loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
14 کالا

درباره کتاب های رشته مدیریت گردشگری و هتلداری

کتاب های رشته گردشگری و هتلداری شما را به یاد چه می اندازد؟ عاشق سفر و ملاقات با آدم‌های جدید هستید؟ سال‌ها است سودای یادگیری زبان‌های مختلف و مهارت‌های ارتباطی مدرن در ذهن‌تان جوانه می‌زند و احساس می‌کنید شایسته باغبانی‌اش نیستید؟! ارتباط موثر و آشنایی با جذاب‌ترین پدیده‌های سرزمین‌های مختلف را رسالت زندگی خود می‌دانید؟! این مطلب صد درصد برای شماست! این‌بار درباره خرید کتاب های رشته گردشگری و مدیریت برای دانشجویانی گفته‌ایم که صرفا به حضور در کلاس‌های دانشگاه رضایت نمی‌دهند. اگر انتخاب و مطالعه کتاب رشته مدیریت هتلداری و سایر رشته های مرتبط دغدغه شما است، به مطالعه ادامه این مطلب دعوت‌تان می‌کنیم. خرید کتاب های رشته مدیریت گردشگری و هتلداری

معرفی رشته هتلداری

این‌روزها با گسرتش هتل‌ها در هرکجای دنیا، تربیت افراد متخصص و متمرکز بر مهارت‌های هتلداری از اوجب واجبات است. خرید کتاب های رشته هتلداری به همین منظور، می‌تواند عصای دست دانشجویان این رشته باشد و در بسیاری از مواقع روند درک دروس تخصصی را آسان‌تر کند. رشته هتلداری در کنار گردشگری یکی از محبوب‌ترین مشاغل این صنعت است؛ صنعتی که هرگز متوقف نمی‌شود و درصورت تلاش برای مطالعه در دوران دانشجویی، می‌توان به آینده آن بیش از پیش امیدوار بود. در روند مطالعه کتاب های رشته گردشگری و هتلداری متوجه خواهید شد که هدف مراکز آموزشی، تربیت افرادی متمرکز بر مهارت‌های خاصِ این رشته است. این افراد درنهایت به به بازار گردشگری و مدیریت هتل‌ها معرفی شوند. در همین راستا به‌لطف مفاهیم کتاب های مدیریت و گردشگری در راستای آشنایی با فرهنگ، رفتارهای مودبانه و دور از ادب در کشورهای مختلف، آداب میزبانی و پذیرایی از مهمان و رفع نیازهای مهمان در چهارچوب قوانین هتل می‌تواند شما را در دست‌یابی به بینش عمیقی از این رشته یاری کند.

مهارت‌های اولیه جهت تحصیل در رشته گردشگری

برای موفقیت در رشته گردشگری، خرید کتاب های رشته گردشگری کافی نیست اما ضرورت دارد! دانشجوی این رشته بهتر است ضمن مطالعه بهترین کتاب رشته دانشگاهی گردشگری، مهارت‌های مرتبط با این رشته را هم یاد بگیرد. در راس هرم مهارت‌ها، توانایی برقراری ارتباط موثر و محترمانه در چهارچوب قوانین گردشگری است. بعداز آن دستیابی به بینش و علم جغرافیایی، علاقه‌مند بودن به یادگیری زبان‌های مختلف، آشنایی با سبک‌های متفاوت معماری و شیفتگیِ بی‌حدوحصر به مطالعه تاریخ سرزمین‌ها می‌تواند اتفاقات بسیار خوبی را در این حوزه برای شما رقم بزند. در دانشگاه ضمن گذراندن دروس رشته گردشگری و هتلداری، گوشه‌های جذابی از این رشته برای‌تان هویدا می‌شود که البته بهتر است پیش از انتخاب رشته بدانید! ماجرا از این قرار است که ذهنیت‌های غلط در مورد رشته گردشگری بسیاراند! به هیچ‌وجه با رویای مسافرت‌های دائمی و هیجان‌انگیز این رشته را انتخاب نکنید؛ تورلیدرینگ تنها یک بخش از صنعت پررونق گردشگری است و نمی‌توان صرفا به‌خاطر آن، رشته مهمی همچون گردشگری را انتخاب کرد.

موضوعات اصلی رشته هتلداری

دانشجویان رشته مدیریت هتلداری بهتر است بدانند که قرار نیست از ارتباط با مهمان‌ها سرباز بزنند! ممکن است در یک بخش، میزان ارتباط با آن‌ها کم‌تر از سایر بخش‌ها باشد اما به‌هرحال، ارتباط اجتماعی موضوع مهمی است که با خرید کتاب های رشته هتلداری متوجه آن خواهید شد. البته صنعت هتلداری گسترده‌تراز میزبانی در هتل‌ها است و تمام مهمان‌خانه‌ها و مسافرخانه‌های دارای امکانات را در بر می‌گیرد. هدف اصلی فارغ‌التحصیلان این رشته جذاب، در کنار راهنمایی مهمان‌ها، تهیه انواع نوشیدنی و غذا نیز می‌باشد. جالب است بدانید که به همین دلیل در دروس رشته گردشگری و هتلداری واحدهای درسی جذابی همچون شناخت تجهیزات لازم برای پذیرایی، تهیه انواع غذا و بهداشت کار در آشپزخانه به‌طور کامل آموزش داده می‌شود. به‌طورکلی اگر دانشجوی رشته هتلداری هستید، خودتان را برای مشارکت در همه امور مرتبط با اداره هتل و پذیرایی از مهمان‌ها آماده کنید؛ خرید کتاب های رشته هتلداری تازه اول راه است!

فرصت‌های شغلی رشته های هتلداری و گردشگری

فارغ‌التحصیلان رشته گردشگری و مدیریت هتلداری موقعیت های شغلی هیجان‌انگیزی در پیش دارند. به‌طور مثال، عناوینی همچون مدیریت هتل و تشریفات، مدیریت بخش آشپزی و قنادی هتل، صندوق‌داری هتل، کار در بخش‌های مختلف هتل (سالن‌ها و محل اجرای سمینارها) و بسیاری از موارد دیگر می‌تواند از گزینه‌های عالی برای کسب‌درآمد در این رشته باشد. همچنین با خرید کتاب های رشته گردشگری می‌توانید در راستای دستیابی به موقعیت‌های فوق‌العاده شغلی در این رشته نیز اطلاعات جالبی کسب کنید. فارغ‌التحصیلان گردشگری عمدتا به‌عنوان کارشناسان بازاریابی و فروش، کارمند آژانس‌های مسافرتی، مدیر روابط عمومی در سازمان‌های مختلف و حتی پژوهشگر یا استاد دانشگاه مشغول به کار می‌شوند. البته به دلیل نزدیکی ماهیت دو رشته مدیریت هتلداری و گردشگری، فرصت کار در هتل برای فارغ‌التحصیلان گردشگری نیز وجود دارد. علاوه بر این موارد، مشاغلی همچون کارمند بانک، بیمه و سازمان‌های این‌چنینی در بیشتر مواقع آغوش‌شان به روی فارغ‌التحصیلان گردشگری گشوده است. دنیای رشته گردشگری دنیای خلاقیت و نوآوری در جذب گردشگران است؛ پس بهتر است با کمی قلقلک ذهن و گوش دادن به صدای قلب، راه خودتان را هم امتحان کنید!

خرید کتاب های دانشگاهی گردشگری و هتلداری

وبسایت کتابانه فرصت خرید کتاب های دانشگاهی در رشته مدیریت گردشگری و هتلداری، آن‌هم محبوب‌ترین‌شان را برای دانشجویان و علاقه‌مندان این دو رشته فراهم کرده است. بهتر است با احترام به ترافیکِ همیشه حاضر در صحنه و شرایط کرونایی، دل به دریا بزنید و کتاب های رشته گردشگری و هتلداری را به‌صورت آنلاین از کتابانه سفارش دهید؛ چشم‌برهم زدنی کتاب‌ها در دست‌تان است؛ آن‌هم با منصفانه‌ترین قیمت ممکن!

قیمت کتاب های رشته مدیریت گردشگری و هتلداری

باتوجه به لزوم تهیه چندین کتاب برای رشته هتلداری و گردشگری، بهتر است در کمین کتابفروشی‌هایی باشید که این کتاب‌ها را با تخفیف‌های فوق‌العاده ارائه می‌کنند و البته به هرکجای ایران که بخواهید، می‌فرستند. جایی‌که برای محتوای تک به تک کتاب‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی احترام قائل است و کیفیت را فدای کمیت نمی‌کند؛ جایی شبیه به کتابانه!

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل