loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
28 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب‌های کمک‌درسی ریاضی پنجم دبستان

ریاضی پنجم دبستان، دارای مفاهیم آموزشی متعددی است که تسلط و یادگیری آنها، نیازمند حل مسائل و دیدن مثال‌های زیادی است که تعداد آنها در کتاب درسی ریاضی پنجم، بسیار محدود است. با خرید کتاب کمک درسی ریاضی پنجم دبستان، به دانش‌آموزان این پایه در تسلط بر مفاهیم، کمک شایان توجهی خواهد شد و خرید کتاب کار ریاضی پنجم دبستان با پوشش تمام مفاهیم، فرصت تمرین بیشتر را در اختیار دانش‌آموزان این پایه قرار خواهد داد. اگر قصد خرید اینترنتی کتاب کمک درسی ریاضی پنجم را دارید، با ما همراه باشید. خرید کتاب کمک درسی ریاضی پنجم ابتدایی

اهداف کتاب‌های کمک‌درسی ریاضی پنجم ابتدایی

در ساختار نظام جدید آموزشی، دیگر مانند گذشته، کلاس پنجم، پایان دوره دبستان نیست؛ اما این امر، چیزی از اهمیت این پایه کم نمی‌کند. دانش‌آموزان پنجم، در ریاضی این پایه، با مفاهیم پیچیده‌تری آشنا می‌شوند و مسائل بیشتری را درک و حل می‌نمایند. توانایی مقایسه اعداد انجام مقایسه اعداد، یکی از توانایی‌هایی است که دانش‌‌آموزان پایه پنجم به آن می‌رسند. در این پایه با اعداد کسری، مخلوط و اعشاری آشنا شده و مقایسه آنها را خواهند آموخت. توانایی انجام عملیات روی اعداد رفته‌رفته با پیش رفتن در مقاطع تحصیلی، دانش‌آموزان می‌آموزند که عملیات بیشتر با پیچیدگی بیشتر را بر روی اعداد انجام دهند و قابلیت حل مسائل بیشتری را خواهند داشت. در پایه پنجم، دانش‌آموزان می‌آموزند تا عملیات ریاضی را بر روی انواع اعداد پیاده‌سازی کرده و در این کار به مهارت می‌رسند. توانای اندازه‌گیری واحدهای اندازه‌گیری مختلفی به دانش‌آموزان تا پایه پنجم آموخته شده و این آموزش ادامه دارد. دانش‌آموزان در ریاضی این پایه، با مفهوم حجم نیز آشنا شده و توانایی اندازه‌گیری را خواهند داشت. توانایی به‌دست‌آوردن معدل و میانگین آشنایی با مفاهیمی همچون معدل و محاسبه میانگین، یکی دیگر از عملیاتی است که دانش‌آموزان این پایه قادر به درک و انجام آن خواهند بود. ازآنجایی‌که این دانش‌آموزان با مفاهیم کسر و اعشار آشنا شده‌اند، چگونگی به‌دست‌آوردن میانگین و معدل را نیز می‌آموزند.

ابزار و وسایل کمک‌آموزشی ریاضی پنجم دبستان

آموزش ریاضی این پایه، در کنار خرید کتاب ریاضی پنجم، می‌تواند با استفاده از سایر ابزارها، همچون فیلم‌ها و نرم‌افزارهای کمک‌آموزشی، ساده‌ و کاربردی‌تر شود. این ابزارها، برای تسلط بیشتر و آسان‌تر کردن یادگیری دانش‌آموزان مورداستفاده قرار گرفته می‌گیرند.

نرم‌افزار و فیلم آموزشی ریاضی پنجم ابتدایی

استفاده از نرم‌افزار و فیلم‌های آموزشی، مانند داشتن معلمی خصوصی بوده که در هر زمان قابل‌دسترس است. این نرم‌افزارها و فیلم‌های آموزشی، با استفاده از خلاقیت مثال‌زدنی و استفاده از اساتید برتر، رسالت خود را عملی کرده به دانش‌آموزان در یادگیری، به‌یادسپاری و یادآوری مطالب درسی ریاضی پنجم دبستان کمک می‌کنند.

انواع کتاب‌های کمک‌درسی ریاضی پنجم دبستان

سالیان زیادی است که انتشارات مختلف، در تلاش برای مهیاکردن منابع مطالعه و تمرین دانش‌آموزان هستند و توانسته‌اند منابع به‌روز مختلفی برای تمرین بیشتر، دانش‌آموزان سخت‌کوش، تدریس مجدد و... فراهم کنند. این کتاب‌ها بر حسب نوع خود، سعی دارند تا تمام مباحث درسی را پوشش داده تا دانش‌آموز را از خرید هر کتاب دیگری بی‌نیاز کند.

کتاب آموزش ریاضی پنجم دبستان

لیست کتاب های کمک درسی ریاضی پنجم دبستان در مبحث آموزش، از جمله بهترین کمک‌های دانش‌آموزان این پایه هستند. کتاب‌های آموزشی ریاضی این پایه، به توضیح مطالب کتاب در درس‌نامه‌ها می‌پردازند، اساساً به‌عنوان معلمی همیشه در دسترس عمل کرده و مثال‌ها و تمرین‌های زیادی را در برمی‌گیرند. این کتاب‌ها، در هر درس، به‌صورت جداگانه، با استفاده از ادبیات روان، مثال‌های زیاد و ملموس، سعی در رفع اشکالات و تدریس مجدد کتاب‌های درسی دارند. شاید بتوان این کتاب‌ها را معلم ریاضی خصوصی دانش‌آموزان این پایه دانست.

کتاب تست ریاضی پنجم ابتدایی

کتاب های تیزهوشان ریاضی پنجم دبستان، برای آن دسته از دانش‌آموزان پرتلاشی که قصد آموزش فراتر از کتاب درسی و یا شرکت در آزمون‌های مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و سایر مدارس برتر را دارند، طراحی شده است  این دانش‌آموزان، در این‌‌گونه کتاب‌ها، مباحثی پیشرفته‌تر از سطح کتاب را می‌آموزند و با نمونه سؤالات آزمون‌های مدارس برتر سال‌های اخیر آشنا می‌شوند.

کتاب کار ریاضی پنجم دبستان

کتاب کار و تمرین نقش بسیار مهمی که تمرین ریاضی در یادگیری آن ایفا می‌کند، غیرقابل‌چشم‌پوشی است. دانش‌آموزان این پایه، تنها با تمرین است که می‌توانند این مفاهیم را کاملاً مفهومی درک کرده و به یاد بسپارند. با خرید کتاب کار ریاضی پنجم دبستان، دانش‌آموزان این مقطع، می‌‌توانند به این مهم دست یابند. در این کتاب‌ها، اصولاً بخشی به درس‌نامه و بخشی به تمرینات و نمونه سؤالات پرداخته می‌شود که اغلب با پاسخ‌نامه همراه هستند.

خرید کتاب کار ریاضی پنجم دبستان با تخفیف از کتابانه

خرید کتاب کمک‌ آموزشی پنجم دبستان برای درس ریاضی، باتوجه‌به تنوع بسیار زیادِ موجود، کاری پرچالش به نظر می‌رسد. درس‌نامه‌ها، نمونه سؤالات امتحانی، پاسخ به فعالیت‌های کتاب و... از جمله مباحثی هستند که در این کتاب‌ها موردبحث قرار می‌گیرند. برای انتخاب این کتاب‌ها، مطمئن شدن از پوشش مطالب و خرید کتاب کمک آموزشی ریاضی پنجم دبستان می‌توانید از کتابانه کمک بگیرید. کتابانه بستری امن، سریع و پر تخفیف برای خرید شما فراهم نموده است.

قیمت کتاب‌های کمک‌آموزشی ریاضی پنجم ابتدایی

این روزها، لیست کتاب های کمک درسی ریاضی پنجم دبستان، بسیار متنوع شده و بر اساس همین تنوع، قیمت این کتاب‌ها نیز متفاوت خواهد بود. اگر قصد اطلاع از قیمت و خرید کتاب کمک آموزشی ریاضی پنجم دبستان را دارید، تنها کافی است در کتابانه جستجویی انجام دهید. کتابانه بستری امن برای اطلاع از محتوا و قیمت و خرید کتاب کمک درسی ریاضی پنجم است.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل