loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
14 کالا

معرفی کتاب کمک درسی عربی دهم انسانی

درس عربی یکی از دروس نیمه تخصصی و نسبتا دشوار علوم انسانی است. درس عربی دهم پیش نیاز دروس عربی سال‌های بعد است. از طرفی این درس و نیز دروس عربی پایه‌های بالاتر تاثیر زیادی در تراز و رتبه کنکور انسانی دارند.  همه این موارد بر یادگیری اصولی و تسلط بر این درس تاکید دارند که به دلیل دشواری و پیچیدگی نسبی و رقابت دانش‌آموزان تنها با اکتفا بر کتاب درسی میسر  نیست.

با خرید کتاب های کمک درسی عربی دهم انسانی و تمرین و تکرار بیشتر می‌توانید پایه خود را در این درس تقویت نمایید، شانس خود برای مسلط شدن بر مباحث دشوار عربی را افزایش دهید و خود را برای امتحانات پایانی و در راس آن کنکور سراسری آماده سازید.  

انواع کمک آموزشی عربی دهم انسانی

تالیف کتاب‌های کمک درسی عربی دهم انسانی نیز همچون دیگر کتب کمک‌آموزشی متکی بر محتوای کتاب درسی و استانداردهای آموزشی است. این کتاب‌ها توسط دبیران و مشاوران برتر کشور طراحی می‌شوند و با ارائه تکنیک‌های آموزشی خاص یادگیری قواعد نسبتا پیچیده این درس را برای شما آسان می‌سازد. هر دانش‌آموز بسته به سطح و نیازهای تحصیلی خود اعم از آموزش بهتر، افزایش مهارت تست‌زنی، افزایش مهارت حل مسئله، آشنایی با نمونه سوال امتحانی و... می‌تواند گزینه مناسب خود را یافته و از مباحث آن بهره ببرد.

برخی از کتاب های کمک درسی عربی دهم انسانی عبارت‌اند از:

کتاب تست عربی دهم انسانی

کتاب تست عربی انسانی منبعی از سوالات کنکوری و تالیفی، همراه با پاسخ تشریحی است. با خرید کتاب تست عربی دهم انسانی بر مباحث مسلط شوید، با انواع سؤالات کنکور سراسری آشنا شوید و در عین حال مهارت تست‌زنی خود را تقویت نمایید. 

کتاب نمونه سؤالات امتحانی عربی دهم انسانی

خرید کتاب نمونه سؤالات امتحانی عربی دهم انسانی امکان آشنایی دانش‌آموز با انواع سؤالات امتحانی این درس در مدارس مختلف و آمادگی بهتر برای حضور در جلسات امتحان را فراهم می‌سازد.

کتاب های آموزش عربی دهم

هدف از تالیف کتاب های آموزش عربی دهم، آموزش بهتر مباحث این درس و تکمیل روند تدریس کتاب درسی از طریق درس‌نامه‌های مختصر اما کاربردی و ارائه تمرین‌ها و سوال‌های متنوع است.

خرید کتاب  کمک درسی عربی دهم انسانی دهم از کتابانه 

فروشگاه اینترنتی کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای خرید کتاب های کمک درسی دهم انسانی، و سایر کتاب های کمک آموزشی است. در هر کجای کشور پهناور ایران که هستید  برای مشاهده و خرید کتاب کمک‌درسی کمک درسی عربی دهم انسانی به کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به کتاب‌های باکیفیت، از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید.  

قیمت کتاب کمک آموزشی کمک درسی عربی دهم انسانی 

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به عرضه‌ی متنوع‌ترین کتاب های کمک درسی عربی دهم انسانی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. قیمت کتاب کمک درسی عربی دهم انسانی در کتابانه را با دیگران مقایسه کنید و با خیالی آسوده بهترین گزینه را با بهترین قیمت از ما خریداری نمایید.

 

 

کتاب درسی عربی دهم انسانی

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل