loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
47 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

اهداف کتاب کمک درسی زیست دوازدهم

درس زیست‌شناسی یکی از مهم‌ترین دروس اختصاصی رشته تجربی است، به حدی که برخی آن را سرنوشت‌سازترین درس در کنکور رشته‌ی تجربی تلقی می‌کنند. داوطلبان کنکور تجربی برای کسب یک رتبه عالی و قبولی در هریک از رشته‌های دانشگاهی این رشته باید بتوانند درصد قابل قبولی از درس زیست‌شناسی کسب نمایند.

این موفقیت مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و در نظر گرفتن زمان مناسب برای مطالعه و تمرین موضوعات زیست‌شناسی در برنامه روزانه است. برنامه‌ریزی اصولی، مطالعه‌ی دقیق کتاب درسی و در کنار آن استفاده از کتاب‌های کمک ‌آموزشی معتبر می‌تواند در پیشرفت دانش‌آموزان این پایه در درس زیست شناسی مؤثر باشد.

کتاب های کمک آموزشی زیست دوازدهم از جمله ابزارهای مفید برای کمک به بهبود یادگیری و درک بهتر مفاهیم کتاب زیست شناسی از طریق تست، تمرین و تکرار است. تالیف این کتاب‌ها اغلب منطبق بر  اهداف و محتوای کتاب درسی و  استانداردهای آموزشی صورت می‌گیرد. خرید کتاب کمک درسی زیست دوازدهم با تخفیف

انواع کتاب های کمک آموزشی زیست دوازدهم

لزوم استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی، خصوصا برای دروس پیچیده و دشواری چون زیست شناسی در مقاطع متوسطه دوم بیشتر احساس می‌شود، چرا که دانش‌آموزان این مقاطع علاوه بر امتحانات پایانی با رقابت فشرده‌ی کنکور سراسری نیز مواجه هستند که موفقیت در آن مستلزم مطالعه و تلاش فراوان است.

کتاب‌های کمک آموزشی زیست دوازدهم متنوع توسط انتشارات معتبر گردآوری شده و در دسترس دانش‌آموزان این مقطع قرار گرفته است که هریک از آن‌ها هدف خاصی را دنبال می‌کنند. اولین گام در استفاده‌ی بهینه از مزایای این نوع کتاب‌ها، شناخت خصوصیات و اهداف آموزشی این کتاب‌ها است. در ادامه به معرفی برخی از این کتاب‌ها خواهیم پرداخت:

کتاب تست زیست شناسی دوازدهم

کتاب های تست زیست شناسی دوازدهم یک منبع عالی و تمام عیار برای مطالعه و فراگیری درس زیست شناسی برای داوطلبان کنکور سراسری هستند. تمرکز ویژه کتاب‌های تست زیست شناسی، ارائه‌ی انواع پرسش‌های چهارگزینه‌ای تالیفی و کنکوری، همراه با پاسخ تشریحی است که به‌منظور آشنایی داوطلبان با سؤالات کنکور سراسری و افزایش مهارت تست‌زنی آن‌ها به تألیف رسیده‌اند.

اهمیت کتاب تست زیست دوازدهم

کتاب‌های تست زیست شناسی دوازدهم در سیستم آموزشی بسیار اهمیت دارند. این کتاب‌ها برای دانش‌آموزان در سال دوازدهم تحصیلی، به عنوان یکی از منابع اصلی درس زیست شناسی استفاده می‌شوند. در ادامه به برخی از اهمیت‌های کتاب‌های تست زیست شناسی دوازدهم اشاره می‌کنیم:

  • پوشش کامل مباحث: این کتاب‌ها معمولاً تمامی مباحث مورد نیاز برای درک و یادگیری زیست شناسی در دوره دوازدهم را پوشش می‌دهند. آنها به صورت جامع و سازمان‌دهی شده، اطلاعات مربوط به مباحث مختلف از جمله اکوسیستم‌ها، تکامل، بیوتکنولوژی، بیماری‌ها و غیره را ارائه می‌دهند.
  • تمرین و تست: کتاب‌های تست زیست شناسی دوازدهم شامل تعداد زیادی تست و تمرین است که برای تمرین و آمادگی دانش‌آموزان برای آزمون‌ها و امتحانات بسیار مفید است. این تست‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا مفاهیم و مهارت‌های خود را در زمینه زیست شناسی بسنجند و بتوانند خود را برای آزمون‌های مدرسه و آزمون ورودی دانشگاه آماده کنند.
  • آشنایی با سبک سوالات آزمون: با خواندن و حل تست‌های موجود در کتاب‌های زیست شناسی دوازدهم، دانش‌آموزان با سبک و نوع سوالاتی که در آزمون‌ها و امتحانات استفاده می‌شود، آشنا می‌شوند. این امر به آنها کمک می‌کند تا استراتژی‌های مناسبی را برای حل سوالات آزمون بیاموزند و اعتماد به نفس بیشتری در مواجهه با آزمون‌ها به دست آورند.
  • منابع مرجع: کتاب‌های تست زیست شناسی دوازدهم منابع معتبری هستند و معمولاً براساس سرفصل‌های درسی و استانداردهای تدریس تهیه می‌شوند. بنابراین، اطلاعات موجود در این کتاب‌ها با استناد به منابع قابل اعتماد و تحقیقات علمی برخی از برترین متخصصان و نویسندگان در زمینه زیست شناسی، به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.
  • تقویت تفکر و تحلیل: سوالات تستی زیست شناسی دوازدهم علاوه بر اینکه مفاهیم را بررسی می‌کنند، توانایی تفکر و تحلیل دانش‌آموزان را نیز تقویت می‌کنند. این سوالات معمولاً شامل تشریح، تفسیر و ارزیابی اطلاعات هستند که دانش‌آموزان را ترغیب به بهره‌گیری از دانش و مهارت‌های یادگرفته شده می‌کنند.

از آنجا که کتاب‌های تست زیست شناسی دوازدهم به طور گسترده در سیستم آموزشی استفاده می‌شوند و تأثیر مهمی در یادگیری دانش‌آموزان دارند، استفاده بهینه و دقیق از این کتاب‌ها می‌تواند در بهبود عملکرد و دستیابی به نتایج مطلوب تحصیلی کمک کند.

کتاب نمونه سؤالات امتحانی زیست شناسی دوازدهم

کتاب‌های نمونه سؤالات امتحانی زیست دوازدهم، منبعی غنی از نمونه سؤالات کتاب زیست شناسی دوازدهم هستند که با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سؤالات امتحانی این درس در مدارس مختلف و کسب آمادگی برای حضور در جلسات امتحان به تالیف رسیده‌اند. این کتاب‌ها ابزار مناسبی برای آشنایی دانش‌آموزان با نقاط ضعف و قوت خود هستند.

کتاب های آموزش زیست شناسی دوازدهم

کتاب های آموزش زیست شناسی دوازدهم، بیشتر با هدف آموزش کامل‌تر مباحث و تکمیل روند تدریس کتاب درسی تالیف می‌شوند. این کتاب‌ها اغلب واجد درس‌نامه‌های جامع و گسترده‌ای هستند که برای عملکرد بهتر با تمرین‌ها و سؤالات متنوع تستی و تشریحی تکمیل می‌شوند. قیمت کتاب کمک درسی زیست دوازدهم

خرید کتاب های کمک آموزشی زیست دوازدهم از کتابانه با تخفیف

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای تأمین آسان و سریع نیازهای آموزشی دانش‌آموزان کلیه‌ی پایه‌های تحصیلی در کشور است.

برای مشاهده و خرید اینترنتی کتاب های کمک آموزشی زیست دوازدهم به کتابانه مرجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به مجموعه‌ی کاملی از این کتاب‌ها،‌ از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید.

با خرید از کتابانه سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت بسته‌بندی در هر محل دلخواه تحویل بگیرید. لازم به ذکر است در سایت کتابانه امکان خریداری کتاب زیست دوازدهم فراهم است.

قیمت کتاب های کمک درسی زیست دوازدهم

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به عرضه‌ی متنوع‌ترین کتاب های کمک آموزشی زیست دوازدهم  با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. با مشاهده‌ی لیست کتاب های کمک آموزشی زیست دوازدهم و مقایسه آن با سایر همکاران، متوجه قیمت‌های مناسب و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید کتاب از کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل