loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
14 کالا

خرید کتاب درسی دوازدهم ریاضی؛ فرصتی ارزشمند در آخرین لحظات نفس‌گیرِ کنکور!

اگر والد باشید و یک دانش‌آموز کلاس دوازدهمی به شما بگوید کتاب درسی دوازدهم ریاضی_ از چالش‌برانگیزترین رشته‌های مقطع دبیرستان_ را گم کرده یا به هر بهانه دیگری از دست داده است، احتمالا پس از یک پس‌گردنی ملایم، به تکاپوی عجیبی خواهید افتاد! مخصوصا اگر این اتفاق ناخوشایند در نزدیکی‌های زمانِ کنکور رخ دهد. یا ممکن است دانش‌آموزان به بهانه‌های دیگر از فرایند ثبت‌نام کتاب های دوازدهم ریاضی جا مانده و به تهیه مجدد کتاب‌ها نیاز داشته باشند؛ آن‌وقت است که دیگر قرض گرفتن ورژن‌های قدیمی کتاب از دوست و آشنا و فامیل هم مصیبت دوچندانی خواهد بود! به همین منظور، در این صفحه از وبسایت کتابانه یک روش کاملا بی‌دردسر برای خرید کتاب درسی دوازدهم ریاضی را معرفی می‌کنیم؛ تا انتهای مطلب همراهِ ما باشید! خرید کتاب های درسی دوازدهم ریاضی

معرفی کتاب درسی دوازدهم ریاضی در یک کلام!

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، رشته ریاضی به خودی‌خود چالش‌های فراوانی دارد؛ بنابراین اگر در مقطع دوازدهم آن تحصیل کرده و این‌روزها، منتظر به صدا در آمدن ناقوس آزمون سراسری هستید، چالش‌هایش دوچندان می‌شود! به‌طور کلی دانش‌آموزان رشته ریاضی دروس عمومی و تخصصی زیر را در سال دوازدهم تحصیل خود می‌گذارنند: دروس عمومی شامل:

  • فارسی
  • نگارش
  • دین و زندگی
  • عربی
  • زبان انگلیسی
  • کتاب کار انگلیسی
  • هویت اجتماعی
  • سلامت و بهداشت
  • مدیریت خانواده و سبک زندگی

دروس تخصصی شامل:

  • فیزیک
  • شیمی
  • حسابان
  • هندسه
  • ریاضیات گسسته

روش‌های خرید کتاب های درسی دوازدهم ریاضی

فرصت خرید کتاب دوازدهم ریاضی از وبسایت کتابانه به دو روش زیر مهیا است:

خرید کتاب درسی دوازدهم ریاضی( تک‌جلد) به صورت آزاد

اگر صرفا به کتاب خاصی از مجموعه کتاب‌های درسی دوازدهم رشته ریاضی نیاز دارید، اصلا نگران نباشید! وبسایت کتابانه در هر زمان از سال تحصیلی امکان تهیه انواع کتاب دوازدهم ریاضی را برای داوطلبان کنکور ریاضی به‌صورت تک جلد فراهم نموده است. کافی است که کتاب مدنظرتان را انتخاب کنید و در اسرع وقت به صورت کاملا غیرحضوری درب منزل، تحویل بگیرید.

خرید دوره کامل کتاب درسی دوازدهم ریاضی

در این روش از دریافت کتاب های درسی دوازدهم ریاضی، دانش‌آموز به کل از قافله جا مانده است و نیاز به پکیج کاملی از کلیه دروس مقطع تحصیلی خود دارد! بنابراین امکان تهیه کتاب های دوازدهم ریاضی به صورت یک پکیج با قیمت مناسب‌تری مهیا است که می‌توانید بنابر نیاز تحصیلی دانش‌آموز سفارش دهید. قیمت کتاب های درسی دوازدهم ریاضی

خرید کتاب درسی دوازدهم ریاضی از وبسایت کتابانه

مجموعه کتاب درسی دوازدهم ریاضی، شامل دروس عمومی و اختصاصی بسیاری می‌شود که تنها فقدان یکی از آن‌ها، باعث کند شدن سیر مطالعه در جهت دستیابی به موفقیتِ آزمون سراسری خواهد بود. بنابراین فرصت عالی خرید کتاب درسی دوازدهم رشته ریاضی در وبسایت کتابانه را از خودتان دریغ نکنید! لازم به ذکر است که در سایت کتابانه علاوه بر کتاب درسی دوازدهم ریاضی امکان خریداری کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی نیز فراهم می باشد.

قیمت کتاب درسی دوازدهم ریاضی آزاد

احتمالا برای خرید کتاب های دوازدهم ریاضی گزینه‌های دیگری هم وجود دارد؛ یکی از آن‌ها تهیه کتاب‌های درسی از کتابفروشی‌هایی است که به‌صورت حضوری کتاب‌ها را در اختیار شما خواهد گذاشت. البته خرید غیرحضوری و اینترنتی کتاب، آن‌هم برای کنکوری‌هایی که فرصت گشت‌وگذار در کتابفروشی‌ها را ندارند، گزینه منطقی و کاملا به‌صرفه‌تری است! کتابفروشی اینترنتی کتابانه دقیقا با همین رویکرد، کتاب‌های درسی را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌کند؛ ضمن این‌که در کتابانه همه مراحل ثبت سفارش به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد؛ بنابراین در هر کجای ایران که باشید، کتاب‌های‌تان در یک قدمی شما است!

راهنمای خرید کتاب های دوازدهم ریاضی

برای خرید کتاب های دوازدهم ریاضی از کتابانه، می‌توانید از طریق لینک های زیر نیز برای خرید اقدام نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل