loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های درسی دهم انسانی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
16 کالا

درباره کتاب های درسی دهم انسانی

پایه دهم آغاز ورود دانش‌آموزان به دبیرستان و انتخاب رشته‌ی تحصیلی است که این انتخاب تاثیر زیادی در آینده‌ی شغلی و تحصیلی دانش‌آموز دارد. رشته‌ی انسانی انتخاب بسیاری از دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی است که حوزه‌هایی چون ادبیات، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، حقوق و... را در برمی‌گیرد. بسیاری از کتاب‌های درسی دهم انسانی از منابع اصلی کنکور سراسری بشمار می‌روند که یادگیری دقیق مفاهیم و اصول آن‌ها یکی از ارکان موفقیت در کنکور سراسری است. در این مطلب به معرفی و نحوه‌ی خرید اینترنتی کتاب درسی دهم انسانی خواهیم پرداخت. خرید کتاب های درسی دهم انسانی

اهمیت کتاب های درسی دهم انسانی

کتاب درسی از مهم‌ترین و در دسترس‌ترین منابع آموزشی هستند که نقش آن‌ها در نظام تعلیم و تربیت و فراهم نمودن زمینه‌ی یادگیری و خودآموزی دانش‌آموزان غیرقابل انکار است. اهمیت و نقش کتاب‌های درسی به‌خصوص در دوره‌ی دوم متوسطه بیشتر نمود می‌کند، چرا که کتاب‌های درسی این دوره، منابع اصلی کنکور سراسری را تشکیل می‌دهند و مطالعه‌ی اصولی و دقیق آن‌ها باید از همان ابتدای امر مورد توجه قرار گیرد. تمامی سؤالات امتحانات نهایی و تست‌های کنکور سراسری، مستقیماً از متن کتاب درسی طرح می‌شوند. همچنین کتاب های درسی دهم انسانی شامل دروس پیش‌نیازی هستند که عدم‌ یادگیری کامل آن‌ها دانش‌آموزان را در پایه‌های یازدهم و دوازدهم با مشکل مواجه خواهدکرد.

کتاب های دهم انسانی چند تا است؟

حجم و محتوای دروس ارائه‌شده در پایه دهم در مقایسه با مقاطع قبل، پیشرفت چشم‌گیری دارد. دروس بیشتر و فشرده‌تر و امتحانات دشوارتر است. بیشتر دروس انسانی به‌صورت تئوری هستند و مطالعه‌ی آن‌ها مستلزم هوش و پشتکار بسیار است. اگر جزء دانش‌آموزانی هستید که حفظیات خوبی دارید، می‌توانید در رشته انسانی موفق باشید. کتاب های درسی دهم انسانی شامل 15 کتاب:

خرید کتاب دهم انسانی

راهنمای خرید کتاب های درسی دهم انسانی

تهیه‌ی کتاب‌های درسی  پیش از شروع سال تحصیلی یکی از مهم‌ترین اقدامات هر دانش‌آموز است. دانش‌آموزان مقطع تحصیلی دهم انسانی می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (irtextbook.ir) در بازه زمانی معین، اقدام به ثبت‌نام کتاب های درسی دهم انسانی برای سال جدید تحصیلی نمایند و با آغاز سال تحصیلی جدید، این کتاب‌ها را از مدرسه محل تحصیل خود تحویل بگیرند. در بعضی مواقع، برخی از دانش‌آموزان ممکن است به دلایلی از ثبت‌نام کتاب جا بمانند و یا برای آشنایی با محتوا و جزئیات کتاب‌های درسی سال بعد تمایل به خرید زودهنگام کتاب های درسی دهم انسانی داشته باشند. برخی از دانش‌آموزان نیز ممکن است بعدها رشته‌ی خود را تغییر دهند و چاره‌ای جز خرید کتاب‌های درسی از منابع دیگر نداشته باشند. همچنین دانش‌آموزان نظام قدیم مایل به شرکت در کنکور نظام جدید، نیز مجبور به تهیه‌ی کتاب های درسی دهم انسانی هستند. به هر حال دلایل زیادی برای خرید کتاب درسی از دیگر منابع وجود دارد و هدف شما از خرید کتاب دهم انسانی هرچه که باشد ما در کتابانه امکان دسترسی سریع و آسان به مجموعه‌ی کامل این کتاب‌ها را برای‌تان فراهم ساخته‌ایم.

خرید کتاب درسی دهم انسانی  از کتابانه

برای مشاهده و خرید کتاب دهم انسانی می‌توانید به کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع و آسان به مجموعه‌ی کامل کتاب ‌های درسی دهم انسانی، از تخفیفات و سایر خدمات بی‌نظیر ما بهره‌مند گردید. برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب‌های موردنظرتان را در کتابانه سفارش داده و در سریع‌ترین زمان ممکن در هر محل دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب درسی دهم انسانی از کتابانه

 اگر مایل به خرید آسان هر یک از کتاب‌های درسی و یا کتاب های کمک درسی دهم انسانی با بهترین شرایط هستید به کتابانه مراجعه نمایید. با مراجعه به کتابانه و مشاهده لیست کتاب درسی دهم انسانی در این فروشگاه، متوجه قیمت‌های مناسب و تنوع این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید از کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل