loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
255 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره‌ی کتاب های کمک درسی دوازدهم تجربی

اهمیت پایه دوازدهم تحصیلی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. این پایه، برای موفقیت در کنکور، نقشی حیاتی و اساسی را دارد. دانش‌آموزان این پایه که قصد کسب موفقیت در کنکور را داشته، برای تسلط بر دروس این پایه و همچنین مرور پایه‌های دیگر، تنها یک سال زمان دارند و نیازمند کتاب‌های خوب و برنامه‌ریزی دقیق و مناسب هستند. به همین دلیل تمرکز بر روی این پایه نیاز به حساسیت بیشتر دارد! در این مطلب به دسته‌بندی و معرفی کتاب های دوازدهم تجربی پرداخته شده است. اگر می‌خواهید در این باره اطلاعاتی کسب کنید، با کتابانه همراه باشید. خرید کتاب های کمک درسی دوازدهم تجربی

اهمیت کتاب های کمک درسی دوازدهم تجربی

دانش‌آموزان پایه دوازدهم در رشته علوم‌تجربی، مسیر آکادمیک خود را انتخاب کرده‌اند و دیگر برای کسب نتیجه بهتر با همدیگر رقابت می‌کنند. این پایه، به علت نزدیکی به کنکور، با استرس‌های زیاد و خاص خود همراه است؛ زیرا دانش‌آموز هم بایستی به یادگیری مطالب پایه دوازدهم بپردازد و هم باید زمانی را به‌مرور مطالب پایه‌های دهم و یازدهم اختصاص دهد. اینجاست که اهمیت برنامه‌ریزی و داشتن منابع مناسب و درست، می‌تواند به این دانش‌آموزان کمک شایان توجهی کند؛ بنابراین، استفاده از کتاب‌های برتر کمک درسی دوازدهم تجربی الزامی به نظر می‌رسد. در این مطلب به معرفی انواع کتاب‌های کمک درسی دوازدهم تجربی پرداخته شده است. اگر می‌خواهید این کتاب‌ها را بشناسید و خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دوازدهم تجربی با تخفیف داشته باشید، با این مطلب از کتابانه همراه باشید.

انواع کتاب‌های کمک درسی دوازدهم رشته تجربی

باتوجه‌به اهمیتی که پایه دوازدهم تجربی دارد، انتشارات زیادی اقدام به تألیف و چاپ کتاب برای کمک به دانش‌آموزان این پایه تحصیلی کرده‌اند. در میان انبوه کتاب‌های کمک ‌آموزشی، یافتن کتاب‌های خوب کمی سخت به نظر می‌رسد. اما کتابانه به شما کمک می‌کند تا نوع کتاب و انتشاراتی که به دنبالش هستید را به‌راحتی پیدا کنید و خرید آنلاین کتاب‌های کمک درسی دوازدهم تجربی با تخفیف را انجام دهید. در ادامه به معرفی انواع کتاب‌های کمک درسی دوازدهم تجربی پرداخته شده است.

کتاب های تست (پرسش‌های چهارگزینه‌ای) دوازدهم تجربی

کتاب های کنکور تجربی یا همان کتاب های تست، علی‌الخصوص در پایه دوازدهم، از سری کتاب‌هایی هستند که طرف‌داران زیادی دارند. این کتاب‌ها اساساً برای دوران جمع‌بندی مطالب آموخته شده و یا جمع‌بندی کلیه مطالب طراحی می‌شوند. این کتاب‌ها هم به تثبیت مفاهیم در ذهن دانش‌آموز کمک کرده و هم نکته‌بینی و نکته‌سنجی آنها را هدف قرار می‌دهد. مطالعه این کتاب‌ها، هم در زمان تحصیل و یادگیری و هم در زمان جمع‌بندی، به دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور پیشنهاد می‌شود.

کتاب های کمک آموزشی دوازدهم تجربی

کتاب های کمک آموزشی، یکی دیگر از پرطرف‌دارترین محصولات کمک درسی در میان دانش‌آموزان پایه دوازدهم تجربی است. این کتاب‌ها را می‌توان معلم خصوصی دانش‌آموزان دانست. این نوع کتاب‌ها، در زمانی که معلم در دسترس نیست، ابهامات ذهنی دانش‌آموزان را رفع می‌کنند. کتاب‌های آموزشی، معمولاً با زبانی ساده و قابل‌فهم مسائل را برای دانش‌آموزان بیان کرده و نکات ریز و طلایی را خیلی واضح توضیح می‌دهند. مطالعه کتاب‌های آموزش، یک تدریس مجدد و با جزئیات بیشتر محسوب می‌شوند.

کتاب های کار و تمرین دوازدهم تجربی

کتاب های کار، از کتاب‌های بسیار مفید و کاربردی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم تجربی هستند. این کتاب‌ها بر تمرین و تکرار تأکید داشته و سعی دارند با آن مفاهیم جدید درسی را در ذهن دانش‌آموزان تثبیت کنند. این نوع کتاب‌ها معمولاً خلاصه‌ای از دروس کتاب درسی را پوشش می‌دهند و با تمرین زیاد، به ارائه نکات ریز، کاربردی و مهم می‌پردازند. کتاب‌های کار سعی می‌کنند که تمامی نکات کتاب‌های درسی را پوشش دهند.

کتاب های نمونه سوالات امتحانی

کتاب های نمونه سوالات امتحانی پایه دوازدهم تجربی، یکی دیگر از کتاب‌های پرطرف‌دار در میان دانش‌آموزان این پایه است. این عنوان کتاب‌ها، به ارائه سؤالات امتحانی زیاد و استاندارد می‌پردازند و علاوه بر تمرین و تکرار برای یادگیری و تثبیت آموخته‌ها در ذهن، در شب‌های امتحان، می‌توانند ناجی دانش‌آموزان باشند و از استرس آنها بکاهند. در این کتاب‌ها، آزمون‌های مختلف کلاسی، پایانی نیمسال تحصیلی و سایر آزمون‌های دوازدهم تجربی جمع‌آوری شده است.

کتاب های گام به گام دوازدهم تجربی

کتاب های گام به گام، سالیان سال است که به کمک دانش‌آموزان آمده و از برترین کتاب‌های همه پایه‌های تحصیلی هستند. در این کتاب‌ها سعی شده که مفاهیم و نکات دروس به دانش‌آموزان با زبانی ساده ارائه شود و پوششی کامل بر پاسخ تمام تمرین‌ها، فعالیت‌ها، سؤالات و... درون کتاب درسی وجود داشته باشد. در این کتاب‌ها، مسائل به طور دقیق بررسی می‌شوند و نقاط ضعف دانش‌آموزان رفع می‌شوند.

بهترین ناشران آموزشی مقطع دوازدهم رشته تجربی

انتشارات های برتر کتاب های کمک درسی، کتاب‌های زیادی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته علوم‌تجربی تألیف و منتشر کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به انتشارات مهروماه، قلم‌چی، گاج، خیلی سبز، مبتکران، گل واژه، نشر الگو، منتشران، کاگو و... اشاره کرد.

خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دوازدهم تجربی از کتابانه

انتخاب و خرید کتاب های کمک درسی دوازدهم رشته تجربی، در میان انبوه کتاب‌هایی که در بازار موجود است، آگاهی، راهنمایی و زمان ویژه‌ای را می‌طلبد. در این میان، خرید اینترنتی کتاب، یکی از بهینه‌ترین و سریع‌ترین انتخاب‌ها است. شما می‌توانید با انتخاب خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دوازدهم تجربی با تخفیف از طریق سایت کتابانه، خیلی دقیق، سریع و راحت، از محتوا، تخفیف و قیمت کتاب کمک درسی دوازدهم تجربی مطلع شوید و آن‌ها را به بهترین قیمت خریداری کنید. خرید آنلاین کتاب‌های کمک درسی دوازدهم تجربی با تخفیف را از کتابانه بخواهید!

قیمت کتاب‌های کمک درسی دوازدهم تجربی

قیمت کتاب کمک درسی دوازدهم تجربی بسیار متنوع است و این تنوع به علت تفاوت در محتوا، جنس کاغذ و جلد، حجم و... است؛ اما آنچه که اهمیت دارد، تناسب بین محتوا و قیمت کتاب‌ها است. در کتابانه می‌توانید پیش از خرید کتاب کمک درسی دوازدهم رشته تجربی، از انتخاب خود مطمئن شده و خریدی درست و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. برای اطلاع از محتوا و قیمت کتاب کمک درسی دوازدهم تجربی موردنظر خود، می‌توانید به بخش توضیحات کتاب‌ها در سایت مراجعه کنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل