loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های فلسفه و منطق کنکور

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
11 کالا

فلسفه دوازدهم؛ از پرکاربردترین دروس علوم انسانی در کنکور

دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته انسانی بیش از هر پایه دیگری، صدای نفس‌های حضرت کنکور را می‌شوند! گاهی همراه با خس‌خس‌های  وحشتناک و توی دل خالی کن! گاهی هم در آرام‌ترین حالت ممکن؛ راستش را بخواهید همه این‌ها به اوضاع و احوال درس خواندن‌شان بستگی دارد! کتاب فلسفه 2 یکی از دروس مهم و خوش‌قلق کنکور است که در این مقاله به صورت خلاصه آن‌را معرفی خواهیم کرد؛ پیشنهاد می‌کنیم که اگر به دنبال کسب رتبه عالی و پذیرش در دانشگاه‌های برتر هستید، فلسفه دوازدهم انسانی را جدی‌تر بگیرید و در این مطلب همراهِ ما باشید! خرید کتاب کمک درسی فلسفه دوازدهم

معرفی و بررسی اهمیت درس فلسفه دوازدهم در کنکور انسانی

درس فلسفه دوازدهم انسانی یکی از دروس مهم و اختصاصی داوطلبان این رشته در کنکور سراسری محسوب می‌شود. برای به خاطر سپردن جزییات و رسیدن به تسلطی که خاصِ این درس است، کتاب فلسفه دوازدهم انسانی از نوع کمک‌درسی یا کتاب‌کار می‌تواند کارساز باشد. کنکوری‌های داوطلب رشته انسانی به‌طور کلی 2 جلد کتاب فلسفه را مطالعه نموده که جلد اول آن مربوط به پایه یازدهم است. دسترسی به منابع سوالات فلسفه دوازدهم انسانی با جواب، درحقیقت آخرین سپر دفعی داوطلب در آزمون سراسری خواهد بود؛ البته با جزییات بیشتر نسبت به فلسفه یازدهم! این کتاب رویکردی تاریخی دارد و همه مباحث فلسفه را با دیدی همه‌جانبه، در راستای بهبود مهارت تفکر نقادانه دانش‌آموزان پیش خواهد برد. بنابراین به فلسفه دوازدهم انسانی به چشم یک تجربه جذاب از آشنایی با دیدگاه‌های متفاوت نگاه کنید تا فرایند تسلط به مفاهی آن، ساده‌تراز هرآن‌چه تصور کرده‌اید، رقم بخورد. قیمت کتاب کمک درسی فلسفه دوازدهم

کتاب فلسفه دوازدهم چند درس دارد؟

کتاب فلسفه دوازدهم انسانی 3 فصل خود را در حدود 100 صفحه پوشش داده است.  مولفان فلسفه دوازدهم از مجموعه آثار استاد مطهری و تقریرات درس فلسفه امام خمینی برای نگارش این کتاب استفاده نموده‌اند. در ادامه، نیم‌نگاهی به محتوای فصل‌های کتاب فلسفه دوازدهم انسانی می‌پردازیم:

  • فصل اول :  با عنوان "واقعیت هستی" که طی 4درس تدریس می‌شود؛ جهان ممکنات، حقیقت وجود و علت و معلول، از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این فصل است.
  • فصل دوم: با عنوان "پیرامون خدا و عقل" هم 4 درس را پوشش می‌دهد؛ آشنایی با وجود، انسان‌شناسی و اصول معرفت‌شناسی در این فصل، به‌خوبی بیان شده است.
  • فصل سوم: با عنوان"نگاهی اجماعی به سیر فلسفه در جهان اسلام" به بیان مباحثی درباره چگونگی شکل گرفتن، رشد فلسفه و حضور فیلسوفان بزرگ در جهان اسلام پرداخته است.

ضریب و تاثیر درصد فلسفه دوازدهم در کنکور

کتاب فلسفه 2 و البته تهیه یک کتاب تست فلسفه دوازدهم، می‌تواند رتبه کنکور داوطلب را به طورکلی متحول کند! درس فلسفه با همراهی سوالات منطق، مجموعا 25 تست در دفترچه دروس اختصاصی رشته انسانی را شامل می‌شود؛ هرساله حدود 8 تا 10 سوال از مباحث مختلف فلسفه دوازدهم طرح خواهد شد. درواقع باتوجه به اهمیت درس فلسفه به‌ویژه در زیرگروه 1 که برای این درس ضریب 3 را درنظر گرفته است، بهتر است از همان اول فلسفه دوازدهم را عمیق و کنکوری یاد بگیرید! درس فلسفه در زیرگروه 2 و 3 با ضریب 1 محاسبه شده و در زیرگروه 4 و 5، ضریب 2 خواهد داشت. خرید کتاب تست فلسفه دوازدهم

معرفی رشته‌های وابسته به درصد مطلوب فلسفه دوازدهم

رشته‌های زیرگروه اول با ضریب 3 و زیرگروه‌های 4 و 5 با ضریب 2 موقعیت بسیار خوبی را برای موفقیت در آزمون سراسری ازطریق پاسخگویی به سوالات فلسفه دوازدهم انسانی با جواب رقم می‌زند؛ بنابراین بهتر است در صورت علاقه‌مندی به رشته‌های این زیرگروه‌ها، برای مطالعه فلسفه زمان باکیفیت‌تری بگذارید.

آشنایی با انواع کتاب تست فلسفه دوازدهم

وبسایت کتابانه کتاب‌های کمک‌درسی زیادی مانند انواع تست فلسفه دوازدهم را با تنوع بالایی مطابق با اهداف و نیاز تحصیلی دانش‌آموزان ارائه می‌کند. کتاب‌های شب‌امتحان برای کسب نمرات عالی در امتحانات نهایی فلسفه دوازدهم هستند و کتاب های تست فلسفه بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد دارند از هر دو عرصه امتحانات نهایی و آزمون سراسری کاملا سربلند بیرون بیایند!

خرید کتاب تست فلسفه دوازدهم

تمرین تفکر و آشنایی با شیوه‌های مختلفِ آن، یکی از مهم‌ترین دلایل دوست داشتن کتاب فلسفه دوازدهم انسانی است! حتی اگر پای هیچ امتحان و آزمونی در میان نباشد! بنابراین توصیه می‌کنیم فرصت همراهیِ کتاب‌ کمک‌درسیِ مناسب و دستیابی به یک دید تحلیلی و نقادانه جذاب را از خودتان دریغ نکنید! لازم به ذکر است در سایت کتابانه امکان خریداری کتاب فلسفه دوازدهم فراهم است.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل