loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های حسابان دوازدهم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
21 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب کمک آموزشی حسابان دوازدهم

همانطور که می‌دانیم درس ریاضی یکی از دروس مهم و اختصاصی رشته ریاضی و دارای ضریب 4 در کنکور سراسری است که دروس ریاضی، حسابان، هندسه، آمار و احتمال و ریاضیات گسسته منبع تست‌های آن هستند. بسیاری از این تست‌ها (حدود 13 تست) مربوط به کتاب‌های حسابان 1 و 2 هستند که به اهمیت یادگیری مفهومی، حل تمرینات بیشتر و توجه به نکات تستی این درس اشاره دارد.  

کتاب های کمک آموزشی حسابان دوازدهم با آموزش نکته به نکته مباحث کلیدی در قالب درس‌نامه‌های مختصر و کاربردی، سؤالات متنوع تشریحی و چهارگزینه‌ای امتحانی و ارائهی پاسخ تشریحی سوالات می‌توانند دانش‌آموزان را در درک و فهم بهتر مباحث این درس یاری نماید. دانش‌آموزان با حل تست‌های متنوع موجود در کتاب تست حسابان دوازدهم، علاوه بر یادگیری بهتر می‌توانند مهارت‌های تست‌زنی و حل مسئله خود را نیز بهبود بخشند.

خرید کتاب کمک درسی حسابان دوازدهم

 انواع کتاب کمک آموزشی حسابان دوازدهم

انواع کتاب کمک آموزشی حسابان دوازدهم توسط انتشارت متعدد گردآوری شده و در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفته‌اند تا دانش‌آموزان برای تکرار و تمرین و یادگیری مباحث از این کتاب‌ها در کنار کتاب‌های درسی خود استفاده کنند. 
قبل از خرید کتاب کتاب کمک آموزشی حسابان دوازدهم بهتر است هدف‌تان را از خرید را مشخص نمایید: مطالب را خوب فرا نگرفته‌اید؟ برای امتحانات آماده می‌شوید؟ یا مایلید با خرید کتاب تست حسابان دوازدهم مهارت تست‌زنی خود را تقویت کنید؟ هدف شما هرچه که باشد می‌توانید در تنوع گسترده انواع کتاب فروشگاه اینترنتی کتابانه کتاب کمک آموزشی حسابان دوازدهم مناسب خود را خواهید یافت. برخی از انواع کتاب کمک آموزشی حسابان دوازدهم عبارت‌اند از: 

کتاب تست حسابان دوازدهم

کتاب های تست حسابان دوازدهم بانکی از انواع پرسش‌های چهارگزینه‌ای تالیفی و کنکوری متنوع همراه با پاسخ تشریحی می‌باشد. با خرید کتاب تست حسابان دوازدهم با سؤالات این درس در کنکور سراسری آشنا شوید و مهارت تست‌زنی و حل مسئله را در خود تقویت نمایید.

کتاب کار حسابان دوازدهم

کتاب های کار حسابان دوازدهم متشکل از بخش‌های درس‌نامه، سؤالات تستی و پاسخ‌نامه هستند که به سبب داشتن سوال‌های متنوع، برای آمادگی در امتحانات مدارس بسیار مناسب هستند.

کتاب نمونه سؤالات حسابان دوازدهم   

کتاب‌ نمونه سؤالات حسابان دوازدهم منبعی از نمونه سؤالات امتحانی کتاب حسابان در مدارس مختلف هستند. خرید کتاب نمونه سوالات حسابان دوازدهم روشی مناسب برای آشنایی دانش‌آموزان با نمونه سؤالات امتحانی و آماده شدن برای حضور در جلسات امتحانی است.

خرید تست حسابان دوازدهم  از کتابانه  

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای تأمین آسان و سریع نیازهای آموزشی دانش‌آموزان کلیه‌ی پایه‌های تحصیلی در کشور است. برای مشاهده و خرید کتاب کمک آموزشی حسابان دوازدهم می‌توانید به کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به مجموعه‌ی کاملی از این کتاب‌ها،‌ از تخفیفات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید.  

قیمت کتاب کمک آموزشی حسابان دوازدهم

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به عرضه‌ی انواع کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است. قیمت و تنوع کتاب کمک آموزشی حسابان دوازدهم را با همکاران ما مقایسه کنید و بهترین‌ها را با بهترین قیمت از کتابانه خریداری کنید.

لازم به ذکر است که در سایت کتابانه امکان خریداری کتاب حسابان دوازدهم فراهم است.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل