loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
29 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

اهمیت کتاب‌های کمک آموزشی ریاضی سوم دبستان

پایه سوم دبستان، آغاز آموزش جدی و مسائل پیچیده و علمی است؛ به عبارتی می‌توان گفت این پایه، آغاز سفر علمی دانش‌آموزان است. از همین رو، روبرویی با مفاهیم نو، می‌تواند برای دانش‌آموزان این پایه کمی با سردرگمی و چالش همراه باشد؛ اما نباید اجازه داد که این سردرگمی باعث به‌وجودآمدن ابهامات در ذهن دانش‌آموز، خصوصاً در درس ریاضی شود، یا باعث شود چیزی نیاموخته باقی بماند و آموختن آن به پایه‌های دیگر منتقل شود. به همین دلیل با خرید کتاب کمک درسی ریاضی سوم دبستان، منابع دیگری در کنار معلم می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا هیچ ابهامی در ذهن آنها باقی نماند و به ارتقا سطح یادگیری آنها کمک شود. در این مطلب به بررسی ابزار و اهداف لیست کتاب های کمک درسی ریاضی سوم دبستان پرداخته شده است. اگر قصد خرید کتاب ریاضی سوم دبستان را دارید، تا انتها با ما همراه باشید. خرید کتاب کمک درسی ریاضی سوم دبستان

اهداف کتاب کار ریاضی سوم ابتدایی

این یک واقعیت است که تسلط بر ریاضی سوم دبستان پایه‌ای‌ترین مسئله در ریاضیات است. تسلط بر ریاضی این پایه، می‌تواند باعث تسلط بر ریاضی پایه‌های بعد نیز باشد؛ بنابراین خرید آنلاین کتاب کمک درسی ریاضی می‌تواند باعث به‌وجودآمدن این تسلط شود.

ایجاد توانایی برای انجام محاسبات عددی

در ریاضی سوم، محاسبات عددی به‌صورت جدی‌تری آغاز می‌شود. این حجم از اطلاعات و پیچیدگی آنها، می‌تواند برای دانش‌آموزان سوم دبستان کمی دشوار باشد، ازاین‌رو، خرید کتاب کمک آموزشی ریاضی سوم دبستان، می‌تواند یادگیری، به‌یادسپاری و توانایی انجام محاسبات به‌صورت کتبی و ذهنی را ساده‌تر و مفرح‌تر نماید.

پرورش نظم فکری

نظم فکری، یکی از اهداف اساسی در آموزش ریاضی در کودکان است. انواع کتاب کمک درسی ریاضی سوم دبستان، در کنار کتاب درسی، به پرورش نظم فکری، درست اندیشیدن و دانش صحیح بکار بردن آموخته‌ها در محاسبات صحیح کمک می‌کند.

تقویت مهارت مدل‌سازی ریاضی

ریاضی سوم دبستان، سعی دارد تا توانایی درک محتوای ریاضی مسائل را به دانش‌آموز آموخته و توانایی انجام محاسبات ذهنی، حدس و... را در دانش‌آموز تربیت کند. دانش‌آموز از این پایه با تمرین و ممارست به مهارت مدل‌سازی در ذهن خود می‌رسد.

کاربرد ریاضی در زندگی روزمره

دانش‌آموز این پایه، می‌آموزد که از مفاهیم ریاضی همچون عملیات، اشکال، کمیت‌ها، ترتیب‌ها و... می‌تواند در زندگی روزمره نیز استفاده کند و ریاضی را در هرکجا به عینه ببیند.

ابزار و وسایل کمک آموزشی ریاضی سوم دبستان

اولیا و معلمان، در راستای آموزش ریاضی سوم، در کنار خرید کتاب کمک درسی ریاضی سوم دبستان، می‌توانند از سایر ابزارهای آموزش این درس، همچون فلش کارت‌ها نیز بهره‌مند شوند. این ابزارها، برای ترغیب بیشتر و آسان‌تر کردن یادگیری دانش‌آموزان مورداستفاده قرار گرفته می‌گیرند.

فلش کارت ریاضی سوم دبستان

فلش کارت‌ها، برای آموزش و به‌یادسپاری نکات آموزشی مورداستفاده قرار می‌گیرند. این فلش کارت‌ها با داشتن رنگ و تصاویر جذاب، مفاهیم، نشانه‌ها، عملیات و... را آموزش می‌دهند و مرور را برای دانش‌آموز ساده می‌کنند. همچنین برخی از فلش کارت‌ها، شامل سؤالات و نکات مهم امتحانی این درس نیز هستند. در یک جمله، فلش کارت‌ها با مرور، یادگیری را ساده و به یادآوری نکات را آسان‌تر و مفرح‌تر می‌کنند.

انواع کتاب کمک آموزشی ریاضی سوم دبستان

لیست کتاب های کمک درسی ریاضی سوم دبستان در چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که در مقاطع مختلف می‌توانند به دانش‌آموزان این پایه کمک کنند. یک دسته از این کتاب‌ها، برای تمرین بیشتر، آموزش مجدد و رفع ابهامات هستند، دسته‌ای دیگر برای حل سؤالات امتحانی نیم‌سال و پایان سال تحصیلی، دسته‌ای برای حل سؤالات کتاب درسی، دسته‌ای برای دانش‌آموزانی که تصمیم دارند در آزمون‌های المپیاد و تیزهوشان شرکت کنند و... این کتاب‌ها همگی با هدف رفع نیاز دانش‌آموزان این پایه طراحی و تألیف شده‌اند و هرکدام در زمان خود می‌توانند به گروهی از دانش‌آموزان کمک کنند. با خرید آنلاین کتاب کمک درسی ریاضی، به طور دقیق اطلاع خواهید داشت که برای چه منظوری، چه کتابی را تهیه کنید. برای خرید کتاب کمک آموزشی ریاضی سوم دبستان، می‌توانید به سایت کتابانه مراجعه نمایید.

خرید کتاب کمک درسی ریاضی سوم از کتابانه

خرید اینترنتی کتاب کمک درسی ریاضی سوم ابتدایی با تخفیف، مقرون‌به‌صرفه‌ترین حالت خرید این کتاب‌ها، هم از نظر صرف وقت و هم از نظر صرف پول است. در این روزها، با زندگی‌های شلوغ و پرمشغله و بیشتر شدن تنوع کتاب‌های کمک‌آموزشی، بررسی، تحقیق و خرید آنلاین کتاب کمک درسی ریاضی بهترین راهکار است. کتابانه، مرجع تخصصی فروش اینترنتی کتاب، بستری امن و مناسب برای دسترسی به خرید کتاب کمک آموزشی ریاضی سوم دبستان و سایر کتاب های کمک درسی سوم دبستان را فراهم کرده؛ تنها کافی است نام کتاب موردنظر خود را در این وب‌سایت جستجو کرده و خرید خود را نهایی کنید.

قیمت کتابهای کمک آموزشی ریاضی سوم ابتدایی

قیمت خرید کتاب کمک درسی ریاضی سوم، بسته به کارایی، نوع، حجم، کیفیت کاغذ، نوع جلد و... می‌تواند متنوع باشد. تناسب بین محتوا و قیمت این کتاب‌ها است که اهمیت زیادی دارد. شما با انتخاب کتابانه، به‌عنوان مرجع خرید آنلاین کتاب کمک درسی ریاضی، می‌توانید از این قیمت‌ها باخبر شده و همچنین از تخفیف‌های زیاد این وب‌سایت نیز بهره‌مند شوید. برای خرید اینترنتی کتاب کمک درسی ریاضی سوم ابتدایی با تخفیف، تنها کافی است نام کتاب موردنظر خود را در کتابانه جستجو کرده و خرید خود را نهایی کنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل