loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
7 کالا

کتاب های درسی دوم دبستان

کتاب های درسی اصلی‌ترین منبع آموزش برای تمامی پایه‌های تحصیلی و از ابزارهای موردنیاز هر دانش‌آموز است که طی کردن مقطع تحصیلی بدون آن‌ها امکان‌پذیر نیست. کتاب های درسی دوم دبستان نیز همچون دیگر کتاب‌های درسی، منبع مهمی برای تقویت زبان‌آموزی، محاسبات ریاضی، تقویت مهارت‌های ارتباطی و  پیاده‌سازی آموخته‌های سال قبل دانش‌آموزان بشمار می‌روند. در این مطلب به معرفی و نحوه‌ی خرید آنلاین کتاب دوم دبستان خواهیم پرداخت. خرید کتاب های درسی دوم دبستان

اهمیت کتاب های درسی دوم دبستان

سال‌های اولیه تحصیل کودکان مسلماً مهم‌ترین سال‌های آموزشی آن‌ها است. هر کودکی که از آموزش‌ها و مهارت‌های مقاطع ابتدایی عقب بماند به احتمال زیاد در دیگر سال‌های تحصیلی خود نیز با مشکل مواجه می‌شود. از این‌رو برای افزایش بهره‌وری هرچه بیشتر دانش‌آموزان بایستی در طراحی کتاب های درسی به مواردی چون جذابیت، کیفیت و محتوای آموزشی استاندارد توجه ویژه صورت گیرد. به‌طور قطع تهیه‌ی کتاب‌های درسی از اولین و مهم‌ترین اقدامات هر دانش‌آموز برای ورود به سال تحصیلی جدید است. از طرفی برخی از دانش‌آموزان به‌منظور آشنایی با مباحث کتاب‌های سال بعد، پیش از آغاز سال تحصیلی اقدام به تهیه کتاب‌های درسی سال قبل می‌کنند تا قبل از شروع سال تحصیلی مروری بر مباحث این کتاب‌ها داشته باشند. این مورد به‌خصوص در دانش‌آموزانی ورودی دوم دبستان، که به تازگی اول ابتدایی را پشت سر گذاشته و خواندن و نوشتن آموخته‌اند، بیشتر دیده می‌شود. به هر حال هدف شما از خرید کتاب درسی دوم دبستان هرچه که باشد ما در کتابانه امکان دسترسی آسان و سریع به سری کامل کتاب های درسی دوم دبستان را برای شما میسر ساخته‌ایم.

لیست کتاب های درسی دوم دبستان

کتاب‌های درسی به‌عنوان راهنمای برنامه آموزشی هر مقطع، این اطمینان را می‌دهند که سطح و محتوای مباحث تحت‌پوشش در تمامی مدارس و مناطق کشور یکسان است و مهارت‌ها، نگرش‌ها و ارزش‌ها را به‌طور یکسان به تمامی معلمان و دانش‌آموزان منتقل می‌کند. کتاب ‌های درسی دوم دبستان شامل شش کتاب فارسی، نگارش، ریاضی، علوم، قرآن و هدیه‌های آسمانی است که در مقایسه با  اول ابتدایی، کتاب هدیه‌های آسمانی به آن‌ها اضافه شده است. سبک آموزشی در کتاب های درسی دوم دبستان اغلب به‌صورت فعالیت‌محور است. به عنوان نمونه در کتاب ریاضی دوم دبستان آموزش‌ها به‌صورت تصویری، کلامی و دست‌ورزی ارائه می‌گردد که یادگیری را برای دانش‌آموزان جذاب و پویا می‌سازد. همچنین طراحی کتاب دوم دبستان فارسی به صورتی است که موجب فراهم شدن زمینه‌ی شکوفایی و پرورش باورها و استعدادهای نگارشی و هنری دانش‌آموزان این مقطع می‌گردد.   قیمت کتاب درسی دوم دبستان

قیمت کتاب درسی دوم دبستان از کتابانه

 اگر مایل به خرید کتاب‌های درسی دوم دبستان با بهترین شرایط هستید به کتابانه مراجعه نمایید. با مشاهده لیست کتاب درسی دوم دبستان در کتابانه متوجه قیمت‌های مناسب این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید از کتابانه تجربه نمایید.

خرید کتاب درسی دوم ابتدایی

فروشگاه اینترنتی کتابانه به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی باسابقه و مطرح کشور همواره سعی در تأمین نیازهای آموزشی دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی دارد. برای مشاهده و خرید کتاب  درسی دوم دبستان به کتابانه مرجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع و آسان به سری کامل کتاب‌های درسی دوم دبستان، از تخفیفات و سایر خدمات ما بهره‌مند گردید. برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب‌های موردنظرتان را در کتابانه سفارش داده و در سریع‌ترین زمان ممکن در هر محل دلخواه تحویل بگیرید. در سایت کتابانه امکان مشاهده و خرید کتاب کار دوم دبستان نیز فراهم است.

راهنمای خرید کتاب درسی دوم دبستان

برای دسترسی آسان جهت خرید کتاب های دوم ابتدایی، می‌توانید روی لینک های زیر کلیک کنید:

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل