loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
16 کالا

ریاضی و آمار دوازدهم؛ کوهِ وحشتی که با تلاش کنکوری‌ها فرو می‌ریزد!

اگر بخواهیم به یکی از وحشت‌آورترین دروس آزمون سراسری اشاره کنیم، ریاضیات همواره در صدر مجلس خواهد بود! به‌ویژه برای داوطلبان علوم انسانی که گمان می‌کنند اهل کلنجار رفتن با ارقام و اعداد و حساب و کتاب نیستند! در این مطلب قصد داریم با مرور ویژگی‌های درس آمار و ریاضی دوازدهم برای کنکوری‌های رشته انسانی، این کوه همیشه پرادعای وحشت را با تلاش، ممارست و شاید همراهی منابع ریاضی و آمار کنکور انسانی فرو بریزانیم! خرید کتاب کمک درسی ریاض و آمار دوازدهم انسانی

معرفی و یادآوری اهمیت ریاضی و آمار پایه دوازدهم

آمار و ریاضی دوازدهم یکی از دروسی است که معمولا به لحاظ کمتر مورد توجه بودن آن از سوی داوطلب، به‌شدت رتبه‌ساز است! درحقیقت بسیاری از دانش‌آموزان به نیت عدم رویارویی با ترس‌های ناشناخته‌ای که در ذهن خود ساخته‌اند، از همان اوایل مطالعه کنکور دور ریاضی را خط می‌کشند! در نهایت تعداد کمی از داوطلبان که با شجاعت تمام برای این درس زمان کافی گذاشته و با ترس‌های بی‌دلیل مقابله کرده‌اند، پیروز میدان‌اند! 

بودجه‌بندی و تعداد تست ها ریاضی و آمار دوازدهم انسانی در کنکور

سوالات طرح شده از کتاب ریاضی دوازدهم انسانی که در زمره دروس تخصصی داوطلبان علوم انسانی است، از قضا در راس دفترچه کنکور سراسری نشسته و به دستان لرزان داوطلب خوش‌آمد می‌گوید! تعداد کل سوالات مطرح شده از ریاضی و آمار 20 سوال است که داوطلبان باید سوالات را از شماره 101 الی 120 در زمان 25 دقیقه پاسخ دهند. بودجه‌بندی درس ریاضی و آمار دوازدهم انسانی به صورت خلاصه به شرح زیر است:

  •  آمار و احتمال: 3
  • الگوهای خطی: 2
  • الگوهای غیر خطی: 1

در مجموع حدود 6 سوال باتوجه به آموزش ریاضی و آمار دوازدهم انسانی منتظر پاسخگویی شما خواهد بود.

ضریب و میزان اثرگذاری ریاضی و آمار دوازدهم

از آنجایی‌که درس ریاضی دوازدهم برای داوطلبان علوم انسانی در کلیه گرایش‌ها و زیرگروه‌ها اهمیت دارد، بهتر است با دقت بیشتری مطالعه شود. ضریب ریاضی و آمار دوازدهم در کنکور انسانی برای رشته‌های زیر گروه‌های مختلف به صورت زیر است:

  1. داوطلبانی که علاقه‌مند به انتخاب رشته از زیرگروه‌های 2 و 3 علوم انسانی هستند، بدانند که ضریب درس ریاضی و آمار برای این زیرگروه‌ها 4 خواهد بود.
  2. زیرگروه 4 و 5 سوالاتِ کتاب ریاضی دوازدهم انسانی را با ضریب 3 محاسبه می‌کنند و رشته‌های زیرگروه اول نیز با احتساب ضریب 2، اهمیت این درس را بیش از پیش روشن کرده‌اند.

قیمت کتاب تست ریاضی و آمار دوازدهم انسانی

داوطلبان علوم انسانی به این دلایل ریاضی و آمار را جدی بگیرند!

اگر تا به امروز برای کنکوری خواندن ریاضی و آمار دوازدهم قانع نشده‌اید، بهتر است در سریع‌ترین حالت ممکن دلایل تشویق به مطالعه ریاضی به سبک کنکور را در خلوتِ خود مرور کنید:

  1. استقبال کم داوطلبان از پاسخگویی به انواع تست ریاضی و آمار دوازدهم، می‌تواند موقعیت خوبی برای ارتقاء رتبه شما باشد.
  2. بعضی از درس‌های حفظی کاملا غیرقابل پیش‌بینی هستند اما، در ریاضی همه چیز با فرمول و تکنیک‌های قابل‌یادگیری پیش می‌رود؛ کافی است که قلق فرمول‌ها را با حل تمرینات فراوان به دست بیاورید.

آشنایی با منابع ریاضی و آمار کنکور انسانی پایه دوازدهم

از آنجایی‌که آموزش ریاضی و آمار دوازدهم انسانی برای کنکوری‌های انسانی پرچالش و درعین‌حال، تاثیرگذار است، تهیه یک کتاب کمک‌درسی از انتشارات های معتبر می‌تواند در این مسیر، همراه خوبی برای‌تان باشد. بنابراین اگر نیاز به آموزش کامل‌تراز کلاس درس، حل تست‌های گوناگون، توجه بیشتر یه پرسش‌های تشریحی و شب امتحانی دارید، اعتماد به بهترین منابع ریاضی و آمار کنکور انسانی( موجود در وبسایت کتابانه) را از خودتان دریغ نکنید!

خرید کتاب کمک‌آموزشی ریاضی و آمار دوازدهم

احتمالا تاکنون به اهمیت تمرین و ممارست در حل تمرینات کتاب های تست ریاضی و آمار دوازدهم پی برده‌اید؛ خرید یک کتاب کمک‌درسی می‌تواند با ارائه تمرینات متنوع و پاسخ‌نامه تشریحی، هدایت‌گر خوبی در این مسیر باشد. همین امروز کتاب دلخواه‌تان را از کتابفروشی اینترنتی کتابانه تهیه کنید و تجربه یک یادگیری مسلط و عمیق را برای خود رقم بزنید! در سایت کتابانه امکان خریداری کتاب ریاضی و آمار دوازدهم فراهم است.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل