loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های کتاب کار و تمرین

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
16 کالا

درباره کتاب دیکته شب و املا اول دبستان

اول دبستان، مهم‌ترین و حساس‌ترین پایه‌ی تحصیلی است که مهم‌ترین اهداف آن شناخت حروف، کلمات و اعداد، کشف و پرورش استعدادها و کمک به شکل‌گیری شخصیت اجتماعی دانش‌آموزان است. آموزش صحیح این مهارت‌ها به دانش‌آموزان اول ابتدایی کاری دشوار و چالش‌برانگیز است چراکه پایه و اساس آموزش سال‌های بعد را شکل می‌دهد. یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از والدین دانش‌آموزان اول ابتدایی آموزش صحیح کلمات و املای فارسی است. انواع زیادی از کتاب کمک درسی در این زمینه به تالیف رسیده‌اند که در این مطلب شما را با بهترین کتاب‌ دیکته شب کلاس اول و نحوه‌ی خرید کتاب دیکته شب و املا اول آشنا خواهیم ساخت. خرید کتاب املا و دیکته شب اول دبستان

اهمیت کتاب دیکته شب و املا اول

عده‌ی زیادی از دانش‌آموزان اول در نوشتن صحیح کلمات مشکل دارند و این موضوع روی عملکرد آن‌ها در سایر دروس نیز تأثیر می‌گذارد. املا اول دبستان روشی برای تثبیت آموزش حروف و کلمات در ذهن دانش‌آموزان است. به‌طورکلی هدف درس املا در مقطع اول ابتدایی آموزش حروف و کلمات، تقویت قدرت نوشتاری، تقویت حافظه، افزایش هماهنگی بین چشم، گوش، مغز، دست است. آموزش صحیح املا و درست‌نویسی به دانش‌آموزان این مقطع حساس علاوه بر معلمان مجرب، مستلزم مشارکت والدین نیز هست. در این میان استفاده از کتاب های دیکته شب و املا اول مفید و معتبر می‌تواند تاثیر زیادی در یادگیری بهتر املا، تقویت روخوانی و رونویسی و سایر مهارت‌های نوشتاری در دانش‌آموزان اول ابتدایی داشته باشد.

اهداف کتاب های دیکته شب و املا اول ابتدایی

گردآوری و تالیف کتاب های دیکته شب و املا اول اغلب با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند، براساس استانداردها و رویکردهای رایج نظام  آموزشی کشور می‌گیرد. هدف از تالیف این کتاب‌ها آموزش درست‌نویسی و فهم بهتر حروف و واژها، آموزش تلفظ صحیح واژه‌ها، خوانا و زیبانویسی، کسب مهارت در صفحه‌آرایی، آشنایی با معانی واژه‌ها، ارزیابی آموخته ها و ارائه‌ی راهکارهای مناسب برای رفع کاستی‌های املانویسی در دانش‌آموزان اول ابتدایی است. آموزش املای کلمات در قالب متن و عبارت ملموس و استفاده از تصاویر شاد و جذاب کودکانه در این کتاب‌ها، موجب درک بهتر مطالب و ترغیب دانش‌آموزان به یادگیری شده و مانع از خستگی و دل‌زدگی آنان می‌گردد.

خرید کتاب دیکته شب و املا اول دبستان از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای دسترسی سریع به انواع کتاب‌های آموزشی و غیرآموزشی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. در هرکجای ایران که هستید، می‌توانید به خرید اینترنتی کتاب دیکته شب و املا اول یا هر کتاب کمک آموزشی اول دبستان دیگری که مد نظرتان است، از کتابانه اقدام نمایید و ضمن بهره‌مندی از تخفیفات و سایر خدمات این فروشگاه، کتاب‌های موردنظرتان در سریع‌ترین زمان و بهترین کیفیت بسته‌بندی  در هر مکان دلخواه تحویل بگیرید. همچنین شما می توانید برای خرید کتاب نگارش اول دبستان از سایت کتابانه اقدام نمایید.

قیمت کتاب‌های دیکته شب و املا اول

چنانچه در انتخاب کتاب دیکته شب و املا اول با مشکل مواجه هستید به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مراجعه نمایید. با مراجعه به این فروشگاه و مشاهده‌ی قیمت کتاب ‌های دیکته شب و املا اول، متوجه قیمت‌های مناسب و باصرفه این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. میزبان شما در یکی از کامل‌ترین و متنوع‌ترین فروشگاه‌های آنلاین کتاب در کشور هستیم. کتاب دیکته شب اول دبستان گاج          کتاب دیکته شب کلاس اولی ها اشرف کریمی              املای اول دبستان خیلی سبز             متن املای اول دبستان گلزار فرهادی

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل