loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های ریاضی هشتم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
46 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های کمک درسی ریاضی هشتم

پایه هشتم می‌تواند فرصت مناسبی برای پیشرفت دانش‌آموزانی باشد که به دلایلی چون تغییر دوره نتوانسته‌اند عملکرد خوبی در سال قبل داشته باشند. همانطور که می‌دانید قبولی در آزمون‌های مدارس برتر، مستلزم شروع برنامه‌ریزی از پایه هشتم و تقویت دروسی چون ریاضی و علوم در پایه هشتم و نهم است. مطالعه‌ی دقیق، برنامه‌ریزی اصولی و استفاده از کتاب کمک ‌آموزشی معتبر می‌تواند در پیشرفت دانش‌آموزان این پایه تحصیلی مؤثر باشد. در این مبحث به معرفی و نحوه‌ی خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی هشتم خواهیم پرداخت. خرید کتاب کمک درسی ریاضی هشتم با تخفیف

اهداف کتاب های کمک درسی ریاضی هشتم

پایه‌ی هشتم اهمیت زیادی در پیشرفت تحصیلی و انتخاب رشته‌ی دانش‌آموز دارد و بنابراین توجه خاص به مسائل و مباحث درسی این پایه خصوصا دروس پیچیده‌ای چون ریاضیات را می‌طلبد. کتاب های کمک درسی هشتم برای درس ریاضی از جمله ابزارهای مفید برای کمک به بهبود یادگیری و درک بهتر مفاهیم کتاب ریاضی از طریق تمرین و تکرار است. تالیف این کتاب‌ها اغلب در راستای استانداردهای آموزشی و محتوای کتاب ریاضی هشتم صورت می‌گیرد. در زیر به برخی اهداف کتاب‌های کمک درسی ریاضی هشتم اشاره خواهیم کرد:

  • تدریس مفهومی و سطر به سطر کتاب درسی جهت تسلط بر مباحث عددهای صحیح و گویا، اعداد اول، چندضلعی ها، جبر و معادله، بردار و مختصات، مثلث، توان و جذر، آمار و احتمال و دایره
  • درگیر شدن دانش‌آموزان در فرایند حل مسئله
  • آموزش پویا و تعاملی به همراه پرسش و پاسخ جهت یادگیری بیشتر دانش‌آموزان
  • حل فعالیت‌ها و تمرین‌های مهم و کلیدی کتاب درسی
  • توسعه و غنی سازی مطالب، فعالیت‌ها و تمرین‌های کتاب درسی
  • ارائه‌ی روش‌های نوین آموزشی

انواع کتاب های کمک درسی ریاضی هشتم

لزوم استفاده از کتاب‌های مکمل آموزشی، خصوصا برای دروس پیچیده‌ای چون ریاضی در مقاطع بالای تحصیلی بیشتر احساس می‌شود. کتاب‌های کمک درسی ریاضی هشتم متنوعی در دسترس دانش‌آموزان این مقطع قرار دارد که هریک از آن‌ها برای هدف خاصی طراحی شده‌اند. اولین گام در استفاده‌ی بهینه از مزایای این نوع کتاب‌ها، شناخت خصوصیات و اهداف آموزشی موردنظر از تالیف این کتاب‌ها است. به‌منظور راهنمایی دانش‌آموزان در خرید کتاب ‌های کمک درسی ریاضی هشتم به معرفی برخی از این کتاب‌ها خواهیم پرداخت:

کتاب کار ریاضی هشتم

کتاب کار های ریاضی پایه هشتم متکی بر رویکرد معلم‌محوری هستند. این کتاب‌ها با داشتن درس‌نامه‌های خلاصه و کاربردی و تمرین‌ها و سؤالات متنوع تشریحی و تستی هدفمند، گزینه‌ای مناسب برای دانش‌آموزانی هستند که به دنبال تمرین بیشتر، ارتقاء مهارت حل مسئله و کسب آمادگی برای شرکت در امتحانات پایانی هستند.

کتاب کمک آموزشی ریاضی هشتم

کتاب های آموزشی ریاضی هشتم بیشتر به‌منظور آموزش کامل و گسترده تر مباحث درسی  تالیف می‌شوند. این کتاب‌ها درس‌نامه‌های کامل و گسترده‌ای دارند که با تمرین‌ها و سؤالات متنوع و نمونه سؤالات امتحانی تکمیل می‌شوند.

کتاب تیزهوشان ریاضی  هشتم

کتاب تیزهوشان ریاضی پایه هشتم جزء منابع پرطرفدار برای آموزش فراتر از کتاب  درسی و کسب آمادگی برای پذیرش در آزمون‌های مدارس تیزهوشان و سایر مدارس برتر هستند. درس‌نامه‌های این نوع کتاب‌ها کوتاه و کاربردی است و شامل سؤالات تستی تألیفی و آزمون‌های گذشته با پاسخ تشریحی می‌باشند.

کتاب نمونه سوال امتحانی ریاضی هشتم

کتاب نمونه سؤالات امتحانی ریاضی هشتم ، همانطور که از نامشان پیداست، منبعی از نمونه سؤالات کتاب درسی ریاضی هشتم  هستند که با هدف آشنایی دانش‌آموزان با نحوه‌ی طراحی سوال از مباحث کتاب درسی هشتم، آشنایی با تیپ‌بندی فرم‌های مختلف و رایج سؤالات امتحانی و کسب آمادگی برای حضور در جلسه امتحان طراحی ‌شده‌اند.

نرم افزار و فیلم آموزشی ریاضی هشتم

دنیای امروزه دنیای دسترسی به ابزارها، وسایل و نرم‌افزارهای کمک‌آموزشی متنوع است که استفاده از آن‌ها در سال های اخیر بسیار مورد‌ توجه قرار گرفته است. فیلم‌ها و نرم‌افزارهای کمک آموزشی به سبب برخورداری از آموزش معلم‌محور، فراهم آوردن محیط آموزشی جذاب، استفاده از ترفندها و متد آموزشی خاص، بررسی نکات برتر، حل سؤالات پرتکرار و تکرار سرفصل‌های مهم، از بهترین شیوه‌های آموزش مباحث پیچیده ریاضی محسوب می‌شوند.

خرید کتاب کمک آموزشی ریاضی هشتم از کتابانه با تخفیف

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای تأمین آسان و سریع نیازهای آموزشی دانش‌آموزان کلیه‌ی پایه‌های تحصیلی در کشور است. برای مشاهده و خرید کتاب ریاضی هشتم به کتابانه مرجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به انواع کتاب،‌ از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید. با خرید از کتابانه سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت بسته‌بندی در هر محل دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های کمک درسی ریاضی هشتم

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به عرضه‌ی متنوع‌ترین کتاب های کمک درسی ریاضی هشتم  با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. با مشاهده‌ی لیست کتاب های کمک درسی ریاضی هشتم و مقایسه آن با سایر همکاران، متوجه قیمت‌های مناسب و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید کتاب از کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل