارسی اول دبستان را دارید، با کتابانه همراه شوید. خرید کتاب کمک درسی فارسی اول دبستان

اهداف کتاب های کمک‌آموزشی فارسی اول دبستان

ساختار کتاب فارسی، بر پایه موضوعات مختلف شکل‌گرفته است که رسیدن به اهداف این کتاب را امکان‌پذیر می‌کند. در ادامه، با گوشه‌ای از اهداف آموزشی درس فارسی این پایه آشنا می‌شویم.

آموزش نشانه ها و نگاره‌ها

واضح‌ترین و مورد انتظار‌ترین هدف آموزش فارسی اول، آشنایی با نشانه‌ها و نگاره‌ها و به عبارتی، باسواد شدن دانش‌آموزان این پایه است. این نگاره‌ها و نشانه‌ها در کنار آشنایی با موضوعات دیگر همچون خانواده، محیط، روستا، بوستان، عید نوروز و... به‌صورت مصور، به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شوند.

آشنایی با خانواده

یکی از اهداف آموزش فارسی اول، آشنایی با محیط خانه، زندگی و نهاد خانواده، خانواده گسترده، اعضای آن و وظایف و مشاغل هرکدام از اعضا است. در طی این آشنایی، کودک آداب معاشرت و احترام به افراد خانواده و روابط عاطفی بین اعضای خانواده را می‌آموزد و با وسایل زندگی آشنا می‌شود.

آشنایی با وظایف شخصی

آشنایی با وظایف شخصی خود و وظایف اعضای خانواده، یکی دیگر از اهداف آموزش فارسی پایه اول است. در این قسمت از کتاب سعی می‌شود تا رغبت نسبت به انجام وظایف شخصی در کودکان به وجود آید و در کنار آن، مسائل بهداشت فردی، نظم کارهای روزانه، ابراز محبت به دیگران، تشریفات غذا خوردن، تشکر کردن، لباس پوشیدن، ارتباط مؤثر و... نیز آموزش داده شود.

آشنایی با محیط

آشنایی با محیط به معنی آشنایی با محیط بیرون از خانه، قوانین عبور و مرور، پلیس و نکات ایمنی است. در طی آشنایی با محیط، کودک نام خیابان‌ها، مدرسه، وسایل نقلیه، فروشگاه‌ها و مشاغل آنها، نشانی، مکان‌ها و... را می‌آموزد.

آشنایی با کلاس درس

شاید اولین چیزی که دانش‌آموزان کلاس اول می‌آموزد، حضور در کلاس درس است. در این پایه، دانش‌آموزان با محیط آموزشی آشنا شده و به حضور در محیط کلاس درس و مدرسه عادت می‌کنند. در آموزش فارسی اول، دانش‌آموز این پایه با معلم، نهاد مدرسه، کلاس و مقررات حضور در آن آشنا می‌شود، پایبندی به مقررات این محیط را آموخته و با بخش‌های مختلف مدرسه، قوانین دبستان، احترام به معلم، ارتباطات محترمانه مؤثر و... آشنا می‌شود.

آشنایی با پارک

در بخش آشنایی با پارک و بوستان آموزش فارسی اول، دانش‌آموزان با مقررات عمومی در بوستان‌ها، نحوه استفاده از وسایل بازی، رعایت نوبت، بازی و همیاری با هم‌سن و سالان و... در این اماکن آشنا می‌شوند.

آشنایی با روستا

یکی دیگر از اهداف آموزش فارسی اول، آشنایی با روستا و روستانشینان است. آشنایی با مردم روستا، خانه‌های روستایی، همکاری افراد روستا، وسایل کشاورزی و دامپروری روستایی، حیوانات اهلی و...

آشنایی با عید نوروز

در بخشی از آموزش فارسی اول، دانش‌آموزان با عید نوروز و آداب‌ورسوم آن آشنا می‌شوند. دیدوبازدید، سنت‌ها، اهمیت نقش بزرگ‌ترهای خانواده و... از همین مفاهیم هستند.

ابزار آموزشی فارسی اول دبستان

اولیا و مربیان، در راستای آموزش فارسی در این پایه، علاوه بر خرید کتاب فارسی اول، می‌توانند از سایر ابزارهای آموزش این درس، همچون فلش کارت‌ها و پازل‌های آموزشی نیز استفاده کنند. این ابزارها، برای ترغیب بیشتر دانش‌آموزان مورداستفاده قرار گرفته و یادگیری را شیرین‌تر می‌کنند. برای خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی فارسی اول ابتدایی، فلش کارت‌ها و پازل‌های مناسب این پایه، از کتابانه کمک بگیرید.

فلش کارت

فلش کارت‌ها، برای آموزش و به‌یادسپاری نکات آموزشی مورداستفاده قرار می‌گیرند. این فلش کارت‌ها با داشتن رنگ و تصاویر جذاب، نشانه‌ها و حروف را آموزش می‌دهند و شامل سؤالات و نکات مهم امتحانی در این درس هستند که خود می‌تواند مانند حل نمونه سوالات فارسی اول دبستان عمل کند. با مرور این فلش کارت‌ها، یادگیری و به یادآوری نکات، آسان‌تر و مفرح‌تر می‌شود.

پازل آموزشی

پازل‌ها، ابزارهایی برای یادگیری و به چالش کشیدن مغز کودکان هستند. کودکان با استفاده از این پازل‌ها، اعداد، اشکال، حروف و... می‌آموزند. یادگیری با وسایلی همچون پازل، مفاهیم را برای همیشه در ذهن کودک تثبیت می‌کند.

خرید کتاب کمک درسی فارسی اول با تخفیف از کتابانه

در این روزها که زندگی‌ها پرمشغله‌تر از همیشه شده‌اند و کتاب‌های کمک‌آموزشی از تنوع بسیار زیادی نیز برخوردارند؛ بررسی، تحقیق و خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی فارسی اول ابتدایی یکی از بهترین راهکارها برای اولیا و مربیان این پایه است. با این روش، هرکجا که باشید، تنها کافی است از طریق سایت‌های معتبر، کتاب‌های موردنیاز فرزندان خود را سفارش داده و خیلی زود دریافت کنید. کتابانه، مرجع تخصصی فروش اینترنتی کتاب، بستری مناسب برای خرید کتاب کمک آموزشی فارسی اول دبستان و خرید کتاب کار فارسی اول دبستان با تخفیف فراهم کرده است. اگر قصد خرید دارید، همین الان دست‌به‌کار شوید و فرصت را از دست ندهید.

قیمت کتاب های کمک آموزشی فارسی اول دبستان

قیمت لیست کتاب های کمک درسی فارسی اول دبستان، بسته به کارایی، نوع، حجم، کیفیت کاغذ، نوع جلد و... می‌تواند متنوع باشد. آنچه که مهم است، تناسب بین این موارد است. شما در کتابانه می‌توانید لیست کتاب های کمک درسی فارسی اول دبستان را از تمامی زوایا بررسی و سپس انتخاب کرده و از خرید کتاب کار فارسی اول دبستان با تخفیف ویژه، لذت ببرید. خرید کتاب درسی اول دبستان           کتاب کار فارسی اول گاج                کتاب کار فارسی اول خیلی سبز                کتاب فارسی اول کلاغ سپید

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل