loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
55 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

اهمیت درس فیزیک در کنکور ریاضی

درس فیزیک، بین داوطلبان رشته‌های ریاضی و تجربی، اهمیت ویژه‌ای دارد. این درس، یکی از مهم‌ترین، رتبه‌سازترین و دشوارترین دروس در کنکور رشته ریاضی فیزیک است. کسب درصد بالا در درس فیزیک، می‌تواند رتبه خوب داوطلب این رشته را تضمین نماید. آنچه که باعث کسب درصد بالا در فیزیک است، درک عمیق مباحث، تمرین و تکرار است. این درس شامل چهل و پنج سؤال در کنکور بوده که داوطلبان می‌بایست ترجیحاً در پنجاه و پنج دقیقه به آنها پاسخ بدهند. برای رسیدن به تسلط کافی در پاسخگویی به سؤالات فیزیک در مدت‌زمان تعیین شده، تسلط بر مسائل و مفاهیم این درس، تنها راه نجات خواهد بود که تنها با تمرین و ممارست بسیار، قابل کسب است. ازاین‌رو، خرید منابع فیزیک کنکور ریاضی در قالب کتاب‌های کنکور می‌تواند راهگشای داوطلبان باشد. در این مطلب به بررسی لیست کتاب های فیزیک کنکور پرداخته شده است. اگر قصد خرید کتاب فیزیک کنکور ریاضی را دارید، این مطلب برای شماست. خرید کتاب تست فیزیک کنکور ریاضی

حداقل درصد موردنیاز فیزیک برای کسب رتبه سه‌رقمی

همیشه کسب رتبه سه‌رقمی، یکی از ایده‌آل‌ها برای داوطلبان کنکور بوده و هست. درست است که پیش‌ازاین گفته شد که فیزیک درسی رتبه ساز بین داوطلبان کنکور ریاضی است، اما به ضرس قاطع نمی‌توان گفت که همیشه درصدی خاص می‌تواند شما را به رتبه‌ای خاص برساند. این امر کاملاً نسبی است و درصد شما در مقایسه با سایر داوطلبان در منطقه شما و درصدهای دیگر دروس شما است که در تعیین رتبه معنی‌دار می‌شود. اما با بررسی کارنامه‌های داوطلبان سال‌های گذشته، داوطلبانی که درصد فیزیکشان بالای چهل درصد بوده و درصدهای قابل قبولی در دروس دیگر، رتبه‌های قطعی سه‌رقمی کنکور بوده‌اند!

روش مطالعه فیزیک کنکور

باتوجه‌به بودجه‌بندی‌هایی که به‌صورت تجربی به‌دست‌آمده، فیزیک پایه دوازدهم از اهمیت بیشتری نسبت به دو پایه دهم و یازدهم دارد، اما این به این معنا نیست که مطالعه این دو پایه فراموش شود و یا دست‌کم گرفته شود. همه داوطلبان کنکور ریاضی بر این مسئله واقف‌اند که بسیاری از مباحث فیزیک دنباله‌دار بوده و در پایه بعد تکمیل‌تر می‌شود؛ بنابراین، تسلط بر مفاهیم پایه‌های دهم و یازدهم است که باعث ایجاد تسلط بر مباحث فیزیک دوازدهم می‌شود. داوطلبان کنکور، می‌بایست طی سه مرحله آموزش، تثبیت و تسلط، بر درس فیزیک مسلط شوند تا بتوانند درصدهای قابل قبولی را در کنکور ریاضی کسب نمایند. بدین صورت که مفاهیم را از کتب و یا به کمک معلم آموخته و با مثال‌ها درک نموده، سپس به حل تمرینات پرداخته، روش حل مسائل و پاسخگویی به سؤالات فیزیک را درک کرده و پس از آن، به تکرار مسائل، حل تمرینات زیاد، حل تست‌های کنکور سال‌های گذشته و یا تست‌های تألیفی استاندارد و بررسی دقیق آنها بپردازد. سطح تمریناتی که داوطلبان برای تثبیت مباحث حل می‌کنند، میزان تسلط آنها بر سؤالات کنکور را تعیین می‌نماید.

تکنیک حل مسئله فیزیک در کنکور

حل مسائل فیزیک، وابسته به فهم مطالب، مفاهیم و سؤال است؛ بنابراین داوطلب باید سؤال‌ها را به‌خوبی بخواند و بفهمد. پس از آن باید داده‌ها یادداشت، مجهولات کشف و فرمول‌های اصلی و مرتبط، به یاد آورده شده و ارتباط معنادار بین پارامترها درک شوند. روشی هوشمند که بسیاری برای حل مسائل فیزیک کنکور از آن استفاده می‌کنند، جای‌گذاری گزینه‌ها در صورت‌مسئله و یا فرمول‌های آن است. به یاد داشته باشید، هیچ روش حل مسئله‌ای به جز تکرار مفاهیم و تمرین بسیار زیاد نمی‌تواند شما را در امر سریع پاسخ‌دادن به مسائل فیزیک یاری کند.

انواع کتاب‌های فیزیک برای کنکور سراسری

لیست کتاب های فیزیک کنکور رشته ریاضی فیزیک، باتوجه‌به نیاز‌های داوطلبان تدوین شده است. این کتاب‌ها سعی دارند تا نقاط قوت آنها را تقویت و به رفع نقاط ضعف آنها بپردازند؛ ازاین‌رو، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که متناسب با نیازهای طیف وسیعی از داوطلبان این رشته باشند. داوطلبان این رشته می‌بایست متناسب با نیاز خود، نسبت به خرید منابع فیزیک کنکور ریاضی اقدام نمایند. قیمت کتاب فیزیک کنکور رشته ریاضی

کتاب تست فیزیک کنکور

تمرین و تکرار، با استفاده از سؤالات کنکورهای سال‌های گذشته و حل تمرینات و سؤالات استاندارد، باعث ایجاد فهم عمیق و تثبیت اطلاعات در ذهن داوطلبان شرکت در کنکور ریاضی و فیزیک می‌شود. ازاین‌رو، خرید کتاب تست فیزیک می‌تواند راهگشایی برای داوطلبان باشد. خرید کتاب تست فیزیک و مطالعه آنها، در راستای جمع‌بندی مطالب آموخته شده در دبیرستان، بهترین روش مطالعه مجدد این درس است. این تمرین و تکرار‌ها است که ذهن داوطلبان  را برای نکته‌بینی جلسه کنکور آماده می‌نماید.

کتاب آموزش فیزیک کنکور

کتاب‌های آموزش فیزیک کنکور، از جمله کتاب‌های محبوب در سال کنکور هستند. این کتاب‌ها، به‌طورکلی، جامع و موضوعی، با ادبیاتی روان، به آموزش فیزیک پرداخته و ابهامات را رفع می‌نمایند. اصولاً این کتاب‌ها به‌گونه‌ای تدوین شده‌اند که بتوانند به‌صورت خودآموز مورداستفاده قرار گیرند و نیاز داوطلبان به معلم را به حداقل برسانند.

کتاب جمع‌بندی فیزیک کنکور

از اهمیت دوران جمع‌بندی هیچ داوطلب کنکوری بی‌اطلاع نیست! ماه‌های منتهی به آزمون کنکور، از جمله حیاتی‌ترین و مهم‌ترین ماه‌ها و روزها برای داوطلبان کنکور است. داوطلبان کنکور ریاضی فیزیک، می‌بایست در این ایام، به حل و بررسی پاسخ سؤالات کنکور و سؤالات تألیفی استاندارد بپردازند و مطالب درسی را با استفاده از یک کتاب جمع‌بندی مناسب، را دوره و جمع‌بندی نمایند. موفقیت در این دوره می‌تواند اعتمادبه‌نفس داوطلبان را تا حد زیادی افزایش دهد.

ساختار کتاب‌های کنکور فیزیک

کتاب‌های فیزیک جامع برای کنکور ریاضی فیزیک، برخلاف کتاب‌های آموزشی و کمک‌آموزشی پایه‌های دهم تا دوازدهم، توضیحات زیادی ندارند و بسیار دقیق، هدفمند، موضوعی و تخصصی، به جمع‌بندی مباحث سه پایه پرداخته و نکات طلایی زیادی را بیان می‌کنند؛ همچنین سعی دارند تا نکته‌بینی و حضور ذهن را در داوطلبان تقویت نمایند. این کتاب‌ها معمولاً پاسخ‌نامه‌هایی مفصل و پر نکته و درس‌نامه‌هایی مختصر دارند. داوطلبان شرکت در کنکور ریاضی فیزیک، با خرید کتاب تست فیزیک کنکور و مطالعه دقیق آنها، با سؤالات کنکور آشنا شده، با تمرین و تکرار به تسلط بر مباحث رسیده و  اعتمادبه‌نفس بیشتری را برای شرکت در کنکور کسب نمایند. خرید کتاب آموزش فیزیک رشته ریاضی

سطح‌بندی کتاب‌های فیزیک کنکور

داوطلبان شرکت در کنکور، بهتر است پیش از خرید کتاب فیزیک کنکور ریاضی مطلع باشند که این کتاب‌ها، دارای سطح‌بندی بوده و داوطلبان می‌بایست باتوجه‌به سطح خود اقدام به خرید کتاب فیزیک کنکور ریاضی کنند. ماهیت درس فیزیک به‌گونه‌ای است که می‌توان پیچیده‌ترین و سخت‌ترین سؤال‌ها را از مفاهیم آن مطرح نمود که کمتر داوطلبی قادر به پاسخگویی به آنهاست. این نوع سؤالات نه‌تنها باعث پیشرفت داوطلب نمی‌شوند، بلکه باعث افزایش اضطراب و کاهش اعتمادبه‌نفس شرکت در آزمون نیز می‌شوند. داوطلبان باید متناسب با سطح خود، از کتاب‌های استاندارد آمادگی کنکور استفاده نمایند. لیست کتاب های فیزیک کنکور  را می‌توان سطح‌بندی نمود. کتاب‌های ساده‌تر، مناسب برای داوطلبان ضعیف‌تر یا کسانی که به‌تازگی شروع به یادگیری کرده‌اند، کتاب‌های متوسط، مناسب برای کسانی که مرحله آموزش را گذرانده و قصد تمرین و رسیدن به تسلط را دارند و کتاب‌های سطح بالا، برای داوطلبانی است که قصد ندارند حتی یک سؤال را نیز در کنکور از دست بدهند. داوطلبان باید توجه داشته باشند که سادگی بیش از حد و پیچیدگی زیاد، هر دو از عوامل هدررفتن زمان باارزش آنها هستند.

خرید کتاب فیزیک کنکور از کتابانه با تخفیف

درس فیزیک یکی از سرنوشت‌ساز‌ترین دروس و خرید منابع فیزیک کنکور ریاضی، یکی از پرچالش‌ترین خرید کتاب‌ها برای داوطلبان رشته ریاضی فیزیک است. اگر قصد خرید کتاب فیزیک کنکور ریاضی یا سایر کتاب های کمک درسی را دارید، کتابانه را به‌عنوان مرجع خرید خود انتخاب کنید. شما می‌توانید با استفاده از اطلاعات این وب‌سایت کتاب مطلوب خود را انتخاب کرده و خریدی امن و با تخفیف را تجربه کنید.

قیمت کتاب فیزیک کنکور ریاضی

قیمت کتاب‌های فیزیک کنکور رشته ریاضی فیزیک یا به طور کلی کتاب کنکور رشته ریاضی، بسته به نوع آنها می‌تواند متفاوت باشد. این کتاب‌ها برای کارایی‌های مختلف، با قیمت‌های متنوع و برای سطوح مختلف تألیف می‌شوند. شما می‌توانید پیش از خرید کتاب فیزیک کنکور ریاضی، از طریق سایت کتابانه، از قیمت و اطلاعات تکمیلی این کتاب‌ها مطلع شوید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل