loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
8 کالا

کتاب های کمک آموزشی دین و زندگی دهم انسانی

درس دین و زندگی یکی از مهم‌ترین دروس عمومی کنکورهای سراسری همه‌ی رشته‌ها است که باعث شده بسیاری از دانش‌آموزان وقت زیادی را صرف یادگیری درست و اصولی این درس کنند تا به راحتی از پس تست‌های کنکوری این درس بر برآیند. بر اساس بودجه‌بندی کنکورهای نظام جدید آموزشی در حدود 9 سوال از 25 سوال درس دین و زندگی در کنکورهای سراسری از مباحث کتاب دین و زندگی دهم طرح می‌گردد.

با وجود حفظی بودن درس دین و زندگی دهم، تمرین و تکرار فراوان می‌تواند به یادگیری و تثبیت بیشتر مطالب در ذهن کمک کند که این امتیاز به واسطه انواع کتاب های کمک‌درسی دین و زندگی دهم انسانی فراهم شده است. کتاب های کمک آموزشی دین و زندگی دهم انسانی از جمله ابزارهای مفید برای کمک به یادگیری بهتر مفاهیم کتاب درسی از طریق تست، تمرین و تکرار است. 

انواع کتاب های کمک آموزشی دین و زندگی دهم انسانی

کتاب‌های کمک آموزشی دین و زندگی دهم انسانی متنوع توسط انتشارات معتبر گردآوری شده و در دسترس دانش‌آموزان این مقطع قرار گرفته‌اند. تالیف این کتاب‌ها منطبق بر استانداردهای آموزشی و محتوای کتاب درسی است و بسته به نوع محتوا و طراحی، هدف خاصی را دنبال می‌کنند. اولین گام در استفاده‌ی بهینه از مزایای این نوع کتاب‌ها، شناخت خصوصیات و اهداف آموزشی این کتاب‌ها است. برخی از کتاب های کمک آموزشی دین و زندگی دهم انسانی شامل:

کتاب های تست دین و زندگی دهم انسانی  

کتاب تست دین و زندگی انسانی یک منبع عالی و تمام عیار برای فراگیری مباحث درس دین و زندگی دهم برای داوطلبان کنکور سراسری است که با ارائه‌ی انواع پرسش‌های چهارگزینه‌ای تالیفی و کنکوری، همراه با پاسخ تشریحی داوطلبان با سؤالات کنکور سراسری آشنا ساخته و مهارت تست‌زنی آن‌ها را تقویت می‌کند. 

کتاب نمونه سؤالات امتحانی دین و زندگی دهم انسانی

کتاب‌های نمونه سؤالات امتحانی دین و زندگی دهم انسانی، منبعی غنی از نمونه سؤالات کتاب دین و زندگی دهم هستند که با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سؤالات امتحانی این درس در مدارس مختلف و کسب آمادگی برای حضور در جلسات امتحان به تالیف رسیده‌اند.  

خرید کتاب کمک آموزشی دین و زندگی دهم انسانی از کتابانه با تخفیف

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای تأمین آسان و سریع نیازهای آموزشی دانش‌آموزان کلیه‌ی پایه‌های تحصیلی در سراسر کشور است. برای مشاهده و خرید اینترنتی کتاب های کمک آموزشی دین و زندگی دهم انسانی به کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به مجموعه‌ی کاملی از این کتاب‌ها،‌ از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید.  

قیمت کتاب های کمک آموزشی دین و زندگی دهم انسانی

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به عرضه‌ی متنوع‌ترین کتاب های کمک درسی دهم انسانی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. کافیست قیمت کتاب های کمک آموزشی دین و زندگی دهم انسانی ما را با دیگران مقایسه کنید و با خیالی آسوده بهترین گزینه را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

کتاب درسی دین و زندگی دهم انسانی

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل