loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های جغرافیا دوازدهم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
17 کالا

بهترین کتاب های جغرافیا کنکور

کتاب‌ های جغرافیای پایه دهم، یازدهم و دوازدهم منابع 15 سؤال جغرافیا در دفترچه کنکور علوم‌ انسانی هستند. جغرافیا از آن دسته از دروسی است که خیلی راحت می‌توان در آن موفقیت مطلوبی به دست آورد. فقط کافی است علاوه بر مرور درس، به حل تست‌ها نیز بپردازید. در این بخش، کتاب‌ های کنکور انسانی در درس جغرافیا معرفی شده است. برای داشتن اطلاعات کافی در مورد کتاب‌های مفید این درس، با ما همراه باشید. بهترین منابع جغرافیای کنکور انسانی

کتاب جغرافیا خیلی سبز

کتاب جغرافیا جامع انتشارات خیلی سبز یکی از کتاب‌ های جامع و مختصر جغرافیای کنکور است که برای آن دسته از دانش آموزانی مناسب است که قصد دارند، جغرافیای سه پایه دبیرستان را در سال آخر مرور و جمع‌بندی کنند. این کتاب شامل درسنامه و تست است. درسنامه کتاب تست جغرافیا جامع خیلی سبز شامل 27 درس سه پایه جغرافیا است که در آن درس‌ها به‌ وسیله خلاصه‌ای از توضیحات، شکل‌ها، نقشه‌ها، نمودارها و جدول‌ها پوشش داده می‌شوند. در قسمت تست، به ترتیب دروس، سؤالات چند بخشی و ترکیبی ارائه شده و در انتها نیز آزمون‌های جامعی از تست‌ های تألیفی و سراسری قرار دارد. در بخش پاسخنامه، پاسخ‌ هایی مختصر در مورد گزینه‌های درست سؤالات تستی ارائه شده است. این اثر ارزشمند برای یادگیری و جمع‌بندی در سال آخر منتهی به کنکور مناسب است.

کتاب جغرافیا مشاورانخرید کتاب جغرافیا جامع کنکور | مشاوران آموزش

کتاب جغرافیا انتشارات مشاوران آموزش، کتابی است مناسب یادگیری جغرافیای سه پایه دبیرستان داوطلبان کنکور. در این کتاب، درسنامه‌هایی کامل و جامع ارائه شده که در آن به توضیح درس به درس جغرافیا پرداخته شده است. پس از درسنامه، تست‌های زیادی با هدف پوشش‌ دهی کل کتاب‌ها و سؤالات کنکور قرار گرفته است. در انتهای کتاب جغرافیا کنکور مشاوران هم پاسخنامه تشریحی کامل قرار دارد. یادگیری نکات مفهومی که در این کتاب بازگو شده، برای گرفتن بهترین نتیجه ضروری است.

کتاب میکرو جغرافیا گاجخرید کتاب میکرو جغرافیا جامع کنکور گاج

کتاب جغرافیا جامع کنکور از سری کتاب های میکرو طبقه‌ بندی گاج، یکی دیگر از مراجع یادگیری جغرافیای کنکور است که می‌توان آن را بهترین کتاب کنکور انسانی در درس جغرافیا دانست. این کتاب، به‌صورت درس به درس و پایه به پایه پیش رفته و از هیچ قسمتی از کتاب بی‌ تفاوت گذر نکرده است. سؤالات تستی طرح شده در کتاب میکرو جغرافیا جامع کنکور انتشارات گاج پوشش سراسری متن کتاب، حتی عکس‌ها، مثال‌ها و پاورقی‌ها، را در بردارد. در قسمت پاسخنامه این کتاب، علاوه بر بررسی پاسخ درست، به بررسی نادرستی سایر گزینه‌ها نیز پرداخته شده است. این کتاب کامل‌ترین درسنامه و بانک تست را دارد و برای یادگیری مباحث کنکور کافی است. زبان کتاب ساده است و حتی نیازی به مطالعه کتاب درسی ندارد. اگر می‌خواهید جغرافیا را ساده و سریع بیاموزید، این کتاب، می‌تواند برایتان مناسب باشد!

خرید بهترین کتاب‌ های جغرافیا کنکور از کتابانه

همان‌ طور که گفته شد، جغرافیا از دروسی است که خیلی راحت، می‌توان در آن درصد مناسبی به دست آورد. فقط کافی است از کتابی جامع برای این کار کمک بگیرید. داوطلبانی که در هر کجای کشور، خرید اینترنتی کتاب‌ های کنکوری را در پیش گرفته‌اند، هم در زمان و هم در هزینه خود صرفه‌جویی کرده‌اند و خیلی راحت‌تر به مقصود خود که همانا مطالعه برای کسب درصد بالاتر در کنکور سراسری است می‌رسند. از سایت کتابانه در راستای خرید کتاب های کنکور انسانی با تخفیف استفاده کنید.

قیمت کتاب‌ های جغرافیا کنکور

کتاب‌ های جغرافیا که اکثراً کتاب‌هایی شامل درسنامه و تست هستند را می‌توان با قیمت‌های مختلفی در بازار بسته به حجم و پوشش‌دهی دروس پایه‌های مختلف پیدا کرد. آنچه که مهم است این است که کتاب، متناسب با خواست و بودجه شما باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کتاب‌های جغرافیا و اطلاع از قیمت کتاب‌های کنکور انسانی در درس جغرافیا به فروشگاه آنلاین کتابانه مراجعه کرده و از اطلاعات موجود در این سایت، برای انتخاب کتابی مناسب بودجه خود استفاده کنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل