loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های درسی دوازدهم تجربی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
15 کالا

کتاب های درسی دوازدهم انسانی؛ تضمین جبران یک فرصت از دست رفته!

در مسیر مطالعه برای کسب رتبه خوب در کنکور سراسری و قدم زدن در راهروهای دانشگاه مورد علاقه، ممکن است اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای رقم بخورد! بعضی از این اتفاقات از قضا، ظاهرا ساده و کوچک‌اند اما قدرت بهم ریختن هورمون‌ها، کشتن انگیزه و قلقلک استرس در وجود دانش‌آموزان را دارند که اتفاق کم اهمیتی نیست! بله! منظورمان یک چیزی در مایه‌های گم کردن کتاب درسی دوازدهم انسانی یا فراموش کردن تهیه‌شان در زمان مناسب است! مسئله‌ای که در این صفحه وبسایت کتابانه به بررسی راه‌حل جبران آن خواهیم پرداخت. دوازدهم انسانی‌های ناامید از فرصت آشتی با کتاب‌های درسی، این مطلب برای تهیه کتاب انسانی دوازدهم شدیدا به شما پیشنهاد می‌شود! خرید کتاب درسی دوازهم انسانی

معرفی کتاب درسی دوازدهم انسانی در یک کلام!

کتاب های دوازدهم انسانی مانند سایر مقاطع تحصیلی این رشته ارزشمند، اهمیت زیادی دارد؛ به‌ویژه که ایام، ایام شنیدن صدای آخرین گام‌های کنکور است! بنابراین بهتر است مروری به عناوین مجموعه کتاب دوازدهم انسانی داشته باشیم:

کتاب‌های درسی عمومی دوازدهم انسانی:

  • فارسی
  • نگارش
  • دین و زندگی
  • عربی
  • زبان انگلیسی
  • کتاب کار انگلیسی
  • سلامت و بهداشت
  • مدیریت خانواده و سبک زندگی

کتاب‌های درسی تخصصی دوازدهم انسانی:

  • ریاضی و آمار
  • جغرافیا
  • تاریخ ایران و جهان معاصر
  • فلسفه
  • جامعه‌شناسی
  • تحلیل فرهنگی

روش‌های خرید کتاب های درسی دوازدهم انسانی

روش‌های متعددی برای خرید کتاب انسانی دوازدهم وجود دارد؛ البته حواس‌تان باشد که ساعت شنی رویارویی با آزمون سراسری به‌سرعت سپری می‌شود؛ بنابراین برای قدم زدن در مسیر کتابفروشی‌های رنگارنگ و تلاش برای یافتن کتاب‌های درسی سال آخر حضور در دبیرستان زمان کافی وجود ندارد! بهتر است کتاب‌های‌تان را بنابر نیاز خود از یک وبسایت معتبر با قیمت مناسب تهیه کنید و قال قضیه را بکنید! مزیت قابل‌توجهی که در این روش خرید کتاب درسی دوازدهم انسانی وجود دارد، امکان تهیه کتاب‌ها به دو روش متفاوت است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

خرید کتاب درسی دوازدهم انسانی( تک‌جلد) به صورت آزاد

تهیه کتاب درسی انسانی دوازدهم به‌صورت تک جلد، به معنای آن است که اوضاع‌تان چندان هم وخیم نیست و صرفا به یک یا چند مورد از کتاب‌های درسی این مقطع تحصیلی نیاز دارید! بنابراین با خیال راحت کتاب‌های مدنظرتان را به سبد خرید اینترنتی خود اضافه کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن، با این کتاب‌های جدید درسی عهدی دوباره ببندید! قیمت کتاب درسی دوازدهم انسانی

خرید دوره کامل کتاب درسی دوازدهم انسانی

پیشنهاد خرید کتاب درسی دوازدهم انسانی به‌صورت یک پک کامل، برای آن عده‌ای از دوستان است که کلا فراموش کرده‌اند کجای جهانِ درس و بحث ایستاده‌اند! البته خیلی از دانش‌آموزان به دلیل انس گرفتن بیش از حد با سوالات 4گزینه‌ای و کتاب‌های کمک آموزشی، کتبا درسی را از یاد برده‌اند و حالا به دنبال فرصت جبرانی برای سربلندی در امتحانات هستند! برای این گروه از داوطلبان رشته انسانی، فرصت خرید پکیج کاملی از کتاب‌های درسی در وبسایت کتابانه مهیا است.

خرید کتاب درسی دوازدهم انسانی از وبسایت کتابانه

برای اطلاع از لیست کامل کتاب های داوزدهم انسانی و قیمت‌ها، مراجعه به فروشگاه اینترنتی کتابانه با سابقه درخشانی از فعالیت در حوزه ارائه انواع کتاب‌های درسی و کمک درسی، از اوجب واجبات است؛ به‌ویژه برای شما بازمانده عزیزی که در گیرودار به خاک نشاندن آزمون سراسری هستید و در این میان، دغدغه موفقیت در امتحانات نهایی مدارس را هم دارید! خداقوت پهلوانان کوچک! همین امروز سفارشِ کتاب‌های درسی دلخواهتان از وبسایت کتابانه را نهایی کنید. لازم به ذکر است در سایت کتابانه علاوه بر کتاب درسی دوازدهم انسانی امکان خریداری کتاب کمک درسی دوازدهم انسانی نیز فراهم می باشد.

قیمت کتاب درسی دوازدهم انسانی تعرفه آزاد

فرصت خرید اینترنتی کتاب دوازدهم انسانی نه صرفا به دلیل رهایی از شلوغی‌ها و سرزدن‌های متعدد به کتابفروشی‌های محل زندگی‌تان، بلکه بیشتر به دلیل اطلاع‌رسانی شفاف از قیمت کتب دلخواه و امکان تهیه آن‌ها با قیمت‌های مناسب، فرصت خوبی است. یک‌بار هم که شده این فرصت را با وبسایت کتابانه تجربه کنید؛ شرط می‌بندیم با این تجربه، خرید اینترنتی کتاب از روتین‌های همیشگی‌تان شود!

راهنمای خرید کتاب های دوازدهم انسانی

برای خرید کتاب های درسی دوازدهم انسانی، روی لینک مربوط به کتاب مورد نیاز خود، در قسمت پایین، کلیک کنید:

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل