loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
7 کالا

درباره کتاب زمین شناسی کنکور

درس زمین شناسی یکی از دروس تخصصی و نسبتا دشوار گروه تجربی است. این درس یکی از دروس مؤثر در افزایش رتبه متقاضیان رشته‌های زیرگروه 3 تجربی است که با مطالعه‌ی دقیق کتاب درسی و مطالعه‌ی منابع کمک‌آموزشی مفید می‌توان با نتایج قابل‌قبولی از این درس در کنکور سراسری دست یافت. به‌منظور راهنمایی داوطلبان تجربی، در ادامه‌ به بررسی کتاب های زمین شناسی کنکور و نحوه‌ی خرید منابع زمین شناسی کنکور به صورت اینترنتی خواهیم پرداخت. خرید کتاب های زمین شناسی کنکور

تاثیر درس زمین شناسی در کنکور

درس زمین‌شناسی اولین درس از دروس اختصاصی دفترچه‌ی کنکور تجربی است که 25 سوال از سؤالات کنکور سراسری را به خود اختصاص داده است و داوطلبان تجربی20 دقیقه فرصت دارند تا به این سؤالات پاسخ دهند. درس زمین‌شناسی در تعدادی از زیرگروه‌های رشته تجربی ضریب 1 دارد، اما به دلیل داشتن ضریب 4 در رشته‌های زیرگروه 3 تجربی، اهمیت ویژه‌ای برای متقاضیان این رشته‌ها دارد. متقاضیان قبولی در رشته‌های زیرگروه 3 نظیر رشته داروسازی، برای موفقیت بایستی درصد خوبی از این درس کسب نمایند. هرچند زمین‌شناسی درسی نسبتا دشوار با نکات و حفظیات زیاد است اما یکی از مزایای آن داشتن یک منبع مطالعاتی برای کنکور سراسری (کتاب زمین شناسی یازدهم) است.

ساختار کتاب های کنکور زمین شناسی

کتاب ‌های زمین شناسی کنکور بسته محتوا و کاربرد به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شوند و هر داوطلب قبل از تهیه‌ی یک منبع مطالعاتی مفید برای این درس، باید با انواع کتاب های کنکور زمین شناسی آشنا باشند. یکی از این دسته‌بندی‌ها، دسته‌بندی بر اساس ساختار است. کتاب های جامع یکی از ساختارهای کتاب های کنکوری است که معمولا تمام مباحث پایه‌های یک درس خاص را پوشش می‌دهند.  در مورد زمین شناسی تنها منبع مطالعاتی برای کنکور کتاب درسی زمین‌شناسی یازدهم است. کتاب های جامع کنکوری این درس مطابق با کتاب درسی در 7 فصل چیده شده است و متشکل از درس‌نامه‌های جامع، نکات مهم و کلیدی و پس از آن انواع سؤالات کنکوری و تالیفی برای مرور و تثبیت آموخته‌ها می‌باشند.

خرید کتاب زمین شناسی کنکور با تخفیف از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه مرجعی جامع و مورداعتماد برای دسترسی سریع و آسان کلیه‌ی داوطلبان کنکور در سراسر کشور به منابع برتر و باکیفیت کنکوری است. برای خرید منابع زمین شناسی کنکور  می‌توانید به سایت کتابانه مراجعه نمایید و ضمن بهره‌مندی از پشتیبانی خرید و سایر خدمات، سفارشات خود را در سریعترین زمان و با بهترین کیفیت بسته‌بندی در محل موردنظرتان تحویل بگیرید.

قیمت کتاب زمین شناسی کنکور

اگر مایل به خرید کتاب‌های کنکور تجربی با بهترین شرایط هستید به کتابانه مراجعه نمایید. با مشاهده لیست کتاب های زمین شناسی کنکور و یا سایر کتاب های کمک درسی در کتابانه و مقایسه آن با سایر همکاران، متوجه قیمت‌های مناسب و باصرفه و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. از فرصت استفاده نمایید و با سفارش و خرید کتاب زمین شناسی کنکور از کتابانه، از قیمت‌های مناسب و تخفیفات ویژه این فروشگاه بهره‌مند شوید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل