loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های کمک‌درسی یازدهم انسانی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
200 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

سوألات متداول

مقطع یازدهم در دوره متوسطه دوم مقطع پرچالشی محسوب می‌شود؛ چراکه دانش‌آموز برای اولین بار با این حجم از کتاب‌های درسی رو به‌رو می‌شود که همگی مهم هستند.

پایه یازدهم ریاضی، ابتدا و دروازه‌ی ورودی دانش آموزان رشته ریاضی به وادی کنکور و تست‌زنی است. در این مطلب به معرفی و شرح انواع کتاب های یازدهم رشته ریاضی خواهیم پرداخت و کاربرد هر یک را برای شما مخاطبین گرامی مشخص خواهیم نمود. با کتابانه همراه بمانید. خرید کتاب های کمک درسی یازدهم ریاضی

درباره کتاب های کمک درسی یازدهم ریاضی

رشته ریاضی در مقطع یازدهم، از آن رشته‌هایی است که نشان از آغازِ تنش‌های کنکور و بالا رفتن تپش‌های قلب دانش‌آموزان دارد! البته این ترسناک‌ترین قسمت ماجرا نیست؛ قسمت رعب‌انگیزش این است که به بهانه انرژی گذاشتن برای آزمون سراسری در سال آینده و تمرکز بر دروس دوازدهم، هیچ برنامه‌ای برای مطالعه کتاب های کمک درسی یازدهم ریاضی نداشته باشید! خرید کتاب های کمک درسی یازدهم ریاضی اتفاقی است که باید در روند موفقیت کنکوری‌ها به‌شدت جدی گرفته شود! مقطع تحصیلی یازدهم در همه رشته‌ها، یک شمشیر دولبه است که اگر دیر بجنبید، لبه تیزتر زخمی‌تان میکند و حدس بزنید تاوانِ این زخم چیست؟! آفرین! یک سالِ ناقابل پشت کنکور ماندن! در این مقاله ضمن معرفی بهترین کتاب‌های کمک درسی از قیمت کتاب های کمک درسی یازدهم ریاضی و فرایند خرید بهترین‌های این حوزه صحبت کرده‌ایم؛ پس اگر دانش‌آموز مقطع یازدهم در رشته ریاضی هستید، این مقاله پیشنهادِ جدیِ کتابانه به شما است!

اهمیت کتاب های کمک درسی یازدهم ریاضی

مقطع دهم در دوره متوسطه دوم مقطع پرچالشی محسوب می‌شود؛ چراکه دانش‌آموز برای اولین بار با این حجم از کتاب‌های درسی رو به‌رو می‌شود که همگی مهم هستند! خرید آنلاین کتاب کمک درسی یازدهم ریاضی با تخفیف، کمک می‌کند تکلیف‌تان با تعداد منابع و روش مطالعه اصولی شفاف باشد. در پایه یازدهم گرایش‌های متنوعی وجود دارد که رشته ریاضی یکی از آن‌ها است. ناشرهای فوق‌العاده‌ای مانند گاج، خیلی سبز، کاگو، مبتکران، نشرالگو، مهروماه و خیلی‌های دیگر تلاش کرده‌اند مطالعه منابع کمک درسی یازدهم ریاضی دل‌چسب و درعینِ‌حال اثرگذار باشد! مطالعه اثرگذار در مقطع یازدهم یعنی یک سرمایه‌گذاریِ عالی برای آن آزمونِ اسمش را نبر!؛ کنکور را می‌گوییم!

انواع کتاب ‌های کمک درسی یازدهم ریاضی

در کنار دروس عمومیِ همیشه حاضر در صحنه، درس‌های تخصصی ریاضی یازدهم انگار برای جان به لب کردن کنکوری‌ها مسابقه گذاشته‌اند! آمار و احتمال، فیزیک، هندسه، شیمی، حسابان و آزمایشگاه از درس‌هایی هستند که بدون خرید کتاب های کمک درسی یازدهم ریاضی محال است به شما رحم کنند! این کتاب ها می‌توانند شامل آموزش، نکته و تست، نمونه‌سوالات امتحانی و کتاب‌های گام به گام باشند که توسط ناشرهای معتبر و محترمِ پارسی‌زبان به چاپ رسیده‌اند:

کتاب های تست یازدهم ریاضی

تست جزء جدانشدنیِ کنکور و طبعا کتاب‌های کمک درسی کنکوری‌ها است! برای تسلط بر دروس مقطع یازدهم، آن‌هم رشته ریاضی که به سوال و حل مسئله پیوند خورده است، هیچ آموزشی جایگزین حل تست نمی‌شود! بنابراین اگر فکر می‌کنید خرید اینترنتی کتاب های کنکور ریاضی برای پایه یازدهم که صرفا به آموزش می‌پردازند، می‌تواند از شما در حل تست‌ها سوپرمخ بسازد، سخت در اشتباهید! کتاب های تست کنکور در پایه یازدهم ریاضی یک ضرورت بی‌چون و چرا هستند و شما را با انواع تست تالیفی، کنکوری و حتی تست‌های دست‌گرمی برای امتحان‌های مدارس آماده می‌کنند. در دروس عمومی و درس‌های تخصصیِ مهم با ضریبِ بالا، بهتر است کتاب‌های مختلف کتابانه از ناشرهای مهمِ کشور مانند نشرالگو، خیلی سبز، گاج، مهروماه و مبتکران را از منظر مشاور یا خودتان مقایسه کنید.

کتاب های آموزش یازدهم ریاضی

گروه دوم از دانش‌آموزانی که در دامِ بی‌رحمِ کنکور می‌افتند، آن‌هایی هستند که حسابی فازِ تست‌زنی می‌گیرند و جان‌شان به جان تست‌های تالیفی و کنکوری بسته است! این طفلکی‌ها بدون تسلط به عمق مطالب و به‌صورت رگباری تست‌ها را بررسی می‌کنند و نهایتا با چند تکنیکِ نه‌چندان کاربردی تصمیم دارند غول کنکور را زمین بزنند. دست‌کم گرفتن مسئله آموزش و تسلط بر مفاهیم دروس، از اشتباهاتی است که راه جبران ندارد؛ پس اگر در سال دوازدهم متوجه این اشتباه بشوید، بهتر است کنکور را یک سال به تاخیر بیندازید. رسیدن به تسلط چیزی نیست که در عرض چند ماه به دست بیاید؛ معمولا این کتاب‌های آموزشی هستند که هم درس‌نامه کامل دارند و هم تعداد زیادی سوال تشریحی برای جا افتادن کامل مطالب! پس یازدهم ریاضی‌ها لطفا و لطفا خرید کتاب های کمک آموزشی یازدهم ریاضی را فراموش نکنید!

کتاب های کار یازدهم ریاضی

کتاب های کار در مقطع یازدهم رشته ریاضی، برای حل تمریناتی شبیه به کلاس درس و هم‌گام با تدریس دبیر، یک ضرورت به حساب می‌آیند. بهتر است در کنار خرید کتاب های کمک درسی یازدهم ریاضی با رویکرد آموزش و تست، حتما برای تعدادی از دروس کتاب‌های کار را هم تهیه کنید تا قلق حل سوال‌های امتحانی در بستر مدرسه دست‌تان بیاید! کتاب کارها از قدیمی‌ترین‌های حوزه کتاب‌های کمک درسی هستند و این سابقه دیرینه، نشان از اهمیت حضور آن‌ها دارد.

کتاب‌های نمونه سوالات امتحانی یازدهم ریاضی

اگر شما هم از آن دسته دانش‌آموزانی هستید که شب قبل از امتحان رنگ رخساره‌شان خبر از سر درون می‌دهد و از قضا خیلی هم پریشان‌احوال می‌شوند، کتاب‌های نمونه سوالات امتحانی یازدهم ریاضی به کارتان می‌آید! این کتاب‌ها اضطراب شما در مسیر درست هدایت می‌کنند و باعث می‌شوند با تمرکز بر حل سوالات امتحانی مختلف، احساس بهتری داشته باشید. البته نکته حائز اهمیت در تهیه این کتاب‌ها، پوشش کامل پاسخ‌های تشریحی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

کتاب گام به گام یازدهم ریاضی

کتاب های گام به گام معمولا با شعار «معلم را به خانه ببرید» خودشان را دل دانش‌آموزان جا داده اند! البته این‌روزها که با وجود تعطیلی مدارس واقعا نیاز است معلم را به خانه ببریم، این شعار بیش از پیش تحقق پیدا می‌کند. کتاب‌های گام به گام هیچ‌کدام از تمرین‌های کتاب را از قلم نینداخته و خط به خط مطالب کتاب درسی را پوشش می‌دهد. گام به گام درعین پاسخ‌گویی به همه سوالات و فعالیت‌های کتاب درسی، جداول و ایستگاه‌های جذابی را هم طراحی کرده است .

خرید اینترنتی کتاب کمک درسی یازدهم ریاضی از کتابانه

در فرایند خرید اینترنتی کتاب های یازدهم ریاضی با تخفیف بهتر است بر اساس نیاز آموزشی و جویا شدن نظر دبیر مربوطه هر درس اقدام کنید؛ اما به خاطر داشته باشید لذتی که این‌روزها در خرید آنلاین است، در تماشای قفسه‌های کتاب‌فروشی‌ها نیست! قطعا به این خاطر که خرید اینترنتی کتاب در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و در صورت ثبت سفارش ازطریق سایت، تخفیف‌های فوق‌العاده کتابانه در انتظار شما است!

قیمت کتاب های کمک درسی یازدهم ریاضی

قیمت کتاب های کمک درسی یازدهم ریاضی طیف متنوعی دارد که توان مالی دانش‌آموز را هم در نظر می‌گیرد؛ بنابراین خیال‌تان از این بابت راحت باشد و بر اساس نیازِ آموزشی‌تان در روند خرید آنلاین کتاب کمک درسی یازدهم ریاضی، انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید! ضمناً تخفیف‌های و‌ب‌سایت کتابانه برای کتاب‌های کمک درسی کم‌نظیر هستند؛ از دست‌شان ندهید!


سوالات متداول:

چه انتشاراتی بهترین کتاب های یازدهم ریاضی را ارائه می‌کند؟ وب‌سایت کتابانه تنوعی از بهترین کتاب های یازدهم رشته ریاضی از ناشرهای معتبر را برای دانش‌آموزان فراهم کرده است که می‌توانید با آگاهی از نیاز آموزشی خود کتاب دلخواه‌تان را از طریق سایت تهیه کنید. وب‌سایت کتابانه ارسال کتاب به سراسر کشور هم دارد؟ کتابانه برای ارسال کتاب هیچ مرزی نمی‌شناسد! با خرید کتاب از وب‌سایت در هرکجای ایران که باشید، سریع‌تر از آن‌چه تصور کنید کتاب‌های تان را تحویل می‌گیرید؛ آن‌هم درب منزل و با تخفیف‌های فوق‌العاده! خرید کتاب کار یازدهم ریاضی برای همه دروس کفایت می‌کند؟ کتاب کارها برای پیشرفت در کلاس درس، یک ضرورت به حساب می‌آیند. اما برای موفقیت در کنکور بهتر است خرید کتاب های کمک درسی یازدهم ریاضی با رویکرد تست و آموزش را هم در برنامه خود بگنجانید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل