loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
21 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

سوألات متداول

کتاب‌های متنوعی همچون کتاب‌های کار، کتاب‌های جامع، کتاب‌های تست، کتاب‌های جمع‌بندی، کتاب‌های آموزشی دروس، آشنایی با نمونه سؤالات امتحانی، تست‌های کنکور و... منتشر شده است.
در این کتاب‌ها تلاش شده تا دانش‌آموزان دروس را آموخته، با تمرین، به تسلط بر آنها برسند و در آزمون‌های مختلف مدرسه و کنکور، به موفقیت دست یابند.

درباره کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم انسانی

یکی از دروس پراهمیت برای دانش‌آموزان پایه دهم رشته انسانی و داوطلبان شرکت در کنکور علوم انسانی، ریاضی و آمار است. این درس از دروس اندکی دشوار برای این دانش‌آموزان بوده، از همین رو توجه و همت بیشتری می‌طلبد و به همین علت، اهمیتِ داشتن کتاب کمک درسی ریاضی و آمار دهم انسانی نیز بیشتر شده است. در این مطلب به بررسی کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم انسانی پرداخته شده است. اگر قصد خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم انسانی را دارید، با ما همراه باشید؛ کتابانه بستری امن و سریع برای خرید آنلاین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم انسانی را برای شما فراهم کرده است. خرید کتاب کمک درسی ریاضی و آمار دهم انسانی با تخفیف

هدف کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم انسانی

کتاب‌های کمک‌درسی، نقش یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان را ایفا می‌کنند. این کتاب‌ها برای آموزش، بیان نکات طلایی، تمرین‌ها، تست‌ها و... طراحی شده‌اند. در این کتاب‌ها تلاش شده تا دانش‌آموزان دروس را آموخته، با تمرین، به تسلط بر آنها برسند و در آزمون‌های مختلف مدرسه و کنکور، به موفقیت دست یابند.  با خرید آنلاین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم انسانی و مطالعه آنها، دانش‌آموز این پایه می‌تواند به‌راحتی دشواری‌های این درس را پشت سر گذاشته، آن را تمرین کرده، نکات آن را آموخته و به تسلط در آن برسد.

انواع کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم انسانی

باتوجه‌به اهمیتی که درس ریاضی و آمار پایه دهم رشته انسانی دارد، انتشارات متعددی اقدام به تألیف و نشر کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم انسانی نموده‌اند. کتاب‌های متنوعی همچون کتاب‌های کار، کتاب‌های جامع، کتاب‌های تست، کتاب‌های جمع‌بندی، کتاب‌های آموزشی دروس، آشنایی با نمونه سؤالات امتحانی، تست‌های کنکور و... از سمت انتشارات مختلف همچون انتشارات خیلی سبز، مهر و ماه، گاج، مشاوران، مبتکران، قلم‌چی و... منتشر شده است. این دانش‌آموزان پایه دهم و داوطلبان کنکور علوم انسانی هستند که می‌توانند بسته به نیاز خود، از میان کتاب‌های موجود، کتاب کمک‌درسی مطابق با هدف خود را انتخاب، خریداری و مطالعه نموده تا راحت‌تر در این درس به تسلط برسند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب‌ها و خرید آنلاین کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم انسانی، به کتابانه مراجعه نمایید.

خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم انسانی با تخفیف از کتابانه

یکی از روش‌های آسان و کارآمد برای خرید کتاب کمک درسی دهم انسانی از انتشارات مختلف، خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی ریاضی و آمار دهم انسانی از سایت کتابانه است. این وب‌سایت بستری امن و سریع، برای خرید دانش‌آموزان و معلمان دهم انسانی فراهم نموده است تا خریدی دقیق و مقرون‌به‌صرفه داشته باشند. اگر قصد خرید آنلاین کتاب درسی ریاضی و آمار دهم انسانی را دارید، تنها کافی است در کتابانه جستجویی انجام دهید تا درباره کتاب موردنظر خود اطلاعات تکمیلی را دریافت کرده، آنها را با یکدیگر مقایسه نموده و از قیمت آنها، پیش از خرید مطلع شوید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل