loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
16 کالا

انتخاب بهترین منابع زمین شناسی یازدهم؛ پیش به سوی یک درصدِ غافلگیرکننده!

زمین شناسی، یکی از رشته‌های مهمی است که به واسطه برخورداری از ضریب پایین در بیشتر زیرگروه‌ها مورد توجه چندانی قرار نمی‌گیرد؛ در صورتی‌که داوطلبانِ رشته‌هایی مانند داروسازی و شیمی در انواع گرایش‌ها، بدون دست‌یابی به درصد مطلوبی از زمین شناسی یازدهم، رویای قبولی در رشته موردعلاقه‌شان را هرگز زندگی نمی‌کنند!

در این مطلب، به معرفی و بررسی انواع کتاب کمک درسی زمین یازدهم می‌پردازیم؛ درسی که اگر با شیوه‌های مطالعه مفهومی و مهارت تست‌زنی آن آشنا شوید، می‌تواند سکوی پرتاب شما در بعضی از رشته‌های دانشگاهی باشد.

تعداد سوالات و ضریب زمین شناسی یازدهم در کنکور

با توجه به رویکرد طراحان سوال در سال‌های اخیر، درس زمین‌شناسی کنکور 25 سوال را پوشش می‌دهد که دانش‌آموزان باید در مدت زمان 20 دقیقه آن‌هارا پاسخ دهند. 

تنها منبع مطالعاتی این درس برای داوطلبان کنکور گروه تجربی و ریاضی، کتاب زمین شناسی یازدهم است؛ همچنین این درس در ابتدای دفترچه تخصصی این دو رشته قرار دارد. بنابراین برای اینکه از همان اوایل پاسخگویی به سوالات تخصصی غافلگیر نشوید، توصیه می‌کنیم از انواع کتاب کمک‌آموزشی زمین شناسی در این مسیر کمک بگیرید.

نگاهی به بودجه‌بندی زمین شناسی یازدهم در کنکورهای اخیر

از آنجایی‌که تنها منبع طراحان سوال کنکور برای طراحی سوال از درس زمین‌شناسی، زمین شناسی یازدهم است، آگاهی از بودجه‌بندی دقیق این کتاب در کنکور، اولین قدم داوطلبان خواهد بود:

  • فصل اول: آفرینش کیهان و تکوین
  • پوشش‌دهی: 5 سوال
  • فصل دوم: منابع معدنی، زیر بنای تمدن و توسعه صنعتی
  • پوشش‌دهی: 3 سوال
  • فصل سوم: منابع آب و خاک
  • پوشش‌دهی: 4 سوال
  • فصل چهارم: سازه‌های مهندسی
  • پوشش‌دهی: 3 سوال
  • فصل پنجم: سلامت
  • پوشش‌دهی: 4 سوال
  • فصل ششم: پویایی زمین
  • پوشش‌دهی: 3 سوال
  • فصل هفتم: زمین شناسی ایران
  • پوشش‌دهی: 3 سوال

کتاب کمک درسی زمین شناسی یازدهم

آشنایی با انواع کتاب کمک‌آموزشی زمین شناسی

برای اینکه با درس زمین شناسی یازدهم ارتباط عمیق‌تری پیدا کنید، لازم است مطالعه خود را کمی فراتراز کتاب درسی پیش ببرید؛ با انتخاب یک کتاب کمک درسی از ناشرهای معتبر! البته کمی قبل‌تر، پیشنهاد می‌کنیم با انواع کتاب تست زمین شناسی و سایر مکمل‌های آموزشی آشنا شوید:

کتاب‌کار زمین شناسی یازدهم

کتاب‌کارهای زمین‌شناسی علاوه بر درس‌نامه کاربردی و نکته‌سنج، به حل تمرینات فراوان از ساده تا دشوار تاکید زیادی دارد.
 مطالب کتاب درسی با مثال‌های ملموس و ساده بیان شده تا بهانه‌ای برای یک یادگیریِ بی‌دردسر و سریع باشد. می‌توانید روی تست‌ها و تمرینات مختلف این کتاب برای آزمون سراسری و همچنین امتحانات مدرسه حساب کنید.

کتاب تست زمین شناسی 

درس‌نامه و تست‌های متعدد در کنار فرصت دسترسی به یک پاسخنامه تشریحی همه فن‌حریف، از شما داوطلبی می‌سازد که شیفته کتاب تست زمین شناسی خواهید شد! هرگاه با کتابی مواجه شدید که به صورت تخصصی برای ارائه تست‌های ساده تا نکته‌دار نوشته شده است، شک نکنید به واسطه همین رویکرد اختصاصی، پیشرفت دانش‌آموز در سریع ترین زمان ممکن، میسر خواهد شد.

کتاب آموزش زمین شناسی 

همه مجموعه‌های آموزش زمین شناسی یازدهم مانند سیرتاپیاز گاج، ماجراهای من و درسام از انتشارات خیلی سبز و انواع کتاب کمک‌آموزشی زمین شناسی که می‌توانید از صفحه اختصاصی آن‌ها در وبسایت کتابانه دیدن کنید، دارای درسنامه‌های جامع، تصاویر گویا و مثال‌های کافی برای انتقال عمیق مطالب درسی هستند. مولف این کتاب‌ها علاوه بر درسنامه، سوالات تشریحی متعددی را همراه با پاسخنامه ارائه می‌کند؛ البته که پرسش‌های چهارگزینه‌ای هم جایگاه همیشه استوارِ خودشان را دارند!

کتاب نمونه سوال امتحانی زمین شناسی یازدهم

کتاب کمک درسی زمین یازدهم از نوع شب امتحانی‌اش! بهترین انتخاب برای یافتن یک قوت‌قلب در شب‌های قبل امتحان است. در این کتاب‌ها آزمون‌های طبقه‌بندی شده، درسنامه‌های کوتاه اما کاربردی و  سوالات فصل به فصل از کتاب درسی در قالب و فرم امتحانات مدارس، فرصتی برای یک خودارزیابی جانانه خواهد بود.

خرید کتاب تست زمین یازدهم از کتابانه

اگر تصمیم خود را درباره انتخاب کتاب تست زمین شناسی یا انواع دیگر کتاب‌های مکمل درسی زمین شناسی یازدهم گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وبسایت کتابانه، از مشخصات دقیق هر کتاب آگاه شده و از خود داوطلبی بسازید که طراحان سوالات کنکور امسال را غافلگیر می‌کند!

ضمنا در فروشگاه کتابانه، امکان خرید کتاب درسی زمین شناسی یازدهم و شایر کتاب های درسی به صورت تک جلدی و یا دوره، فراهم می‌باشد.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل