loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
10 کالا

جامعه شناسی دوازدهم؛ این درس اختصاصی را نباید دست کم گرفت!

جامعه شناسی پیش از آن‌که یک درس یا رشته دانشگاهی باشد، یک تجربه جذاب است که نتیجه بررسی پدیده‌های اجتماعی خواهد بود! برای همین عنوان یکی از مهم‌ترین درس‌های داوطلبان کنکور انسانی را نیز از آن خود کرده است. مطالعه کتاب جامعه شناسی 3 و تهیه یک کمک‌درسی عالی برای پیشرفت در این درس، می‌تواند به منزله سکوی پرتاب شما در امتحانات نهایی جامعه شناسی دوازدهم و آزمون سراسری باشد؛ مقاله امروز دقیقا به معرفی این رشته و تاثیرات شگفت‌انگیز آن در موفقیت دانش‌آموزان می‌پردازد؛ با ما تا انتها همراه باشید! خرید کتاب تست جامعه شناسی با تخفیف

معرفی و یادآوری اهمیت جامعه شناسی دوازدهم

جامعه شناسی دوازدهم انسانی 1402یکی از اصلی‌ترین کتاب‌های درسی این رشته در پایه دوازدهم است. سوالات جامعه شناسی دوازدهم انسانی تحت همین عنوان در دفترچه سوالات اختصاصی کنکور ارائه نمی‌شود و با عنوان علوم اجتماعی، سوالات را به خود اختصاص می‌دهد. باتوجه به اینکه کتاب جامعه‌ شناسی مباحث شیرین و ملموس‌تری نسبت به سایر دروس علوم انسانی دارد، پیشنهاد می‌کنیم برای ارتقاء رتبه نهایی خود در کنکور سراسری، زمان را از دست ندهید.

کتاب جامعه شناسی دوازدهم چند درس دارد؟

کتاب جامعه شناسی 3 ده درس را پوشش می‌دهد که تحت عناوین زیر ارائه شده‌اند:

  1. ذخیره دانشی
  2. علوم اجتماعی
  3. نظم اجتماعی
  4. کنش اجتماعی
  5. معنای زندگی
  6. قدرت اجتماعی
  7. نابرابری اجتماعی
  8. سیاست هویت
  9. پیشینه علوم اجتماعی در جهان اسلام
  10. افق علوم اجتماعی در جهان اسلام

خرید کتاب کمک آموزشی جامعه شناسی دوازدهم

بودجه‌بندی سوالات جامعه شناسی دوازدهم در کنکور

در کنکور سراسری به‌طورکلی 20 سوال از هر سه جامعه شناسی دوازدهم انسانی 1402 طراحی می‌شود که سهمِ جامعه شناسی دوازدهم حدودا 6 تا 8 سوال خواهد بود. البته توجه داشته باشید که داوطلبان کنکور انسانی تست جامعه شناسی دوازدهم و سایر پایه‌ها را از سوال 216 الی 235 تحت عنوان درسِ "علوم اجتماعی" پاسخ می‌دهند. درحقیقت سوالات علوم اجتماعی از مجموع کتاب‌های جامعه شناسی( پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم) طرح شده است.

ضریب درس جامعه شناسی دوازدهم در آزمون سراسری

درس علوم اجتماعی در زیر گروه اول ضریب 1و در زیرگروه‌های 3 و 4 با ضریب 2 محاسبه می‌شود. اوج اهمیت ضریب این درس برای دانش‌آموزانی است که به رشته‌های زیرگروه 2 و 5 مانند روان‌شناسی، علوم تربیتی، مشاوره، علوم ارتباطات، خبرنگاری و کتابداری علاقه دارند؛ درصد علوم اجتماعی یا همان جامعه شناسی برای این رشته‌ها با بالاترین ضریب خود یعنی ضریب 3 محاسبه خواهد شد. قیمت کتاب تست جامعه شناسی

آشنایی با انواع کتاب‌های کمک درسی جامعه شناسی پایه دوازدهم

برای دستیابی به رتبه و دانشگاه مطلوب، مطالعه کتاب جامعه شناسی دوازدهم به تنهایی کافی نیست! بهتر است در این مسیر تست زدن مداوم را فراموش نکنید و از یک کتاب تست جامعه شناسی دوازدهم استفاده نمایید. البته ضروری است پیش از تهیه کتاب موردنظرتان، مشخصات کتاب‌های مختلف در وبسایت کتابانه را به دقت بررسی کرده و سپس با خرید آگاهانه، موفقیت‌تان در امتحان نهایی یا آزمون سراسری را تضمین کنید.

خرید کتاب کمک آموزشی جامعه شناسی دوازدهم

درس جامعه شناسی دوازدهم به ظاهر با به خاطر سپردن مطالب آسان و دوست‌داشتنی خواهد بود اما، فراموش نکنید که هرساله قلق طراحان سوالات تستی کنکور و انواع پرسش‌های امتحانات نهایی تغییر می‌کند! حالا اگر اقبال بلند نباشد و یکی از خوش‌قلق‌هایش نصیب‌مان نشود، شانس بزرگ برای پیروزی در میدان نبرد کنکور را از دست داده‌ایم! خلاصه کلام این است که کنکوری‌ها سوالات جامعه شناسی دوازدهم انسانی را جدی بگیرند؛ یقینا با کسب درصد بالایی در این درس، یک قدم به رویاهای‌تان نزدیک‌تر خواهید شد. لازم به ذکر است در سایت کتابانه امکان خریداری کتاب جامعه شناسی دوازدهم فراهم است.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل