loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
35 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

رشته‌های هنر جزء رشته‌های جذاب و پرطرفدار هستند که هرساله داوطلبان زیادی را برای شرکت در رقابت فشرده و دشوار آزمون سراسری هنر، به خود جذب می‌کند. با توجه به گستردگی منابع رشته‌های هنر، موفقیت داوطلبان در این آزمون رقابتی مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و مطالعه‌ی کتاب ‌های کنکوری هنر و سایر منابع جامع در کنار کتاب های درسی است. به منظور راهنمایی داوطلبان و با توجه به نظرات اساتید و رتبه‌های برتر کنکور هنر سال‌های گذشته، به بررسی برخی از بهترین کتاب ‌های کنکور رشته هنر و راه‌های خرید آن خواهیم پرداخت. خرید کتاب های کنکور هنر

اهمیت کتاب‌ های کنکور هنر

شرکت در آزمون سراسری ورودی دانشگاه یکی از نگرانی‌های اصلی دانش‌آموزان سال‌های آخر دوران متوسطه است. رشته‌ی هنر مانند زبان، جزء رشته‌های شناور محسوب می‌شود، به این معنی که تمامی رشته‌های متوسطه مجاز به شرکت در آزمون سراسری این رشته‌ها هستند. استفاده از منابع و کتاب ‌های کنکور هنر مناسب و مورد تائید سازمان سنجش، نقش مهمی در آماده‌سازی و قبولی داوطلبان این آزمون رقابتی ایفا می‌کند. از دلایل اهمیت خرید کتاب ‌های کنکور هنر می‌توان به مسأله کاهش زمان و حذف بخش‌های بی‌اهمیت و کم‌اهمیت کتاب های درسی و توضیح مفاهیم کلیدی به خصوص برای داوطلبان سایر رشته‌ها، استفاده از تکنیک‌های آموزشی منحصر به فرد و تقویت مهارت‌های تست‌زنی اشاره نمود.

انواع کتاب ‌های کنکور هنر

کتاب‌ های کنکور هنر مانند رشته‌های آن دارای تنوع بسیاری هستند. این کتاب ها شامل کتاب های سؤالات چهارگزینه‌ای تألیفی و کنکوری، کتاب های جمع بندی کنکور، کتاب های نمونه آزمون‌های سال‌های گذشته کنکور سراسری هنر و... است. همانطور که اشاره شد، تسلط عمیق بر دروس، آشنایی با نمونه سؤالات آزمون سراسری و تقویت مهارت‌های تست‌زنی، مستلزم استفاده از کتاب‌ های کنکوری هنر جامع و معتبر در کنار کتاب های درسی است. در زیر به برخی از این منابع اشاره نموده‌ایم.

کتاب های کنکور هنر نشر کارنامه کتاب

انتشارات کارنامه کتاب، یکی از انتشارات موفق و مطرح در زمینه‌ی چاپ کتاب های جامع کنکوری برای رشته‌های متنوع هنر است. خرید کتابهای کنکور هنر نشر کارنامه کتاب، غالبا به صورت مجموعه‌های سه تایی است که گزینه بسیار خوبی برای نتایج بهتر در کنکور سراسری محسوب می‌شوند. مجموعه سه تایی شامل کتاب درس، کتاب مجموعه سؤالات و کتاب الفبای کنکور هنر است. کتاب درس شامل مباحث مهم و کاربردی دروس، کتاب سؤالات شامل مجموعه سؤالات چهار گزینه‌ای طبقه‌بندی شده مباحث درسی به همرا پاسخنامه تشریحی برای تسلط بیشتر بر مباحث و تقویت مهارت تست زنی است. همچنین کتاب الفبای کنکور شامل مجموعه سؤالات چهارگزینه‌ای سال‌های گذشته کنکور هنر برای آشنایی داوطلبان با این سؤالات می‌باشد.

کتاب ‌های کنکور هنر انتشارات قلم چی

گروه انتشاراتی قلم چی یکی از ناشران مطرح و با سابقه‌ی کشور در زمینه‌ی چاپ کتاب های کنکور محسوب می‌شود. از مجموعه کتاب های جامع کنکور انتشارات قلم چی می‌توان به کتاب ‌های کنکور هنر اشاره کرد. خرید منابع کنکور هنر شامل سری کتاب های آبی کنکور هنر است که با هدف درک عمومی دروس اختصاصی دروس هنر، به‌صورت تست‌های طبقه‌بندی سازمان سنجش و پاسخ تشریحی سؤالات، مطابق با آخرین تغییرات کنکور سراسری طراحی شده‌اند. مجموعه کتاب های زرد 12 کنکور رشته‌ی هنر قلم چی نیز با هدف جمع‌بندی مباحث دروس هنر در قالب کتاب های شبیه‌ساز کنکور به تألیف رسیده‌اند. این مجموعه کتاب ها شامل 12 دوره کنکور سراسری به همراه پاسخ تشریحی دقیق و جامع است.

کتاب های کنکور هنر انتشارات شباهنگ

کتاب کنکور هنر اختصاصی انتشارات شباهنگ از جمله منابع جامع کنکوری مختص رشته‌های هنر تلقی می‌شود. این کتاب شامل گزیده سؤالات چهارگزینه‌ای 16 درس اختصاصی کنکور سراسری هنر همراه با درس‌نامه‌های دقیق و کاربردی، مثال‌های متنوع و پاسخ تشریحی می‌باشد. گروه انتشارات شباهنگ یکی از ناشران باسابقه و مطرح در حوزه‌ی چاپ کتاب های هنر، روانشناسی و ادبیات است. کتاب ‌جامع کنکور هنر این انتشارات، کلیه‌ی دروس اختصاصی رشته‌های هنر را پوشش می‌دهند. این کتاب ها جزء بهترین منابع کنکور هنر برای داوطلبان این رشته‌ها بشمار ‌می‌روند.

کتاب های کنکور هنر انتشارات راه اندیشه

انتشارات راه اندیشه یکی از انتشارات مطرح در زمینه‌ی چاپ کتاب ها و جزوات کمک‌درسی برای تمامی مقاطع و کتاب های کنکوری تمامی رشته‌های متوسطه است. از سری کتاب ‌های کنکور هنر این انتشارات می‌توان به دفترچه آزمون سراسری رشته هنر و کتاب درک عمومی هنر اشاره کرد. دفترچه آزمون سراسری هنر این انتشارات دارای پاسخ‌نامه تشریحی جامع است. کتاب درک عمومی هنر انتشارات راه اندیشه، مجموعه‌ای جامع و مشتمل بر مباحث و نکات کلیدی هنر برگرفته از کتاب های درسی رشته‌ی هنر می‌باشد که مجموعه‌ای مفید و کاربردی را برای داوطلبان کنکور هنر فراهم نموده است. همچنین انتشارات راه اندیشه داری کتاب های اختصاصی جامع کنکوری دیگری برای بسیاری از دروس رشته‌های هنر می‌باشد.

خرید اینترنتی کتاب های کنکور هنر با تخفیف از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه، یکی از فروشگاه‌های باسابقه و معتبر در حوزه‌ی فروش کتاب های متنوع درسی و غیردرسی است. ما همواره می‌کوشیم، تمام توان و نیروی خود را برای رفع کمبود‌ها و بهبود خدمات به‌کار می‌گیریم. در هرکجای ایران که باشید، امکان خرید و دسترسی سریع و آسان به کلیه منابع و بهترین کتاب ‌های کنکور رشته هنر را برای شما داوطلبان این رشته‌های تحصیلی فراهم نموده‌ایم. برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های خود، کتاب ‌های کنکور هنر را با خیالی آسوده به‌صورت غیرحضوری سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های کنکور هنر

چنانچه قیمت کتاب ‌های کنکور هنر در فروشگاه اینترنتی کتابانه را با سایر همکاران مقایسه نمایید، متوجه قیمت‌های مناسب و باصرفه این کتاب ها در کتابانه خواهید شد. زمان را غنیمت شمرید و با سفارش و خرید بهترین منابع کنکور هنر، از قیمت‌های مناسب و تخفیفات ویژه این فروشگاه بهره‌مند شوید.


دلایل اهمیت کتاب ‌های کنکور هنر چیست؟ از دلایل اهمیت کتاب ‌های کنکور هنر می‌توان به مسأله کاهش زمان و حذف بخش‌های کم‌اهمیت کتاب های درسی و توضیح مفاهیم کلیدی به خصوص برای داوطلبان سایر رشته‌ها و.... بهترین منابع کنکور هنر چه خصوصیاتی دارند؟ بهترین منابع کنکور هنر، منابعی هستند که علاوه بر درس‌نامه‌های مختصر و کاربردی، دارای سؤالات چهارگزینه‌ای متنوع تالیفی و کنکوری و پاسخنامه تشریحی جامع سؤالات باشند.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل