loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های تاریخ یازدهم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
298 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره‌ی کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی

امروزه رشته علوم تجربی یکی از پرتقاضاترین رشته‌های تحصیلی در میان دانش‌آموزان متوسطه دوم است. در همین راستا کتاب های یازدهم تجربی نیز به عنوان یکی از پایه‌های اصلی در این رشته، نقش ویژه و بسیار پررنگی در فراگیری مطالب دارد. مباحث این پایه به دلیل گستردگی و حجم بالا، نیازمند تلاش و توجه دوچندان است. لذا تهیه کتاب‌های کمک درسی و کنکوری، به دلیل تمرکز و تشریح بیشتر مطالب و ارائه نمونه سؤالات مختلف، گزینه مناسبی برای یادگیری و تسلط بهتر و بیشتر است. خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی با تخفیف نیز فرصت مناسبی برای تهیه این منابع آموزشی به شمار می رود. خرید کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی

اهمیت کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی

کتاب های یازدهم تجربی همانند پایه دهم و دوازدهم جایگاه ویژه‌ای در یادگیری مطالب این رشته دارد. در واقع پایه یازدهم، مانند پلی است که مباحث و مطالب پایه دهم را به دوازدهم پیوند می‌دهد. علاوه بر آن در کنکور تجربی نیز سهم قابل توجهی از تست‌ها و سؤالات آزمون را به خود اختصاص می‌دهد. لذا فهم دقیق مطالب و تسلط بر آن‌ها اهمیت فوق العاده‌ای در کسب موفقیت در مدرسه و مهم‌تر از آن، در کنکور رشته تجربی دارد. کتاب‌های کمک درسی در پایه یازدهم تجربی نیز با ارائه مطالب درسی به صورت مفصل و حل انواع پرسش‌های چهارگزینه‌ای و تشریحی از اهمیت بسیاری برخوردار است. در واقع انواع کتاب‌های کمک درسی یازدهم تجربی به دلیل تمرکز بر محورهای خاصی نظیر آموزش، حل تست و نمونه سؤال امتحانی، در رسیدن به موفقیت و کسب نتیجه دلخواه نقش بی بدیلی ایفا می‌نمایند. در همین راستا خرید آنلاین کتاب یازدهم تجربی با تخفیف نیز می‌تواند خرید اقتصادی و دسترسی آسان‌ به این منابع آموزشی ارزشمند را برای شما عزیزان تسهیل نماید.

انواع کتاب ‌های کمک درسی یازدهم تجربی

کتاب های یازدهم تجربی در زمینه کمک آموزشی انواع مختلفی دارد. علت اصلی آن نیز محوریت خاص هر یک از این منابع است. در واقع ناشران و مؤلفان کتاب‌های کمک درسی برای ارائه بهتر مطالب، سعی کرده‌اند تا مباحث آموزشی را در حوزه‌های مختلف تفکیک و منتشر نمایند. در همین راستا در ادامه به معرفی اجمالی انواع کتاب‌های کمک درسی یازدهم تجربی می‌پردازیم:

کتاب های تست یازدهم تجربی

کتاب های تست یا همان کتاب های کنکور تجربی یکی از مهمترین انواع کتاب های یازدهم تجربی در زمینه کمک درسی است. حل تست و انواع پرسش‌های چهارگزینه‌ای تألیفی، آزمون‌های آزمایشی و کنکورهای سال‌های قبل، از برجسته‌ترین اقداماتی است که دانش آموزان برای کسب موفقیت در آزمون سراسری باید در پیش گیرند. خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی با تخفیف نیز می‌تواند امکان استفاده از بهترین منابع آموزشی نظیر کتاب‌های تست یازدهم تجربی را برای دانش‌آموزان و معلمان فراهم نماید.

کتاب های آموزش یازدهم تجربی

همان‌گونه که بیان شد، مطالب کتاب های یازدهم تجربی از گستردگی و حجم بالایی برخوردار است. لذا آموزش و یادگیری آن‌ها با توجه به ظرفیت محدود کتاب‌های درسی، ساده نیست. در همین راستا، انواع کتاب های کمک آموزشی با محوریت آموزش و تدریس می‌تواند انتخاب خوبی برای یادگیری بهتر و عمیق‌تر باشد. این نوع از کتاب‌های کمک درسی با ارائه نکات و مطالب اصلی و تکمیلی در کنار حل سؤال و مسئله منابع خوبی برای فراگیری مباحث آموزشی پایه یازدهم هستند.

کتاب های کار یازدهم تجربی

علاوه بر اهمیت آموزش و یادگیری، حل تمرین و بررسی سؤالات و مسائل مختلف است که سبب تثبیت مطالب و یادگیری شیوه حل می‌شود. در نتیجه کتاب های کار یازدهم تجربی با تمرکز بر این موضوع، بانک سؤال ارزشمندی از انواع تمرین و سؤال هستند که دانش آموزان با بررسی آن‌ها می‌توانند مطالب فراگرفته شده را محک بزنند و خود را برای انواع آزمون‌های مدرسه و کنکور آماده کنند. خرید آنلاین کتاب یازدهم تجربی با تخفیف امکان بهره‌گیری از این منابع آموزشی را برای اکثر نقاط کشور با قیمت مقرون به صرفه فراهم کرده است.

کتاب های نمونه سوالات امتحانی یازدهم تجربی

همواره موضوع امتحان و کسب نمره بالا، خصوصاً در امتحانات پایان ترم، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شاه‌کلید موفقیت در آن نیز آشنایی با سبک سؤالات و تمرین و تکرار زیاد است. کتاب های نمونه سؤالات امتحانی یازدهم نیز با محوریت ارائه بانک جامعی از سؤالات امتحانی منبع خوب و با ارزشی در این زمینه است. در نتیجه خرید و مطالعه این نوع از کتاب‌های کمک درسی می‌تواند برای کسب موفقیت در امتحانات و ارتقای نمره و معدل بسیار مؤثر باشد.

کتاب گام به گام یازدهم تجربی

کتاب های گام به گام از دیگر منابع خوب آموزشی در پایه یازدهم تجربی است. همواره سؤالات و پرسش‌های مطرح شده در کتاب درسی همچون فعالیت‌ها و تمرین‌ها از اهمیت بالایی برای طرح سؤالات امتحانی و حتی تست‌های کنکور دارد. لذا حل سؤالات و تمرینات کتاب درسی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. در همین راستا کتاب گام به گام یازدهم تجربی با بررسی و حل تمرین‌های کتاب درسی از منابع خوب در این زمینه است. خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی با تخفیف نیز امکان استفاده از چنین منابع با ارزشی را آسان‌تر از همیشه کرده است.

خرید اینترنتی کتاب کمک درسی یازدهم تجربی از کتابانه

کتابانه به عنوان مرجع تخصصی فروش انواع کتاب‌های درسی و غیردرسی، تهیه و امکان خرید انواع کتاب های یازدهم تجربی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. کتابانه با امکان ارسال به اکثر نقاط کشور، امکان تهیه و خرید بهترین منابع آموزشی را برای اکثر دانش‌آموزان و معلمان سراسر کشور فراهم کرده است. ضمن آن‌که با کوتاه کردن فاصله میان ناشر و مصرف‌کننده و ارائه تخفیف، قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای نیز در نظر گرفته است. لذا اگر به دنبال خرید آنلاین کتاب یازدهم تجربی با تخفیف هستید، می‌توانید از خدمات ما در فروشگاه اینترنتی کتابانه استفاده نمایید.

قیمت کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی

قیمت کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی به عوامل مختلفی از قبیل، جنس و حجم کاغذ استفاده شده، ناشر کتاب، نوع کتاب و همچنین نوع کیفیت چاپ و تصویرسازی بستگی دارد. از طرفی دیگر وجود واسطه‌ها نیز از دیگر عواملی است که می‌تواند این قیمت را دست خوش تغییر نماید. استفاده از تخفیف نیز امکان خرید اقتصادی را فراهم می‌کند. ما در فروشگاه اینترنتی کتابانه با تهیه بهترین منابع آموزشی، کوتاه کردن فاصله بین ناشر و مصرف‌کننده و همچنین درنظرگیری تخفیف دوره‌ای و ویژه‌ای، امکان تهیه انواع کتاب های یازدهم تجربی را برای علاقه‌مندان محیا کرده‌ایم.


سوالات متداول:

چرا باید از کتاب های کمک آموزشی یازدهم تجربی استفاده کنیم؟ گستردگی و حجم بالای مطالب و همچنین ظرفیت محدود کتاب‌های درسی یازدهم تجربی، سبب شده تا کتاب‌های کمک درسی در زمینه‌های مختلف نظیر تست و آموزش بسیار کاربردی و تأثیرگذار باشد. بهترین کتاب کمک درسی یازدهم تجربی کدام است؟ همان‌گونه که در مطلب اشاره شد، این موضوع به هدف شما بستگی دارد. بسته به نیاز می‌توانید از انواع کتاب‌های کمک درسی نظیر آموزش محور، تستی، بانک نمونه‌سؤال امتحانی و ... استفاده نمایید. راهکار مناسب برای تهیه و خرید مقرون به صرفه کتاب های یازدهم تجربی چیست؟ با توجه به خدماتی نظیر دسترسی آسان، امکان بررسی و مقایسه کتاب و خرید مقرون به صرفه، خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی با تخفیف گزینه وراهکار مناسبی است.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل