loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های شیمی دوازدهم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
30 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

اهمیت کتاب کمک‌آموزشی شیمی دوازدهم

با توجه به اینکه شیمی از جمله درس‌های مهم و تاثیرگذار در قبولی کنکور است، نمره و درصد بالا برای این درس برای همه دانش آموزان رشته‌های ریاضی و تجربی اهمیت دارد. بنابراین، دانش آموزان باید برای موفقیت در این درس، بسیار تلاش کنند. در واقع، نمره درس شیمی در امتحانات نهایی سال دوازدهم و حتی در قبولی کنکور نیز تاثیرگذار است، بنابراین تلاش درست و موثر برای مطالعه این درس، به شدت مهم خواهد بود.

چرا باید کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم بخریم؟

خرید کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم و استفاده درست از آن تاثیر قابل توجهی بر بالابردن سطح و مهارت دانش آموزان دارد؛ به گونه‌ای که دیگر شاید احتیاجی به شرکت در کلاس‌های کنکور نباشد.

بنابراین، با خرید کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم با کیفیت، می‌توان در هزینه‌های کلاس‌های کنکور صرفه‌جویی کرد. به عبارت دیگر، با تمرکز و خواندن کتاب‌های کمک درسی، دانش آموزان می‌توانند به سطح لازم برای شرکت در آزمون کنکور برسند و بدون نیاز به شرکت در کلاس‌های کنکور، در رقابت‌های ورود به دانشگاه با موفقیت عمل کنند. بهترین کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم

فواید استفاده از کتاب تست شیمی دوازدهم

برای داشتن تسلط کامل بر تمامی سوالات احتمالی امتحان و کنکور، انتخاب منابع معتبر و به‌روز بسیار حائز اهمیت است. با استفاده از این کتاب کمک درسی، می‌توانید تمرین‌های بیشتری حل کرده و مطالعه خود را بر اساس ترکیب «سوالات و مسائل» پایه‌ریزی کنید.

در این صورت، تسلط کامل بر مفاهیم و مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت در آزمون کنکور را خواهید داشت. حال اگر قصد دارید تا به‌روز ترین کتاب شیمی دوازدهم آشنا شوید، کتابانه را دنبال کنید.

یک کتاب تست شیمی دوازدهم خوب، چه خصوصیاتی دارد؟

یک کتاب کمک درسی با کیفیت برای شیمی دوازدهم، باید حاوی تمرین‌ها و تست‌های بسیار باشد و مدام انداع مختلفی از سوالات را تکرار کند که به تقویت مهارت تست‌زنی دانش‌آموزان کمک نماید.

زیرا با مرور مداوم نمونه سوالات و آشنایی با طیف گسترده‌ای از پرسش‌های چهار گزینه‌ای، دانش‌آموزان تا حد قابل توجهی در «مهارت» تست‌زنی پیشرفت خواهد کرد. قیمت کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم

کتاب‌های تست پرطرفدار شیمی دوازدهم

احتمالا باید بدانید که بازار کتاب های کنکوری شلوغ و به شدت داغ است. کتاب های خوب و مطرح زیادند و هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. در این بخش ما به معرفی گلچینی از کتاب های کمک درسی شیمی دوازدهم پرداخته ایم:

کتاب شیمی دوازدهم مبتکران

کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم مبتکران، یکی از بهترین منابع برای یادگیری شیمی می‌باشد. این کتاب شامل درسنامه‌ای به شدت قوی برای یادگیری مفاهیم از پایه است. انواع تست‌های تالیفی، تست‌های آسان، متوسط و دشوار وانواع تمرینات متنوع در این کتاب وجود دارند که این محصول را به شدت محبوب و پردرخواست می‌نماید.

در این مجموعه‌ی دوجلدی، تمامی نکات کلیدی، جزئی ترین مطالب مهم، نکات آموزشی و مفاهیم درسی گردآوری شده است. با خرید کتاب شیمی دوازدهم مبتکران، شما به منبعی از نکات، تست، نمونه سوال و آموزشی های جدید دسترسی خواهید یافت.

کتاب سیر تا پیاز شیمی دوازدهم

کتاب کمک درسی سیر تا پیاز شیمی دوازدهم گاج، یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های کمک درسی است. این کتاب حاوی تعداد مناسبی از مثال‌ها و تست‌های آموزشی و متنوع، درسنامه‌هایی به زبانی ساده و قابل فهم و نمونه سوالات تستی و تشریحی می‌باشد.

با استفاده از کتاب سیر تا پیاز شیمی دوازدهم گاج، حتی دانش‌آموزان ضعیف نیز می‌توانند سطح درسی خود را ارتقا دهند و تا حد چشم‌گیری پیشرفت کنند. درسنامه‌های این کتاب نکات کلیدی درس را به خوبی توضیح می‌دهند و بر اساس نظرسنجی‌های کارشناسان کتابانه، توضیحات آن بسیار مفید و کاربردی هستند.

کتاب شیمی دوازدهم نشر الگو

کتاب شیمی دوازدهم نشر الگو، یک مجموعه کامل و دو جلدی است که با طرح انواع تمرینات و مسائل، دانش‌آموزان را برای شرکت در آزمون‌ها و امتحانات آماده می‌کند؛ حتی اگر شما به عنوان دانش‌آموز دوازدهمی، فرصت محدودی برای مطالعه داشته باشید.

با توجه به محتوای کتاب و روش آموزشی آن، می‌توان به دانش‌آموزان دوازدهمی، توصیه کرد که از این کتاب به عنوان یک منبع آموزشی و تستی قوی استفاده کنند. پیشنهاد می‌کنیم که هر دو جلد این کتاب را با هم تهیه کنید. زیرا مطالب موجود در این کتاب‌ها، کامل‌کننده یکدیگرند.

کتاب شیمی دوازدهم خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز، از معتبرترین ناشران در حوزه کتاب‌های کمک درسی است. این انتشارات با استفاده از مدرسین برجسته و تجربه‌های مفید، کتاب‌هایی با سطح بالا و موثر را به بازار عرضه کرده است.

کتاب شیمی دوازدهم خیلی سبز، با استفاده از زبان ساده و شیوا، تمام مطالب درسی پایه دوازدهم را پوشش داده و با ارائه تمرینات و مثال‌های متنوع، مطالب را به طور کامل برای دانش‌آموزش شفاف‌سازی می‌کند.

کتاب میکرو شیمی دوازدهم گاج

ویژگی‌های کتاب میکرو شیمی دوازدهم گاج شامل بیان مفاهیم به صورت ساده، توضیحات کامل و جامع، سوالات تستی طبقه‌بندی شده، پاسخنامه تشریحی و ارائه نکات و نمونه سوالات امتحانی است.

با توجه به ویژگی‌های این کتاب، توصیه می‌شود که دانش‌آموزان پایه دوازدهم، برای موفقیت در کنکور سراسری، از این کتاب به‌عنوان یکی از منابع اصلی خود برای مطالعه شیمی استفاده کنند. خرید کتاب کمک درسی شیمی دوازدهم

قیمت منابع شیمی دوازدهم

در فروشگاه اینترنتی کتابانه، هدف ما ارائه کتاب های با کیفیت، با قیمت مناسب به مشتریان‌مان است. ما سعی می کنیم تا جایی که امکان دارد، قیمت را منصفانه اعمال کنیم.

در همین راستا، کتابانه برای کتاب های کمک درسی، تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است. شما برای اطلاع از قیمت و سایر مشخصات کتاب های کمک درسی مورد نیازتان، می‌توانید روی آن کلیک کنید.

خرید کتاب تست شیمی دوازدهم از کتابانه

همان طور که اشاره شد، کتاب های کمک درسی و کنکوری در کتابانه، شامل تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای هستند. شما با ثبت سفارش کتاب مورد نظرتان می‌توانید از این تخفیف‌ها بهره‌مند شوید.

با کلیک بر روی عنوان مورد نظرتان از میان کتاب های کمک درسی دوازدهم تجربی یا کتاب های کمک درسی دوازدهم ریاضی و... و ثبت سفارش، می‌توانید در اسرع وقت آن را در محل تحویل بگیرید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل