loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های جغرافیا دوازدهم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
10 کالا

جغرافیا دوازدهم؛ خوش‌قلق و رتبه‌ساز به شرط آگاهی!

لزوم تهیه منابع کمک آموزشی برای بعضی از درس‌های حاضر در کنکور، پررنگ‌تراز سایر دروس است؛ اما بعضی وقت‌ها ورق آن‌چنان برمی‌گردد که در یک قدمی رشته یا دانشگاه دلخواه، به دلیل جدی نگرفتن همان درس‌ها از قافله عقب می‌مانیم! جغرافیا دوازدهم، یکی از مهجورمانده‌های کنکور انسانی است که در این مقاله، به بررسی اهمیت منابع جغرافیا کنکور خواهیم پرداخت. خرید کتاب کمک درسی جغرافیا دوازدهم

معرفی و بررسی دلایل اهمیت جغرافیا دوازدهم

جغرافیا دوازدهم درسی است که به‌طور اختصاصی برای داوطلبان کنکور انسانی طراحی شده است؛ درحقیقت برای پذیرفته شدن در رشته‌های مختلف علوم انسانی به‌ویژه رشته‌های زیرگروه 4 (رشته جغرافیا، تاریخ، باستان شناسی، علوم سیاسی و ...) تهیه کتاب تست کنکور جغرافیا اهمیت قابل‌توجهی دارد. فراموش نکنید که موفقیت در پاسخ به سوالات مهم جغرافیا دوازدهم انسانی در امتحان نهایی، باتوجه به تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور، مسیر رسیدن به اهداف‌تان را هموارتر خواهد کرد.

کتاب جغرافیا دوازدهم چند درس دارد؟

کتاب درسی جغرافیا دوازدهم یکی از دروس تخصصی کنکور انسانی است که سه فصل دارد و هرفصل 2 درس را پوشش می‌دهد. سه فصل جغرافیا دوازدهم تحت عناوین زیر ارائه می‌شود:

  • فصل اول: جغرافیای سکونت‌گاه‌ها
  • فصل دوم: جغرافیای حمل‌ونقل
  • فصل سوم: مخاطرات طبیعی

ضریب جغرافیا دوازدهم در کنکور انسانی

ضریب یک درس در کنکور، به منزله میزان تاثیرگذاری آن درس برای رسیدن به رشته موردعلاقه کنکوری‌ها است؛ ضرایب باتوجه به نوع زیرگروهی که رشته انتخابی دارد، تاثیرگذاری متفاوتی دارند. برای مثال، ضریب منابع جغرافیا کنکور برای زیرگروه‌های 1،2،3 و 5 یک است اما، پاسخگویی به سوالات جغرافی دوازدهم برای علاقه‌مندان به انتخاب رشته از زیرگروه 4، با ضریب سه محاسبه خواهد شد. قیمت کتاب تست جغرافیا دوازدهم

سهم جغرافیا دوازدهم در کنکور انسانی

باتوجه به اینکه درس جغرافیا به همراه درس تاریخ در دفترچه دروس تخصصی کنکور انسانی حضور دارد، 30 سوال از مجموع این دو درس طرح خواهد شد که سهم جغرافیا در کل 15 سوال است. جغرافیا دوازدهم از این 15 سوال، 5 سوال را به خود اختصاص می‌دهد.

چگونه انواع منابع جغرافیا کنکور را انتخاب کنیم؟

توجه به رویکرد کنکوری تست کنکور جغرافیا به‌ویژه در مقطع دوازدهم اهمیت زیادی دارد. البته خوب است یادآوری کنیم که با نزدیک‌تر شدن صدای قدم‌های کنکور، امتحانات نهایی هم چشمک‌زنان دانش‌آموزان را زیر نظر خواهند داشت! وبسایت کتابانه در این صفحه، میزبان انواع کتب کمک درسی(کتاب های تست جغرافیا، آموزش و گام به گام) است که برای کسب درصد بالای جغرافی پایه دوازدهم عصای دست‌تان باشد.

تست کنکور جغرافیا یا حل سوالات امتحان نهایی؟ کدام یک ضرورت دارد؟

در مبحث انتخاب کتاب کمک‌درسی، هدف از خرید کتاب نکته قابل‌توجهی است. اگر قصد تهیه کتابی دارید که با دیدن سوالات مهم جغرافیا دوازدهم انسانی در جلسه کنکور غافلگیر نشوید، کتاب‌های جامع کنکور انسانی و کتاب های کمک‌درسی جغرافیا دوازدهم(تست و انواع کتاب‌کار) گزینه مناسبی هستند. اما اگر قصد تمرکز بر امتحانات نهایی دوازدهم انسانی را دارید، کتاب‌های گام‌به‌گام جغرافیا دوازدهم، کتاب‌های شب امتحانی، سیرتا پیازها و کتاب‌هایی که درس‌نامه آموزشی مفصل دارند، بهترین انتخاب برای شما است.

خرید کتاب کمک‌آموزشی جغرافیا دوازدهم

شاید در وهله اول، درس جغرافیا زیر سایه دروس تخصصی دیگر نادیده گرفته شود اما، اگر خواهان رشته‌های زیرگروه 4 باشید، بهتر است تا دیر نشده دست دوستی با این درس را بفشارید! حتی برای موفقیت در رشته‌های سایر زیرگروه ها نیز جغرافیا با ضریب یک، بدون تاثیر نخواهد بود. همین امروز منبع کنکوری دلخواه‌تان را از صفحه منابع جغرافیا کنکور در وبسایت کتابانه انتخاب کرده و با قدم‌هایی محکم‌تر، روی این مسیر پرچالش و لبریز از اضطراب را کم کنید! در سایت کتابانه امکان خریداری کتاب جغرافی دوازدهم فراهم است.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل