loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
8 کالا

درباره کتاب های درسی سوم دبستان

وقتی صحبت از درس و مدرسه می‌شود، یکی از اولین مسائلی که ذهن دانش‌آموزان را به خود درگیر می‌کند، تهیه کتاب‌های درسی است. کتاب های درسی مهم‌ترین و در دسترس‌ترین منبع آموزشی هستند که نقش مؤثر آن‌ها در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان خصوصا دانش‌آموزان ابتدایی غیرقابل انکار است. در این مطلب به معرفی و نحوه‌ی خرید آنلاین کتاب سوم دبستان خواهیم پرداخت. خرید کتاب درسی سوم دبستان

اهمیت کتاب های درسی سوم دبستان

هر مقطع تحصیلی حساسیت‌های خاص خود را دارد. اهمیت پایه سوم ابتدایی به جهت مواجه شدن دانش‌آموزان با مباحث و دروس پیچیده‌ و دشوارتر پس از دو سال نسبتا ساده‌تر است. دانش‌آموزان این مقطع به‌تدریج با مسائلی چون جدول ضرب، مفهوم ضرب و تقسیم، محیط و مساحت و تبدیل واحدها آشنا می‌شود و خواندن و نوشتن، مهارت‌های اجتماعی، برقراری ارتباط و... در آن‌ها پرورش می‌یابد. تهیه‌ی کتاب‌های درسی سوم دبستان به‌عنوان منبع اصلی تمام این آموزش‌ها، از مهم‌ترین اقدامات هر دانش‌آموز در آغاز سال تحصیلی جدید است که  با ثبت‌نام در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (irtextbook.ir) صورت می‌گیرد و با آغاز سال تحصیلی در محل تحصیل در اختیار دانش‌آموز قرار می‌گیرد. گاهی برخی از دانش‌آموزان به دلایلی از ثبت‌نام کتاب‌های درسی جا می‌مانند، برخی به‌منظور آشنایی با محتوای کتاب‌های درسی سال بعد و افزایش آمادگی برای حضور در مقطع جدید مایل به خرید کتاب های درسی پیش از آغاز سال تحصیلی هستند. برخی مایلند پایه سوم را به‌طور جهشی بخوانند و برخی نیز ممکن است به دلایلی کتاب‌های درسی خود را از دست داده باشند. هدف شما از خرید کتاب های درسی سوم دبستان هرچه که باشد، ما در کتابانه امکان دسترسی سریع و آسان به کلیه‌ی آن‌ها، چه به صورت کامل و چه تک تک را برایتان فراهم ساخته‌ایم.

لیست کتاب های درسی سوم دبستان

کتاب‌های درسی توشه‌ی مهم سفر یادگیری هر دانش‌آموز هستند که بخش عمده‌ی مباحث و محتوای آموزشی موردنیاز هر مقطع را پوشش می‌دهند. طراحی و تدوین کتاب‌های درسی به صورتی است که دربردارنده‌ی ساده‌ترین راهکارها برای آشنایی با مفاهیم اساسی و موردنیاز هر مقطع باشد. کتاب های درسی سوم دبستان از نظر تعداد، شباهت زیادی با سال‌های اول و دوم ابتدایی دارند، تنها فرق آن‌ها اضافه شدن درس مطالعات اجتماعی به کتاب‌های سوم ابتدایی است. کتاب ‌های درسی سوم دبستان شامل آموزش قرآن، هدیه‌های آسمان، علوم تجربی، ریاضی، مطالعات اجتماعی، فارسی و نگارش فارسی است. قیمت کتاب های سوم دبستان

خرید کتاب درسی سوم دبستان از کتابانه

فروشگاه کتابانه این افتخار را دارد که علاوه بر فروش کتاب‌های عمومی و دانشگاهی، کتاب های درسی و کتاب های کمک درسی سوم دبستان، گام به گام سوم دیگر مقاطع را نیز برای مطالعه‌ی دانش‌آموزان و مربیان عزیز محیا سازد. برای خرید هر کدام از کتاب های درسی پایه سوم روی لینک های زیر مربوطه به آن کلیک کنید:

قیمت کتاب درسی سوم دبستان از کتابانه

 اگر مایل به خرید مجموعه کامل کتاب‌های درسی سوم دبستان با بهترین شرایط هستید به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مراجعه نمایید. با مشاهده لیست کتاب درسی سوم دبستان در کتابانه متوجه تنوع و قیمت‌های مناسب این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید از کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل