loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
57 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های دانشگاهی مشاوره

مشاوره نوعی گفتار‌درمانی است که به افراد این فرصت را می‌دهد که در مورد مشکلات و احساسات خود در محیطی محرمانه و قابل‌اعتماد صحبت کند. آموزش شغلی، افزایش مهارت و تربیت متخصصان رشته مشاوره اغلب در دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد و کیفیت کتاب‌های دانشگاهی مشاوره، نقش مهمی در ارتقاء سطح علمی دانشجویان این رشته ایفا می‌کنند. اگر شما نیز از علاقه مندان رشته مشاوره هستید با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی رشته و کتاب های دانشگاهی رشته مشاوره بپردازیم. خرید کتاب های رشته مشاوره

معرفی و آشنایی با رشته مشاوره

رشته مشاوره یکی از رشته های پرطرفدار علوم انسانی است که ماهیتی درمانی دارد. مشاوران از طریق گفتگو کردن و تاثیر بر روی روحیه و روان مراجعین خود، سعی در تشخیص و رفع مشکلات آنان دارند. آن‌ها با تکیه بر مهارت‌های روان‌شناختی به مراجعین خود کمک می‌کنند تا با افکار و احساسات منفی خود کنار بیایید و با روشن کردن مسائل، توسعه استراتژی‌ها و افزایش خودآگاهی، مشکلات خود را به شیوه‌ای مثبت حل نمایند. کتاب های دانشگاهی رشته مشاوره اغلب در زمینه‌ی رشد و بررسی ابعاد شخصیت انسان و پیشگیری از مشکلات در اقشار مختلف جامعه است.

ویژگی های یک مشاور خوب

تحصیل در رشته مشاوره و تبدیل شدن به یک مشاور خوب مستلزم صبر، حوصله زیاد و توان حل مسئله بالا است. مراجعینی که به به مشاور مراجعه می‌کنند به نوعی دچار مشکل هستند و هرکدام پیش‌زمینه‌های فرهنگی، قومی، اجتماعی و اقتصادی مختلفی دارند. آن‌ها باید مطمئن شوند که مشاورشان شایسته اعتماد است. یک مشاور خوب باید دارای هوش اجتماعی، قدرت بیان و توان ارتباطی بالایی باشد تا بتواند با مراجعین خود ارتباط شایسته و ماندگاری ایجاد نماید. مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های شنیداری نقش کلیدی در ارتباط یک مشاور با مراجعین دارند. داشتن اعتماد به نفس، روحیه پژوهشی، عدم قضاوت، همدلی و احترام گذاشتن به مراجعین از دیگر مشخصه‌های یک مشاور خوب است. با مطالعه‌ی کتاب های مشاوره مناسب این قابلیت‌ها را در خود افزایش دهید.

وظایف و مسئولیت های قابل تصور مشاوران

وظایف و مسئولیت‌های مشاوران برحسب حوزه کاری و گرایش تحصیلی می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان یک مشاور، شما این شانس را دارید که زندگی افراد را تغییر دهید. از مشاوره می‌توان برای کمک به بسیاری از شرایط مختلف مربوط به سلامت روان از جمله  افسردگی، اضطراب، وسواس فکری، سوء‌مصرف مواد، بیماری و... استفاده کرد. هدف مشاوران کمک به فرد برای افزایش اعتماد به نفس و مقابله و غلبه بر مسائلی است که باعث درد عاطفی یا ایجاد احساس ناراحتی می‌شود. مشاوران می‌تواند فضای امن و منظمی را برای صحبت کردن و کشف احساسات مراجعین خود فراهم سازند. مشاور آنجاست تا از مراجعین حمایت کند، به نظرات آنان احترام بگذارد و گزینه های خوب را پیش روی آنان قرار دهد.

راهنمای خرید کتاب های ترم اول رشته مشاوره

خرید کتاب های رشته مشاوره برای دانشجویان ترم اول یک دغدغه است. اگر به دنبال یک مرجع جامع برای خرید باصرفه‌ی کتاب‌ها و جزوات معرفی‌شده ترم اول رشته مشاوره هستید، سفارش و خرید آنلاین و آسان کتاب های دانشگاهی مشاوره از گنجینه‌ی متنوع فروشگاه معتبر کتابانه، می‌تواند بهترین گزینه برای رفع دغدغه‌های شما باشد.

خرید کتاب رشته مشاوره از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه با پشتوانه‌ی سال‌ها تجربه و بهره‌گیری از مشاوران و کارگروه‌های برجسته همواره در تلاش است تا امکان دسترسی سریع و آسان کلیه مخاطبین را به مجموعه‌ی کاملی از بهترین کتاب‌های درسی و غیردرسی فراهم سازد. ما از قبل کیفیت هر کتاب را سنجیده و می‌کوشیم گنجینه‌های بی‌نظیری را به مخاطبان خود ارائه دهیم. در هر کجای کشور که هستید، برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های خود می‌توانید اقدام به خرید اینترنتی کتاب های دانشگاهی رشته مشاوره از کتابانه نمایید و از محصولات متنوع و قیمت‌های بی‌نظیر ما بهره‌مند شوید.

قیمت کتاب های رشته راهنمایی و مشاوره

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به عرضه‌ی بهترین و متنوع‌ترین کتاب های دانشگاهی مشاوره با بهترین قیمت می‌باشد. با مشاهده   قیمت کتاب های دانشگاهی رشته مشاوره در کتابانه و مقایسه قیمت این کتاب‌ها با سایر فروشگاه‌ها، متوجه تنوع بیشتر و قیمت‌های بهتر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. با خرید کتاب های مشاوره از کتابانه، لذت بهترین و راحت‌ترین خرید اینترنتی کتاب را تجربه خواهید نمود.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل