loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
8 کالا

درباره کتاب درسی پنجم

برای خرید کتاب درسی پنجم دبستان، نهاد رسمی آموزش و پرورش هرساله مدت‌ها پیش از شروع مدارس اطلاع‌رسانی می‌کند و امکان ثبت نام کتاب درسی پنجم ابتدایی به همراه سایر پایه‌های تحصیلی، به راحتی فراهم خواهد بود. اما آیا هیچ راهی برای کسانی که این فرصت را از دست می‌دهند، هست؟! البته که هست! مطل این صفحه از سایت کتابانه دقیقا به بررسی همین موضوع می‌پردازد؛ اگر شما نیز در زمره جاماندگان از دریافت کتاب های کلاس پنجم ابتدایی سال 1401 قرار دارید، با مطالب این صفحه همراه باشید. خرید کتاب درسی پنجم

معرفی کتاب های درسی پنجم در یک کلام!

به طور کلی در کلاس پنجم ابتدایی، 7 کتاب درسی پنجم به شرح زیر وجود دارد:

نکته قابل‌توجه این است که بعضی از والدین ترجیح می‌دهند در مواردی مانند مطالعه دروس ریاضی و علوم، کتاب کمک درسی را جایگزین خرید کتاب درسی پنجم دبستان کنند؛ در ادامه مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

کتاب های کمک درسی پنجم یا کتاب های درسی پنجم؟! مسئله این است!

ابزار کمک‌ درسی، به‌ویژه کتاب‌های کمک درسی پنجم که در سال‌های اخیر تحت نظارت و تلاش ناشرهای فوق‌العاده معتبر به چاپ رسیده‌اند، فرشته نجات کلاس پنجمی‌ها هستند! درحقیقت دانش آموز کلاس پنجمی با هدف ورود به بهترین مدارس، نمی‌تواند صرفا به کتابهای درسی پنجم ابتدایی اکتفا کند. اما پرسش اصلی اینجا است که آیا بهترین کتاب‌های کمک درسی پنجم هم می‌توانند جایگزین خرید کتاب درسی پنجم دبستان باشند؟ مسلما نه! کتاب درسی پنجم اولویت دانش‌آموز برای عمقی خواندن مطالب و فهم اولیه او سر کلاس درس است! پس کتاب‌های کمک آموزشی تنها در جایی ثمربخش خواهد بود که در درجه اول، فهم کتاب‌های درسی در بستر کلاس درس، به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

روش‌های خرید کتاب های درسی پنجم

برای خرید کتاب های پنجم روش های زیر جود دارند:

خرید کتاب درسی پنجم دبستان ( تک‌جلدی)

با وجود ثبت نام کتاب درسی پنجم ابتدایی توسط دانش‌آموز، در بسیاری از موارد ممکن است اواسط سال تحصیلی کتاب یا کتاب‌هایی آسیب ببینند و به هر نحوی قابل استفاده تا پایان سال نباشند؛ ضمن این‌که گم شدن کتاب‌ها نیز، از دیگر دلایل نیاز به بستر مناسب جهت خرید مجدد آن‌ها است. برای خرید کتاب درسی پنجم دبستان به صورت تک جلد، کتابانه در کنار شما است؛ آن‌هم با امکان خرید کتاب های کلاس پنجم ابتدایی سال 1401و تخفیف‌های قابل‌توجهی که شامل کلاس پنجمی‌ها می‌شود!

خرید کتاب درسی پنجم دبستان ( پکیج)

تهیه کتاب های درسی پنجم به صورت پکیج نیز با تخفیف قابل‌توجهی از ‌وبسایت کتابانه امکان‌پذیر است. دانش‌آموزانی که دیرتر از مهلت تعیین شده در سایت توزیع رسمی کتاب‌های درسی، برای خرید کتاب‌های پایه تحصیلی خود اقدام ‌کنند، می‌توانند کتاب‌های مدنظرشان را در هر زمان از سال، از طریق وبسایت کتابانه تهیه کنند. قیمت کتاب های درسی پنجم

راهنمای خرید کتاب درسی پنجم از کتابانه

فکرش را بکنید در میان کنار آمدن والدین با خلق و خوی جذابِ ایام نوجوانی! دغدغه خرید کتابهای درسی پنجم ابتدایی برای آن‌هایی که از فرایند خرید کتاب از سایت رسمی توزیع جا مانده‌اند هم، قوز بالاقوز شود! یا کلاس پنجمی محترم به هرلیل ممکن و غیرممکنی یکی از کتاب‌هایش را گم کند و اژدهای خفته درونش که تحت تاثیر ورود به فضای نوجوانی است، بیدار شود! تکلیف والدین محترم در این میدان جنگ چیست؟! بله درست حدس زدید! تنها راه حل، خرید کتاب درسی پنجم دبستان است. شما عزیزان می‌توانید برای خرید کتاب درسی پنجم یا کتاب های کمک درسی پنجم دبستان، از طریق سایت کتابانه اقدام نمایید.

قیمت کتاب های درسی پنجم

خرید اینترنتی کتاب های کلاس پنجم ابتدایی جدید از وبسایت کتابانه، هم اکنون برای تمام دانش آموزان کلاس پنجمی امکان پذیر است. برای مشاهده قیمت و سایر مشخصات کتاب مورد نیاز خود روی آن کلیک نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل