loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های ریاضی دوم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
27 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب های کمک درسی ریاضی دوم دبستان

عملکرد آموزش و پرورش در دوره ابتدایی بسیار پراهمیت است. سال دوم دبستان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کودکان در این سن، کم‌کم وارد مباحث جدی‌تری از دروس می‌شوند و شناخت‌های جدیدی از محیط اطراف خود پیدا می‌کنند، ازاین‌رو، کتاب‌هایی که دانش‌آموزان در این مقطع مطالعه کرده اهمیت زیادی دارند. در این مطلب، قصد داریم به بررسی اهداف کتاب های کمک درسی ریاضی دوم دبستان بپردازیم. اگر کودکی در این سن دارید، به دنبال کتاب‌های مناسب هستید و یا قصد خرید کتاب ریاضی دوم دبستان با تخفیف را دارید، در ادامه با ما همراه باشید. خرید کتاب های کمک درسی ریاضی دوم دبستان

اهداف کتاب های کمک درسی ریاضی دوم دبستان

آموزش و پرورش، در سال دوم ابتدایی، در راستای رسیدن به اهداف در حیطه‌های مختلف شناختی، عاطفی و روانی و تربیت هوش‌های کودکان گام برمی‌دارد و کتاب‌های کمک‌آموزشی، اعم از چگونگی تدریس مباحث ریاضی دوم دبستان و نمونه سؤالات ریاضی دوم دبستان، به کمک معلمان آمده تا در راستای رسیدن به این اهداف کمکی برای آنان باشند. در لیست کتابهای ریاضی دوم ابتدایی که به کمک دانش‌آموز و معلم آمده، آموزش‌ها باید به سمتی سوق پیدا کنند که دانش‌آموزان را به یادگیری و روش‌های آن علاقه‌مند کرده، حس کنجکاوی را در آنها برانگیزاند، برای حضور در جامعه استعدادهای دانش‌آموزان را شکوفا کند و مفاهیم اساسی را به آنان آموزش دهند. این اهدافی است که لیست کتابهای ریاضی دوم ابتدایی باید آن‌ها را دنبال کنند. در ادامه به بررسی جزئی‌تر اهداف کتاب‌های درسی و کمک درسی ریاضی این پایه پرداخته شده است.

اهداف شناختی

اهداف شناختی از دانش، فهمیدن، به کاربستن، تحلیل و ارزشیابی تشکیل شده که در ریاضی این پایه، در هر مسئله شامل موارد مختلف از جمله یادگیری ارزش‌ها، مقادیر، نمادها، چگونگی انجام اعمال ریاضی، دسته‌بندی، بیان شفاهی انجام مسائل ریاضی، کار با اشکال و... می‌شود.

اهداف عاطفی

دانش‌آموزان در ریاضی این پایه، در حیطه اهداف عاطفی مسائلی همچون مسئولیت‌پذیری، تمرکز بیشتر، پی‌بردن به اهمیت ریاضی، همکاری با یکدیگر، فعالیت گروهی، شرکت در فعالیت‌های کلاسی و... را می‌آموزند.

اهداف روانی و حرکتی

در این مقطع، اهداف روانی و حرکتی عبارت‌اند از شناخت، ایجاد عادات و کمک‌گرفتن از دست و زبان بدن برای انجام اعمال ریاضی.

هوش منطقی و ریاضی

هوش منطقی و ریاضی در این درس در راستای استفاده از منطق و استدلال در یافتن روابط بین پدیده‌ها و توان چگونگی استفاده از عملیات ریاضی تربیت می‌شود.

هوش جنبشی و حرکتی

در این پایه، هوش جنبشی و حرکتی دانش‌آموزان تحریک شده و آنها درک صحیحی از قسمت‌های مختلف بدن در راستای استفاده از آن قسمت پیدا خواهند کرد. آنها در این درس می‌آموزند که چگونه از دستان خود در راستای انجام اعمال و آزمایش‌ها استفاده کنند.

هوش لفظی

منظور از تربیت هوش کلامی، تربیت ابعاد مختلف معناشناسی، آواشناسی، استفاده درست از دستور زبان و کاربرد زبان و کلمه است که در کودکان این سنین باید اتفاق بیفتد. در درس ریاضی، این کودکان می‌آموزند که چگونه با هوش لفظی در بحث‌های گروهی شرکت کرده و حرف خود را بازگو کنند و چگونگی متقاعدسازی را بیاموزند.

هوش بصری

تربیت هوش بصری یا هوش بصری فضایی، به تربیت قدرت تجسم گفته می‌شود که لزوم تربیت این هوش در این سن، بر کسی پوشیده نیست. دقت به تابلو و قضایای ریاضی که در این پایه بازگو می‌شود، همگی با تربیت این هوش رابطه نزدیکی خواهند داشت.

هوش اجتماعی

یکی دیگر از هوش‌هایی که در این سن باید به آن بها داد و تربیت کرد، هوش اجتماعی است. این هوش که بخشی از هوش هیجانی بوده، دربردارنده آگاهی و مدیریت اجتماعی است که شامل همدلی، گوش‌دادن، دقت، شناخت، معرفی خود، تأثیرگذاری و... است که همگی این مسائل، با شرکت در کارهای گروهی و الزام رعایت حقوق دیگر هم‌کلاسیان پرورش می‌یابد.

خرید اینترنتی کتاب کمک‌درسی ریاضی دوم دبستان از کتابانه

خرید کتاب کمک درسی ریاضی دوم دبستان یا سایر کتاب های کمک درسی دوم دبستان که شامل کتاب های کمک آموزشی، کتاب های کار و تمرین، گام به گام، کتاب های نمونه سوالات امتحانی و... است، از کتابانه امکان پذیر می‌باشد. شما می‌توانید به کمک سایت کتابانه، خریدی دقیق و سریع داشته باشید.  در این سایت خرید آنلاین کتاب های کمک آموزشی ریاضی دوم دبستان با تخفیف، امکان‌پذیر است، ازاین‌رو، خریدی ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر نیز می‌تواند برای شما رقم بخورد.

قیمت کتاب های کمک درسی ریاضی دوم دبستان

قیمت کتاب های کمک درسی ریاضی دوم دبستان، بسته به انتشارات، حجم، جنس کاغذ و... می‌تواند متفاوت باشد، شما می‌توانید پیش از خرید کتاب کمک درسی ریاضی دوم، به سایت کتابانه مراجعه کرده، بررسی دقیقی از محتوا و مباحث ریاضی دوم دبستان داشته، از قیمت کتاب های کمک درسی ریاضی دوم دبستان باخبر شده و پس از آن، اقدام به خرید این کتاب‌ها کنید. خرید کتاب درسی دوم دبستان         کتاب کار ریاضی دوم خیلی سبز           کتاب کار ریاضی دوم دبستان گاج               کتاب کار ریاضی دوم کلاغ سپید

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل