loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
31 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب های کمک درسی ریاضی چهارم دبستان

ریاضیات ابزاری قدرتمند برای برقراری ارتباط کودکان با محیط است. ریاضیات به کودکان یاد می‌دهد که ایده‌های خود را با استفاده از نمادها، نمودارها، گفتار و نوشتار کشف نموده و تشریح نمایند. علاوه بر این، دانش ریاضی نقش مهمی در درک سایر دروس مدرسه مانند علوم، موسیقی، هنر و... دارد. نهادینه کردن مفاهیم ریاضی در ذهن کودکان مقطع ابتدایی به نحوه‌ی یاددهی بستگی دارد و ابزارها و کتاب های کمک درسی ریاضی چنانچه به‌درستی انتخاب شوند، می‌توانند نقشی مؤثر در آموزش بهتر مفاهیم ریاضی داشته باشند. در این مطلب برآنیم تا به معرفی کتاب ‌های کمک‌ درسی ریاضی چهارم دبستان و نحوه‌ی خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی چهارم ابتدایی برای درس ریاضی، آن هم با تخفیف ویژه، بپردازیم. خرید کتاب کمک درسی ریاضی چهارم

اهداف کتاب های کمک درسی ریاضی چهارم ابتدایی

اهداف برنامه درسی ریاضیات ابتدایی، آشنا ساختن دانش‌آموزان با مفاهیم پایه ریاضی و مهارت‌های محاسباتی، گسترش خلاقیت و توانایی تفکر، برقراری ارتباط و حل مسائل است. تالیف کتاب های کمک درسی ریاضی چهارم دبستان اغلب بر اساس استانداردهای و محتوای کتاب درسی ریاضی چهارم و با هدف بهبود فرایند آموزش و یادگیری و درک بهتر مفاهیم کتاب ریاضی از طریق تمرین و تکرار مهارت‌ها و مسائل ریاضی صورت می‌گیرد. در زیر به برخی از این اهداف اشاره خواهیم کرد:

تخمین یا تقریب عددی

آشنایی دانش‌آموز با مفهوم تقریب شناختی و تقریب دهگام، صدگان و هزارگان و به‌کارگیری آن در حل مسئله.

اندازه گیری

آشنایی دانش‌آموز با اندازه‌گیری طول، حجم، دما و زاویه با استفاده از ابزار و درک مفهوم و بکارگیری صحیح واحدهای اندازه‌گیری.

استفاده از ابزار و تکنولوژی

آشنایی دانش‌آموز با ابزارها و وسایل اندازه‌گیری ازجمله نقاله، خط‌کش، گونیا و... و مهارت استفاده صحیح از تکنولوژی و ابزارهای تکنولوژیک در زمان خود.

الگویابی، پیش بینی و مدل سازی

درک رابطه بین اعداد و شکل‌ها و ارتقا مهارت الگویابی.

استفاده از نمودارهای هندسی

آشنایی دانش‌آموزان با مفهوم نمودار، تفسیر نمودار، رسم نمودار و استفاده از آن.

کشف و استدلال

یکی از بخش‌های مهم تفکر ریاضیات استدلال ریاضیات است. هدف از این مسئله، بکارگیری صحیج مهارت‌های ریاضی برای درک ایده‌ها و کشف روابط بین آن‌ها است.

مجموعه ابزار و وسایل کمک آموزشی ریاضی چهارم دبستان

نرم افزار و فیلم آموزشی ریاضی چهارم امروزه بسیاری از دانش‌آموزان به ابزارها، وسایل و نرم‌افزارهای کمک‌آموزشی بسیار زیادی دسترسی دارند و از این رو مربیان و خانواده‌ها می‌توانند تا حد امکان از این ابزارها برای آموزش ریاضی به دانش آموزان دبستانی استفاده نمایند. در حقیقت کار با ابزارها، فیلم‌ها و نرم‌افزارهای کمک‌آموزشی، از برنامه‌های آموزشی جدیدی است که بسیار مورد‌تاکید قرار گرفته است. فیلم‌ها، نرم‌افزارهای کمک آموزشی ریاضی چهارم دبستان متنوعی با توجه به رویکردهای جدید آموزشی و همگام با محتوای کتاب درسی تهیه شده  که موجب تسهیل یادگیری، افزایش علاقه دانش‌آموز به درس ریاضی و عینیت بخشیدن به مفاهیم انتزاعی در ذهن کودکان می‌گردد.

انواع کتاب های کمک درسی ریاضی چهارم دبستان

برای انتخاب و خرید کتاب کمک آموزشی ریاضی چهارم دبستان باید ابتدا اطلاعات دقیقی از نوع کتاب، اهداف خود و فعالیت‌هایی که به آن پرداخته داشته باشید. برای راهنمایی شما عزیزان به معرفی مختصر انواع کتاب های کمک درسی ریاضی چهارم دبستان می‌پردازیم. تالیف کتاب های کمک درسی ریاضی چهارم دبستان مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی صورت گرفته است.

کتاب آموزش ریاضی چهارم ابتدایی

کتاب های آموزش ریاضی چهارم دبستان شامل آموزش کلیه مطالب درسی در قالب درس‌نامه‌های جامع و کاربردی، سؤالات و تمرین‌های متنوع فراوان است که به یادگیری بهتر مفاهیم درس ریاضی کمک می‌کنند.

کتاب تیزهوشان ریاضی چهارم دبستان

کتاب تیزهوشان ریاضی چهارم دبستان مخصوص دانش‌آموزان پرتلاشی است که خود را برای شرکت در آزمون‌های تیزهوشان و مدارس برتر آماده می‌کنند. آموزش و سؤالات این دسته از کتاب‌های کمک درسی ریاضی چهارم دبستان فراتر از سطح مدرسه است.

کتاب کار ریاضی چهارم دبستان

کتاب های کار و تمرین ریاضی چهارم دبستان با برخورداری از آموزش‌های کاربردی، تمرین، سؤالات و مثال‌های متنوع، گزینه مناسبی برای انجام تمرینات بیشتر، افزایش مهارت حل مسئله و تقویت درس ریاضیات هستند.

دفتر ریاضی چهارم

دفتر ریاضی چهارم دبستان شامل کلیه‌ی تمرین‌ها و مسائل کتاب درسی ریاضی چهارم بدون پاسخ تشریحی است که برای ممانعت از اتلاف وقت دانش‌آموز ارائه شده است.

خرید کتاب کمک درسی ریاضی چهارم دبستان با تخفیف از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی باسابقه‌ عرضه انواع کتاب، امکان دسترسی سریع و آسان تمامی دانش‌آموزان سراسر کشور را به انواع کتاب‌های کمک‌آموزشی فراهم نموده است. ما از قبل کیفیت هر کتاب را مورد ارزیابی قرار داده و با همکاری با ناشران برتر می‌کوشیم گنجینه‌های بی‌نظیری را به این عزیزان ارائه دهیم. برای مشاهده و خرید اینترنتی کتاب کمک درسی ریاضی چهارم ابتدایی با تخفیف می‌توانید به کتابانه مراجعه نمایید و ضمن بهره‌مندی از قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و بی‌نظیر، کتاب‌های موردنظرتان را در سریع‌ترین زمان ممکن، در هر مکان دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های کمک آموزشی ریاضی چهارم دبستان

چنانچه در انتخاب و خرید کتاب های کمک درسی ریاضی چهارم دبستان مردد هستید، با مشاهده‌ی لیست کتاب های کمک درسی ریاضی چهارم دبستان و مقایسه قیمت این کتاب‌ها با سایر فروشگاه‌ها، متوجه تنوع بی‌نظیر و قیمت‌های مناسب این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. با خرید از کتابانه ضمن دسترسی آسان و سریع، از مزیت خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی ریاضی چهارم ابتدایی با تخفیف نیز بهره‌مند شوید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل