loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
59 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب های کمک درسی ریاضی هفتم دبستان

درس ریاضی آن هم در مقطع هفتم، شمشیر دو لبه‌ای است که یا پای پیشرفت دانش‌آموز را خراش می‌دهد، یا در مسیر موفقیت او را قوی‌تر می‌کند! بله! ریاضی هفتم می‌تواند همین قدر خشن و همین قدر مهربان باشد. به همین دلیل توصیه معلمان و مشاورین کنکور به کلاس هفتمی‌ها این است که با خرید کتاب کمک درسی ریاضی هفتم از نوع کار درست و همه فن حریفش، مباحث پر چالش ریاضی هفتم را به مبارزه بطلبند. وبسایت کتابانه در مطلب پیش‌رو قصد دارد که لیست کتاب های کمک درسی هفتم برای درس ریاضی را به طور کامل و جامع برای کلاس هفتمی‌های پرتلاش معرفی کند. پس اگر دانش‌آموز هستید، فرزند کلاس هفتمی دارید یا این درسِ همیشه دردسرساز را تدریس می‌کنید، همراه ما باشید! خرید کتاب کمک درسی ریاضی هفتم

اهداف کتاب کمک آموزشی ریاضی هفتم دبستان

از آن‌جایی‌‌که تنوع کتاب‌ های کمک آموزشی ریاضی هفتم بسیار زیاد است، احتمالاً تصمیم برای تهیه یک کتاب خوب در وهله اول گنجشک‌های زیادی را را دور سرتان بچرخاند! البته جای نگرانی نیست. برای اینکه تجربه بهتری از خرید کتاب کمک آموزشی ریاضی هفتم دبستان را رقم بزنید، خوب است که اهداف کتاب‌های کمک آموزشی برای‌تان شفاف شود. به نظر شما اصلاً لزوم خرید کتاب کمک درسی در مقطع هفتم چیست و چرا باید در کنار استفاده از تدریس دبیر و نمونه سوال‌های ایشان، برای درس ریاضی کتاب کمک آموزشی هم تهیه کنیم؟!

آشنایی با عبارت‌های توان‌دار

محاسبات و فرمول‌ها بخش جدا شدنی از ریاضیات هستند. موضوع حائز اهمیت در یادگیری عبارت‌های توان‌دار، این است که دانش‌آموز کلاس هفتمی ضمن خرید کتاب کار ریاضی هفتم دبستان، از همان ابتدا با دریایی از مثال‌های متعدد و گاهاً چالش برانگیز رو‌به‌رو می‌شود. مثال‌هایی که صرفاً با حفظ فرمول‌های همیشگی نمی‌توان با آن‌ها کلنجار رفت. فراموش نکنید که مبحث عبارت‌های توان‌دار در مراحل بعد با مشتق و سایر مباحث ریاضی ترکیب می‌شود؛ بنابراین لازم است که معمار محترم خشت اولِ این یادگیری را در محکم‌ترین حالت خود بنا کند!

آشنایی با جبر و معادله

در مسیر حل معادلات جبری و ساده، انواع روش‌ها پیش روی شما است. وجود یک کتاب کمک درسی خوب کمک می‌کند که بتوانید روشی را که از قضا زودتر به پاسخ صحیح می‌رسد، به خوبی تمرین کنید. یادتان باشد که جبر و معادله از بخش‌های بسیار محبوب طراحان سوال کنکور محسوب می‌شود.

افزایش مهارت‌های ذهنی و خلاقانه

ریاضی به بیان ساده یعنی پیوند شگفت‌انگیزی میانه خلاقیت و استدلال! بیایید اعتراف کنید که  قلقلک‌های گاه و بی‌گاه ذهن برای خلق راه‌حل‌های مختلف از جذاب‌ترین بخش‌های ریاضی است که نمی‌توان نادیده‌اش گرفت. البته اگر به همان تمرین‌های استاندارد و در چهارچوب کتاب درسی اکتفا کنید، بهتر است قید رسیدن به راه حل‌های خلاقانه را هم بزنید. کتاب کمک درسی ریاضی هفتم ابزاری برای ورود به دنیای خلاقیت است.

آشنایی با بردار و مختصات

هر جای کتاب ریاضی را ورق بزنید، نشانی از بردار و مختصات کشف می‌کنید حقیقت این است که تسلط بر بعضی از مباحث درسی به دلیل پایه‌ای بودن آن‌ها و حضور قدرتمندانه شان در ذهن طراحان سوال، به‌شدت ضروری است. درحقیقت اگر به لطف کتاب کمک درسی ریاضی هفتم تکلیفتان را با بردار و مختصات روشن نکنید، این مبحث تا لحظه کنکور گریبان‌گیرتان خواهد شد! پس تا دیر نشده ضمن حل نمونه سوالات خوب و مطالعه درس‌نامه‌های غنی، با بردارها و قلق‌هایشان آشتی کنید! قیمت کتاب کار ریاضی هفتم

انواع کتاب های کمک درسی ریاضی هفتم دبستان

حالا که هدف خرید کتاب ریاضی هفتم تا حدودی روشن شد، بهتر است آستین همت بالا بزنید و کتاب کمک آموزشی را متناسب با نیاز تحصیلی خود فرزند یا دانش‌آموزتان انتخاب کنید. بنابراین لازم است پیش از خرید کتاب کمک آموزشی ریاضی، لیست کتاب های کمک درسی ریاضی هفتم را با دقت مشاهده کنید و فراموش نکنید که انتخاب اصولی کتاب کمک آموزشی، یک اصل مهم و غیرقابل انکار در رسیدن به پیشرفت تحصیلی حیرت‌انگیز است!

کتاب آموزش ریاضی هفتم دبستان

آیا فهم همه مطالب کتاب ریاضی صرفاً به‌ واسطه تدریس معلم و حضور در کلاس برای دانش‌آموز امکان پذیر است یا مطالعه عمیق‌تری لازم است؟ بنابراین ترجیح می‌دهید که بر گرفتن یک نمره عالی در امتحان تمرکز کنید و سوالات 4گزینه‌ای را در حد ضرورت حل کنید؟ اگر پاسخ‌تان به این سوال‌ها مثبت است، کتاب‌های آموزش محور بهترین انتخاب برای شما است. در این کتاب‌ها درس‌نامه‌های مفصل و مثال‌های متعدد با پاسخ کاملا تشریحی وجود دارد که برای افزایش تسلط دانش‌آموز بر ریاضی هفتم، در چهارچوب کتاب درسی، لازم است.

کتاب تیزهوشان ریاضی هفتم دبستان

به طور حتم می‌دانید که برای پذیرش در مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و استعداد درخشان به دانشی فراتر از کتاب درسی نیاز دارید؛ پس بدون شک وجود یک کتاب کمک درسی ریاضی هفتم که به طور ویژه برای تیزهوشانی‌ها به چاپ رسیده باشد، چراغ راه شما در این مسیر پر رقیب است. خرید کتاب های تیزهوشان، با تمرکز بر آزمون‌های طراحی شده مشابه با آزمون‌های مدارس برتر و تمرکز بر سوالات چهار گزینه‌ای فراوان، می‌تواند انتخاب خوبی برای کلاس هفتمی‌های تیزهوش باشد.

کتاب کار ریاضی هفتم دبستان

کتاب کارها برای تمرینِ بیشتر و به تبع آن، رسیدن به تسلط بهتر کولاک می‌کنند. اگر کتاب کار ریاضی هفتم دبستان را تهیه می‌کنید، فراموش نکنید که ویژگی بارز کتاب کار‌ها نداشتن پاسخ است؛ بنابراین بهتر است حل تمرین‌های کتاب کار را با راهنمایی‌های معلم و یا دوستان خود پیش ببرید و نتیجه بی‌نظیرش را ببینید.

نمونه سوال امتحانی ریاضی هفتم

خیلی وقت‌ها رسیدن به نتیجه درخشان در امتحانات، هدف اصلی دانش‌آموز است. برای اینکه از کوتاه‌ترین مسیر به این هدف برسید، بهتر است که یک کتاب نمونه سوالات امتحانی تهیه کنید و تمام تمرکزتان را بر حل سوالات پرتکرار امتحانی و مرور نکات مهم بگذارید؛ تمرکز بر نمونه سوال‌ها شاه‌کلید موفقیت در امتحانات است.

ابزار آموزشی ریاضی هفتم دبستان

این روز ها با پیشرفت تکنولوژی به سرعت نور، در کنار استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی ابزار دیگری هم وجود دارند که مزایای استفاده از آن‌ها کمتر از کتاب نیست؛ شما تجربه استفاده از این ابزار را دارید؟! نرم افزار و فیلم آموزشی ریاضی هفتم دبستان نرم‌افزارها آموزش ریاضی را به صورت ویدیویی و دقیقا مشابه با کلاس درس اجرا می‌کنند. فرصت تماشای آموزش‌های تصویری تا هر زمان که بخواهید ممکن است و البته به لطف این ابزار، آموزشِ عادلانه و فرصت‌های برابر آموزشی برای دانش‌آموزان از سراسر کشور مهیا خواهد بود.

خرید کتاب کمک درسی ریاضی هفتم دبستان از کتابانه با تخفیف

وبسایت کتابانه لیست کتاب های کمک درسی ریاضی هفتم را از بهترین ناشرهای کتب درسی با اطلاعات کامل معرفی کرده است. کافی است که سری به سایت بزنید؛ کتاب دلخواهتان را متناسب با نیاز سنجی دانش‌آموز انتخاب کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن، درب منزل تحویل بگیرید!

قیمت کتاب های کمک آموزشی ریاضی هفتم

اگر به دنبال فرصت خرید کتاب کار ریاضی هفتم دبستان با قیمتی مناسب‌تر از قیمتِ پشتِ جلد کتاب هستید، خوب است بدانید که در کتابانه فرصت خرید کتب کمک درسی با تخفیف‌های فوق‌العاده مهیا است. همین امروز کتب دلخواه را سفارش دهید و فرصت خرید را از رقبای همیشه حاضر در صحنه دریغ کنید! راستی! خرید کتاب کمک درسی از کدام انتشارات را به دوستان خود پیشنهاد می‌دهید مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم!

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل