loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
278 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های 0 تا 3 سال (گروه سنی الف)

کتاب و کتاب‌خوانی برای تمامی گروه‌های سنی امری مهم است و فواید آن بر کسی پوشیده نیست. اما اهمیت مطالعه کتاب ها، درون گروه‌های سنی مختلف، در سنین پایین‌تر ضروری‌تر به نظر می‌رسد. خواندن کتاب مناسب و درون گروه سنی، برای کودکان زیر سه سال، باعث رشد تفکر، تخیل و اخلاق شده و به آن‌ها احترام به نظر جمعی را می‌آموزد. گروه‌های سنی که در قسمت اطلاعات کتاب ها مشخص می‌شوند، رده‌بندی خاصی هستند که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به وجود آمده و معرفی شده‌اند. بر این اساس، بر پایه حجم، رنگ و لعاب، نقاشی، نوع محتوا و... این رده‌بندی کتاب های گروه‌های سنی انجام می‌شوند و بر این اساس، کودکان زیر سه سال، در گروه سنی الف جای می‌گیرند. انتخاب بهترین و مناسب‌ترین کتاب های 0 تا 3 سال گروه سنی الف بسیار مهم است. کتاب های مناسب برای گروه سنی الف باید محتوای خلاقانه و هیجان‌انگیز برای کودک داشته باشد. این کتاب ها باید به گونه‌ای انتخاب شوند تا اطلاعات عمومی کودک را بالا ببرند. ادبیات مورد استفاده کتاب های مناسب برای گروه سنی الف باید برای کودک در آن سن ساده باشد و به کودک در شناخت احساسات و توانایی‌هایش کمک کند و حس کنجکاوی کودک را برانگیزد. داشتن تصاویر زیبا و خوش‌رنگ در کتاب کودک و نوجوان و خصوصا کتاب های این گروه سنی بسیار مهم است. این تصاویر به‌شدت در علاقه کودک به کتاب تأثیر می‌گذارد. کودکان در این سن، بیشتر داستان‌ها را ازروی تصاویرشان دنبال می‌کنند؛ بنابراین انتخاب کتاب های مناسب برای گروه سنی الف می‌تواند با کمی چالش برای والدین همراه باشد. با کتابانه همراه باشید تا این چالش برایتان کمرنگ‌تر شود.

اهمیت کتاب های 0 تا 3 سال، مناسب برای گروه سنی الف

کتاب‌خوانی برای کودکان و آشنا کردن کودک با کتاب، از مهم‌ترین وظایف والدین است. کتاب، کتاب‌خوانی و بازگوکردن قصه‌های شنیده شده، باعث افزایش توانمندی‌های کودکان می‌شود و می‌تواند بر روی شکل‌گیری شخصیت آن‌ها، از همان بدو تولد، تأثیر مستقیم بگذارد. گنجاندن ساعت کتاب‌خوانی در ساعات روز، باعث به وجود آمدن عادت کتاب‌خوانی در کودکان می‌شود. این وظیفه والدین است که کودکان را به یادگیری ترغیب کنند و با خواندن کتاب، این اشتیاق در کودکان به وجود می‌آید. قصه‌خوانی، شعرخوانی، رنگ‌آمیزی و... هرکدام برای کودکان زیر سه سال می‌تواند رسالت‌های مختلفی را انجام دهند. در این کودکان، کتاب ها می‌توانند باعث بالابردن مهارت‌های اجتماعی، گفتگو و تعامل با دیگران می‌شوند. کتاب‌خوانی باعث بالابردن دایره واژگانی کودک، افزایش تمرکز، پروراندن کنجکاوی، بالابردن میزان خلاقیت و یادگیری روش‌های حل مسائل می‌شود. کتاب‌خوانی و بازگو کردن مطالب یاد گرفته شده در کتاب ها، باعث می‌شود تا استفاده از دستور زبان برای کودکان ساده‌تر شود و همین امر باعث بالارفتن اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس او می‌شود. کودک با مطالعه کتاب، می‌آموزد چگونه احساسات، عواطف و آنچه که آموخته است را بیان کند و همچنین باعث بهبود عملکرد آن‌ها در آینده و در دروس مدرسه نیز می‌شود. سعی کنید کتاب های درست را بر اساس علاقه‌مندی کودکتان انتخاب کنید. موضوعاتی که کنجکاوی کودک را بیشتر بر می‌انگیزند، بهترین انتخاب‌ها برای کودکان شما هستند.

خرید اینترنتی کتاب های 0 تا 3 سال، مناسب گروه سنی الف

یکی از مشکلاتی که والدین و اطرافیان کودکان زیر سه سال دارند، انتخاب مناسب‌ترین کتاب های 0 تا 3 سال گروه سنی الف، از میان انبوه کتاب های موجود در بازار است. بهترین کتاب برای این گروه سنی، کتابی است که خواندن آن برای کودک جالب و لذت‌بخش باشد و درعین‌حال، اطلاعات او را بالا ببرد. خرید اینترنتی کتاب های مناسب برای گروه سنی الف، برای اطرافیان و والدین این کودکان، می‌تواند ساده‌ترین روش برای انتخاب صحیح و خرید سریع این کتاب ها باشد. کتابانه به‌عنوان مرجع فروش کتاب، می‌تواند راهنمای مناسبی برای شما در مسیر انتخاب و خرید بهترین کتاب برای کودکان زیر سه سال باشد.

قیمت کتاب های 0 تا 3 سال، مناسب گروه سنی الف

قیمت کتاب های 0 تا 3 سال گروه سنی الف، بسته به نوع کاغذ، حجم، محتوا، محتوای بصری و... می‌تواند متفاوت باشد. آنچه که اهمیت بالایی دارد تناسب بین قیمت و عناصر تشکیل‌دهنده کتاب ها است. شما می‌توانید برای اطلاع از محتوا و قیمت کتاب ها، به کتابانه مراجعه کنید تا کتاب های مناسب برای گروه سنی الف را درست و مقرون‌به‌صرفه، برای کودکان این سنین تهیه کنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل