loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های نمونه سوال امتحانی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
17 کالا

سوألات متداول

قیمت کتاب های کمک درسی تاریخ دهم در کتابانه را با دیگران مقایسه کنید و با خیالی آسوده بهترین‌ها را با بهترین قیمت خریداری نمایید.
کتاب های کمک درسی تاریخ دهم می‌توانند از طریق تست، تمرین و تکرار به بهبود یادگیری و درک بهتر مفاهیم تاریخ کمک کنند.

معرفی کتاب کمک درسی تاریخ دهم انسانی

یادگیری درس تاریخ با وجود تمام جذابیت و شیرینی‌ها، سختی‌های خاص خود را دارد. درس تاریخ پنجمین درس در دفترچه اختصاصی کنکور علوم انسانی است که 15 تست از سوالات اختصاصی دفترچه انسانی را به خود اختصاص داده است. که 5 عدد از این تست‌ها از کتاب درسی تاریخ دهم طرح می‌شود.

بهترین روش برای یادگیری مباحث این درس چه برای کنکور و چه قبولی در امتحان، علاوه بر مطالعه صحیح و اصولی کتاب درسی، استفاده از انواع کتاب های کمک درسی تاریخ دهم است. کتاب های کمک درسی تاریخ دهم می‌توانند از طریق تست، تمرین و تکرار به بهبود یادگیری و درک بهتر مفاهیم تاریخ کمک کنند. 

انواع کتاب کمک‌آموزشی تاریخ دهم 

تالیف انواع کتاب‌های کمک درسی تاریخ دهم اغلب براساس محتوای کتاب درسی و استانداردهای آموزشی صورت می‌گیرد. این کتاب‌ها توسط برخی انتشارات منتشر شده و در اختیار دانش‌آموزان این مقطع قرار می‌گیرد.

دانش‌آموزان می‌توانند با توجه به سطح و نیازهای تحصیلی خود اعم از حل تست، آشنایی با نمونه سوال امتحانی یا آموزش بهتر مباحث، از این کتاب‌ها استفاده کنند. به‌منظور آشنایی شما با خصوصیات و اهداف آموزشی کتاب های کمک آموزشی تاریخ دهم، در ادامه به معرفی برخی از این کتاب‌ها خواهیم پرداخت:

کتاب های تست تاریخ دهم  

کتاب تست تاریخ دهم منبعی از انواع سوالات کنکوری و تالیفی هستند که با ارائه‌ی انواع پرسش‌های چهارگزینه‌ای همراه با پاسخ تشریحی، داوطلبان  را با انواع سؤالات کنکور سراسری و روش‌های مفید تست‌زنی آشنا می‌سازد. 

کتاب نمونه سؤالات امتحانی تاریخ دهم  

کتاب‌های نمونه سؤالات تاریخ دهم بانکی از نمونه سؤالات امتحانی کتاب تاریخ دهم در مدارس مختلف هستند. خرید کتاب نمونه سوالات امتحانی تاریخ دهم مناسب می‌تواند دانش‌آموزان را با انواع سؤالات امتحانی این درس در مدارس مختلف آشنا ساخته و آن‌ها را برای حضور در جلسات امتحان آماده کند.

کتاب کار تاریخ دهم انسانی

کتاب های کار تاریخ دهم مشتمل بر درس‌نامه‌های آموزشی مختصر اما کاربردی همراه با تمرین‌ها و سؤالات متنوع است که بیشتر بر حل تمرینات تمرکز دارند.

خرید کتاب کمک‌درسی تاریخ دهم از کتابانه 

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای تأمین آسان و سریع کتاب های کمک درسی دهم انسانی در  سراسر کشور است. در هر کجای کشور پهناور ایران که هستید می‌توانید برای مشاهده و خرید کتاب کمک‌درسی تاریخ دهم به کتابانه مرجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به کتاب‌های باکیفیت، از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید.  

قیمت کتاب کمک درسی تاریخ دهم

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به عرضه‌ی متنوع‌ترین کتاب های کمک درسی تاریخ دهم با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. قیمت کتاب کمک درسی تاریخ دهم در کتابانه را با دیگران مقایسه کنید و با خیالی آسوده بهترین‌ها را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

 

کتاب درسی تاریخ دهم

 

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل