loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
285 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

خرید کتاب های بالای 9 سال (گروه سنی ج)

کتاب های بالای 9 سال (گروه سنی ج)

ذهن کودکان و نوجوانان مانند اسفنج، تقریباً هر اطلاعاتی را از محیط به خود جذب می‌کنند. کتاب خواندن برای کودکان - در هر سنی – باعث افزایش رشد مغز، افزایش خلاقیت، تقویت پیوندهای اجتماعی و موارد بسیار دیگر می‌شود. از طرف دیگر ریشه کتاب‌خوانی و علاقه به مطالعه در کودکی افراد قرار دارد. تنها مستلزم چند کتاب، اشتیاق و صرف کمی زمان است. همگی ما بر این نکته واقفیم که انتخاب کتاب خوب برای کودکان و نوجوانان کار ساده‌ای نیست و انتخاب کتاب های مناسب برای این گروه‌های سنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کتاب کودک و نوجوان بر اساس معیارهایی همچون حجم کتاب، نوع طراحی، نوع محتوا و... به 6 گروه دسته‌بندی می‌شوند. کتاب های بالای 9 سال یا به عبارتی گروه سنی ج مختص کودکانی است که به‌طور کامل بر خواندن و نوشتن تسلط یافته‌اند. به‌منظور راهنمایی شما مخاطبان عزیز در این مطلب سعی داریم به معرفی کتاب های مناسب برای گروه سنی ج بپردازیم؛ با کتابانه همراه باشید.

اهمیت کتاب های بالای 9 سال، مناسب برای گروه سنی ج

شما به‌عنوان والدین یا هر فردی که وظیفه تربیت کودکان را بر عهده دارد، دارای نقش مهمی در موفقیت فرزند بالای 9 سال خود هستید. یکی از روش‌های عالی رشد و موفقیت فرزندان، ترغیب آن‌ها به کتاب‌خوانی و پرورش مهارت‌های مطالعه کتاب در آن‌ها است. مطالعه برای موفقیت فرزند شما چه در جامعه و چه در مدرسه ضروری است. مطالعه نقش مهمی در رشد اجتماعی و عاطفی، توسعه زبان، عملکردهای اجرایی همچون حافظه فعال، روابط، همدلی و درک دیگران، تخیل و توانایی انتخاب رفتارهای سالم (جلوگیری از رفتارهای پرخطر و انتخاب‌های ناسالم) دارد.

ویژگی کتاب های بالای 9 سال، مناسب برای گروه سنی ج

گروه سنی ج به گروه‌های سنی بالای 9 سال و سال‌های پایانی دبستان یعنی چهارم، پنجم و ششم ابتدایی اطلاق می‌شود. در این دوره کودکان دارای تفکر انتزاعی هستند، درک بالایی داشته و از آمادگی حضور در فعالیت‌های گروهی برخوردارند. با توجه به این مسئله، کتاب های مناسب برای گروه سنی ج کتاب هایی هستند که بر بازی‌های اکتشافی، حس رقابت‌جویی، بازی‌های رفتارهای اجتماعی، اخلاق مدار و اصول و قوانین گروهی و آموزش متمرکز باشند.

خرید اینترنتی کتاب های بالای 9 سال، مناسب گروه سنی ج

امروزه به سبب صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها خریدهای اینترنتی و غیرحضوری در بین بسیاری از افراد رواج یافته است. به‌خصوص در افرادی که به سبب کمبود وقت، زندگی در مناطق خاص و دوری از برخی امکانات، دسترسی کمتری به برخی از کتاب ها دارند. بر همین اساس، همکاران ما در سایت فروشگاه اینترنتی کتابانه در تلاش‌اند تا امکان دسترسی به انواع کتاب های مناسب تمامی گروه‌های سنی و نیز کتاب های مناسب برای گروه سنی ج را برای مخاطبان خود فراهم نمایند. برای خرید اینترنتی کتاب های بالای 9 سال، مناسب گروه سنی ج می‌توانید به سایت کتابانه مراجعه نمایید. ما کوشیده‌ایم، بهترین ترجمه کتاب های خارجی و بهترین چاپ کتاب های داخلی را در اختیار مخاطبین گرامی قرار دهیم و از طریق دسته‌بندی موضوعی و فراهم آوردن امکان جستجو، پروسه سفارش آنلاین کتاب را برای ایشان ساده سازیم. گروه پشتیبانی ما به‌صورت تمام‌وقت در خدمت شما عزیزان است. برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب های موردنظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید، پس از طی مراحل پرداخت کنید و با خیالی آسوده سفارش‌های خود را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های بالای 9 سال، مناسب گروه سنی ج

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاه کتاب خوب، داشتن تنوع بالا، محصولات باکیفیت و درعین‌حال قیمت‌گذاری مناسب بر روی کتاب ها و محصولات است. با یک قیاس ساده متوجه تفاوت قیمت کتاب ها و محصولات کتابانه با سایر سایت‌های خرید اینترنتی کتاب خواهید شد و از بهترین قیمت کتاب های بالای 9 سال، مناسب گروه سنی ج در سایت کتابانه بهره‌مند خواهید شد.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل